Contact klantenservice KPN

Heeft u een vraag over televisie en internet van KPN? Neem contact op met de klantenservice van KPN op telefoonnummer 0906-1850. De klantenservice is 24/7 telefonisch bereikbaar. Ook tijdens feestdagen.

Wilt u direct contact met een van de servicemedewerkers? Gebruik hiervoor het telefoonnummer klantenservice KPN 0906-1850.

Ook wanneer u en klacht heeft of interesse heeft in een van de producten van KPN, belt u de klantenservice op 0906-1850. Wij zorgen ervoor dat u snel bij de juiste helpdeskmedewerker terechtkomt die u verder helpt. Ook voor vragen of problemen met spoed is de klantenservice het eerste aanspreekpunt. Ben u bijvoorbeeld uw telefoon verloren? Of vermoed u dat u slachtoffer bent geworden van internetcriminaliteit (bv. phisingmails)? Neem dan direct contact op met de klantenservice van KPN online of per telefoon. Gebruik hiervoor het telefoonnummer KPN: 0906-1850. U wordt direct geholpen.

Contact opnemen met KPN vanuit het buitenland?

Dit doe je door te bellen met KPN naar +3170 343 43 43. Je krijgt dan direct een medewerker van de klantenservice aan lijn. Je betaalt hiervoor het buitenlandtarief van je telefonieprovider.

KPN Alles-in-1: mobiel, internet, TV en bellen

KPN is een Nederlandse aanbieder van interactieve TV, internet, en vast en mobiel bellen. De telecomaanbieder is de grootste dienstverlener van Nederland en heeft meer dan 14.000 werknemers in dienst. Het hoofdkantoor van KPN is in Den Haag.

De organisatie richt zich op zowel de particuliere als zakelijke markt. Voor de laatste doelgroep verzorgt KPN (voluit Koninklijke PTT Nederland N.V.) complete telecom- en ICT-oplossingen. Voor particulieren biedt alles-in-1 pakketten. Deze samenstelling bestaat uit mobiel, vast bellen, internet en interactieve televisie. Daarnaast biedt KPN ook meerdere mobiele abonnementen in combinatie met toestellen van merken als Apple, Samsung, Huawei en Sony.

Het klantenservice telefoonnummer KPN  is 24 uur per dag, 7 dagen in de week telefonisch bereikbaar. Naast telefonische ondersteuning helpt KPN ook klantvragen via een eigen forum en sociale mediakanalen.

Contact opnemen met de KPN klantenservice

De KPN helpdesk biedt op de eigen website een ruime hoeveelheid aan informatie over hun diensten en producten. Op de klantenservicepagina van KPN vindt u onder meer antwoorden op vragen die gaan over: Mobiel, Vast bellen, Internet, Televisie, Alles-in-1 en KPN Compleet. Deze onderwerpen zijn verdeeld naar: bestelling, toestel en abonnementen, problemen en storingen, internet & tv en Sim Only.

Wordt uw vraag op de servicepagina van KPN niet beantwoord? Dan zijn er alternatieve mogelijkheden om contact op te nemen met de klantenservice.

U kunt contact opnemen via:

  • Twitter
  • Facebook
  • Forum
  • Chat
  • Telefonisch contact met de klantenservice KPN

KPN Klantenservice Particulieren bellenBellen met KPN: 0800-0402

De ratings van onze bezoekers voor KPN

Een postieve melding mag ook wel eens. Daarom mijn ervaring met KPN gedeeld. Vorige week heb ik een nieuwe modem ontvangen. In eerste instantie kreeg ik deze niet aan de praat. Gelijk de helpdesk gebeld en een hele vriendelijke man heeft mij geholpen met tips etc. Uiteindelijk werkte het nog niet en daarom een dag later een monteur op de stoep. Gelukkig kreeg hij wel alles werkend. Tot nu toe geen problemen dus met KPN.

Beoordeeld op 5 maart 2019 door Mevrouw van Aalst

Ik vind de mensen van de klantenservice vriendelijk en ze hebben mij goed geholpen. Mijn complementen. Ik wist niet hoe ik mijn nieuwe tablet moest aansluiten en toen heeft een dame mij geduldig geholpen. Goed.

