Hoe contact opnemen met klantenservice KPN
Heeft u een vraag over televisie, mobiele telefonie of internet van KPN? Of heeft u last van een storing? Neem dan telefonisch contact op met de klantenservice van KPN. De klantenservice is 24/7 telefonisch bereikbaar. Ook tijdens feestdagen.
Wilt u direct contact met een van de servicemedewerkers? Gebruik hiervoor het telefoonnummer klantenservice KPN (0800 0402).
Ook wanneer u een klacht heeft of interesse heeft in een van de KPN producten, kunt u bellen met de klantenservice. Niet via omslachtige FAQ’s of chats, maar gewoon persoonlijk contact. Wilt u heel eenvoudig direct de juiste helpdeskmedewerker spreken? Wij zorgen ervoor dat u bij de juiste persoon terechtkomt die u verder helpt. Ook voor vragen of problemen met spoed is de klantenservice het eerste aanspreekpunt. Ben u bijvoorbeeld uw telefoon verloren? Of vermoed u dat u slachtoffer bent geworden van internetcriminaliteit (bv. phisingmails)? Neem dan direct contact op met de klantenservice van KPN online of per telefoon. Gebruik hiervoor het telefoonnummer KPN. U wordt direct geholpen.
Contact opnemen met KPN helpdesk vanuit het buitenland?
Dit doe je door te bellen met KPN naar +3170 343 43 43. Je krijgt dan direct een medewerker van de klantenservice aan lijn. Je betaalt hiervoor het buitenlandtarief van je telefonieprovider.
KPN Alles-in-1: mobiel, internet, TV en bellen
KPN is een Nederlandse aanbieder van interactieve TV, internet, en vast en mobiel bellen. De telecomaanbieder is de grootste dienstverlener van Nederland en heeft meer dan 14.000 werknemers in dienst. Het hoofdkantoor van KPN is in Den Haag.
De organisatie richt zich op zowel de particuliere als zakelijke markt. Voor de laatste doelgroep verzorgt KPN (voluit Koninklijke PTT Nederland N.V.) complete telecom- en ICT-oplossingen. Voor particulieren biedt alles-in-1 pakketten. Deze samenstelling bestaat uit mobiel, vast bellen, internet en interactieve televisie. Daarnaast biedt KPN ook meerdere mobiele abonnementen in combinatie met toestellen van merken als Apple, Samsung, Huawei en Sony.
Het klantenservice telefoonnummer KPN is 24 uur per dag, 7 dagen in de week telefonisch bereikbaar. Naast telefonische ondersteuning helpt KPN ook klantvragen via een eigen forum en sociale mediakanalen.
Hoe contact opnemen met de KPN klantenservice?
De KPN helpdesk biedt op de eigen website een ruime hoeveelheid aan informatie over hun diensten en producten. Op de klantenservicepagina van KPN vindt u onder meer antwoorden op vragen die gaan over: Mobiel, Vast bellen, Internet, Televisie, Alles-in-1 en KPN Compleet. Deze onderwerpen zijn verdeeld naar: bestelling, toestel en abonnementen, problemen en storingen, internet & tv en Sim Only.
Wordt uw vraag op de servicepagina van KPN niet beantwoord? Dan zijn er alternatieve mogelijkheden om contact op te nemen met de klantenservice.
U kunt contact opnemen via:
- Forum
- Chat
- Telefonisch contact met de klantenservice KPN
De ratings van onze bezoekers voor KPN
Ook een beoordeling geven?
Let op! Je bezoekt momenteel de website www.KlantenserviceTelefoon.nl. Je rating komt dan ook niet terecht bij KPN. Hiervoor dien je rechtstreeks contact met KPN op te nemen.