Nederlandse Spoorwegen telefoonnummer nodig?

Bellen met de Nederlandse Spoorwegen is een snelle en vriendelijke manier om op de hoogte te worden gebracht van actuele reisinformatie. Vind je het niet handig om de reisapp te gebruiken of heb je geen computer bij je? Dan zijn er gelukkig de helpdeskmedewerkers van de NS om je te helpen.  Reisadvies nodig? Bel gerust met het Nederlandse Spoorwegen telefoonnummer.

Hulp nodig? Gebruik het NS telefoonnummer 0900-1850

Voordelig reizen door Nederland? Dan pak je de trein. Reizen met de trein is heel voordelig en je omzeilt de files. Wil je weten wat een reis kost? Of wil je meer weten over actuele reistijden? Dan vraag je advies bij de NS klantenservice. Gebruik de reisapp of bel het NS telefoonnummer en de medewerkers vertellen je er alles over.

De NS reisapp helpt je op weg

Met de NS reisapp heb je alle informatie binnen handbereik. Van je huis naar je afspraak in de stad, vanuit je werk naar je B&B-adres; je plant elke reis heel eenvoudig. Met de reisapp ben je op de hoogte van reistijden en wordt jouw route heel nauwkeurig berekend. Ook handig is dat de app je informatie geeft over werkzaamheden aan het spoor en hoe druk het op bepaalde tijden is. Zo kun je heel zorgvuldig je reis plannen. Heb je geen internet dan kun je natuurlijk ook het Nederlandse Spoorwegen telefoonnummer gebruiken. De medewerkers zitten voor je klaar om al je vragen te beantwoorden.

Reisadvies nodig of een klacht?

De klantenservice van de Nederlandse Spoorwegen is doorgaans goed bereikbaar. Hiervoor heeft de NS verschillende kanalen. Klanten kunnen contact opnemen met de klantenservice via Twitter, chat en ook via de telefoon. Ook kun je gebruik maken van de NS community. Hier delen klanten hun ervaringen en helpen zij elkaar.

Vragen die bij de klantenservice terechtkomen gaan meestal over OV chipkaarten, hoe het inchecken werkt en over geld teruggave bij niet uitchecken. Omdat hier veel vragen over zijn kun je op de website van de NS deze meestgestelde vragen terugvinden. Kijk hiervoor op het gedeelte klantenservice.

Klantenservice nodig? Met het NS telefoonnummer ben je snel geholpen

De NS heeft de klanttevredenheid hoog in het vaandel. Daarom kun je de Nederlandse Spoorwegen op verschillende manieren bereiken zoals hierboven beschreven. In de praktijk blijkt dat de meeste klanten gebruik maken van de reisapp en daar op zoek gaan naar de oplossing. Toch bellen klanten het liefst als ze persoonlijk geholpen willen worden. Daarom staat de telefoon op nummer 2 in het rijtje van ‘meest geraadpleegde kanalen’. Zoek je dus een Nederlandse Spoorwegen telefoonnummer? Bel de klantenservice van NS.