Ik word een beetje gek van KPN. Onze wifi is zo traag, dat Netflix gewoon in lage resolutie wordt getoond. Vooral savond is het echt niet leuk om naar te kijken. Maar wel elke keer 45 euro betalen per maand. Bel ik de klantenservice dan zeggen ze dat er aan gewerkt wordt en het probleem bekend is. Als dit niet snel wordt opgelost stap ik over.

Vroeger was KPN beter. Toen had je nog Spotify gratis. Nu krijg je slechts 1 euro korting. Verder zijn ze echt megaduur met TV en internet. Ik ga eens verder kijken.

Eigenlijk ben ik best tevreden over mijn abonnement van KPN. Snelheid en bereik is prima. Je moet alleen geen problemen krijgen met je telefoon. Dat had ik dus wel. Mobieltje deed het niet meer dus moest gerepareerd worden. Eerst de klantenservice gebeld, maar begreep dat ik naar een business point moest. Daar moest ik een formulier invullen ed. Uiteindelijk was het een hoop gedoe en ik was een maand mijn toestel kwijt. Dus die service mogen ze verbeteren!

Beoordeeld op 4 september 2018 door Karel de Bie

Laatst mijn abonnement verlengd vanwege een scherpe aanbieding. Achteraf was ik eigenlijk te snel met mijn verlenging want nadat ik besteld had zag ik dat het elders goedkoper was. Niet zozeer het abonnement, maar de telefoon die in de aanbieding zat. Achteraf proberen er vanaf te komen is natuurlijk ijdele hoop en de klantenservice bellen heeft geen zin. Maar verder over de kwaliteit heb ik niet te klagen.

Een de grootste en beste provider van Nederland, waar je nu niet veel positiefs meer over leest. Ik ben echt al heel veel jaren klant, maar twijfel of ik moet blijven. Ik vind ze niet goedkoop, maar omdat ik sinds kort gekozen heb voor KPN compleet, blijf ik dus nog een jaar. Op zich wel een voordelig pakket. Voordeel van de twijfel dus.

Ronduit slecht. Ik heb al een paar weken geen internet omdat er een storing in de kast zit. Hiervoor moet een monteur langskomen, maar blijkbaar hebben die jongens het druk, want het kan niet eerder dan over 2 weken. Dit is geen service.

Laatst wilde ik een nieuw abonnement bij de KPN, maar ook al ben ik al jaren klant van ze, toch krijg ik geen mooie aanbieding. Je zou zeggen, hoe langer klant je meer voordeelt krijgt. Prijzen vind ik sowieso belachelijk duur en als je een vraag hebt dan kan je heel moeilijk de klantenservice te pakken krijgen. Ik ga niet mijn abonnement verlengen en op zoek naar wat anders.

Wat is het toch een zooitje bij de KPN. Ik wil mijn telefoonabonnement opzeggen en had dat al schriftelijk gedaan. Maar blijkbaar hebben ze dat laten liggen. Nu geprobeerd via de digitale weg, maar ook dat schiet niet op. Bellen met de KPN is lastig want het duurt lang om iemand aan de lijn te krijgen van de klantenservice.

Waar is de oude vertrouwde Kpn gebleven. Ik ben al jaren klanten van kpn, maar ga nu toch eens rondkijken naar een andere aanbieder. Ik ben namelijk niet tevreden over de internetsnelheid en kpn is nu ook niet de goedkoopste. En als ik een dame van de klantenservice spreek lijkt ze niet onder de indruk als ik aangeef mijn abonnement op te zeggen. Jammer.

Beoordeeld op 24 mei 2018 door Dhr. van Ginkel

Vorig jaar overgestapt van van Vodafone naar KPN ivm een mooie combi aanbieding, maar nu toch spijt. Ontvangst in het buitenland is slechter dan Vodafone en ik krijg minder Mb’s in het buitenland. In NL is alles overigens prima.

Ik ben erg tevreden over het aanbod van de KPN. Klantenservice kan ik niet veel over zeggen omdat ik daar nog geen contact mee heb gehad. Ik laatst gekozen voor een abonnement met 100Mbit. Supersnel en superstabiel. En dat voor maar 4 euro per maand meer. Wat ik ook echt supertof vind is dat ik Spotify voor maar 7,50 heb. Toch mooi 25% korting. Zeker doen!

In december ben ik overgestapt van Telfort naar KPN. Het overstappen was vlot geregeld en ging gelukkig in een keer goed. Ook ben ik zeer te spreken over het abonnement. Je krijgt veel voor niet al te veel geld. Ook prima klantenservice (hoewel ik toen nog geen klant was. Ik had een paar vragen en die werden heel vriendelijk beantwoord door een medewerken. Dus een prima ervaring!

Beoordeeld op 14 maart 2018 door Van der Laan

KPN doet wat het beloofd. Mijn ervaringen zijn in ieder geval goed. De producten die ik heb (TV en internet) zijn prima en werken zoals ik dat verwacht. Toen ik even de klantenservice nodig had hoefde ik maar kort in de wacht te staan. Het glasvezelnetwerk is loeisnel en ook het TV kastje reageert direct en is bovendien zuinig. Tot slot krijg je een mooi combivoordeel als je een mobiel abonnement erbij neemt. Dit is wat ik verwacht van een telecom aanbieder!

Niet te bereiken die helpdesk. Ik heb een abonnement afgesloten voor televisie, maar bepaalde zenders werken niet goed. Dus gebeld met de klantenservice, maar kon vervolgens alles bij elkaar een uur lang in de wacht staan. Hopelijk zorgen ze dat de bereikbaarheid wel even wat beter wordt, want dit is echt zonde van mijn tijd.

Beoordeeld op 8 maart 2018 door Ontevreden klant

Vorige week een abonnement afgesloten. Ik was klant van Vodafone, maar vanwege het aanbod toch maar overgestapt op KPN. Tot nu toe is dat nog geen succes. De medewerker in de winkel heeft iets verkeerd ingesteld waardoor het niet werkt. Dus uiteraard eerst de klantenservice gebeld, maar die helpen me niet. Er wordt mij doodleuk verteld dat ik dit in de winkel moet oplossen waar ik het abonnement heb gekocht. Ik noem dat werkelijk waar schandalig. Het is toch hetzelfde bedrijf?

Wij hebben al jaren een Alles-in-een pakket bij de KPN en zijn daar nog steeds heel tevreden over. Hierdoor ook korting op mobiel bellen en dubbele data, dan het abonnement bevat. Wij hebben ook weleens naar de klantenservice gebeld en werden uiterst vriendelijk en geduldig geholpen. Je kunt zelfs 24 uur per etmaal bellen! Dat is toch wel op en top service!! Over het algemeen zijn wij prima tevreden met KPN en stappen nog niet over op een andere provider.

De service is echt verschrikkelijk. Je wordt steeds met verschillende verhalen en beloftes van het kastje naar de muur gestuurd en ondertussen word er niks geregeld. Inmiddels ben ik overgestapt naar een nieuwe provider, maar ik kan mijn nummer niet behouden doordat de KPN een fout heeft gemaakt.

Op dit moment heb ik een abonnement voor televisie bij de KPN. Hiervoor had ik een abonnement bij Vodafone. Tijdens het overstappen heeft een medewerker van de KPN iets verkeerd ingesteld waardoor het niet werkt. Zojuist contact gehad met de klantenservice maar verlenen geen enkele hulp. De medewerker gaf aan dat ik maar terug moet naar de winkel om het daar zelf op te lossen. Echt superslechte klantenservice.

Beoordeeld op 7 februari 2018 door Peter de Nooij

KPN doet wat het beloofd, de klantenservice medewerkster sprak duidelijk en langzaam en had geduld voor mijn probleem. Ben echt heel blij dat ik nu ook de TV kanalen via mijn ipad kan zien. Hartelijk dank.

Beoordeeld op 7 februari 2018 door Jeanette de Geus

Heb goeie ervaring met de klantenservice van KPN. Netjes en snel geholpen.

Ook een beoordeling geven?

Let op! Je bezoekt momenteel de website www.KlantenserviceTelefoon.nl. Je rating komt dan ook niet terecht bij KPN. Hiervoor dien je rechtstreeks contact met KPN op te nemen.

  • Jouw beoordeling wordt geplaatst op deze website
  • Laat in je beoordeling niet je persoonlijke gegevens achter, zoals je e-mail, telefoonnummer of adres
  • Jouw beoordeling wordt niet doorgestuurd naar KPN en wordt ook niet gelezen door KPN.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *