T-mobile Thuis biedt telefonie, televisie en internet

De klantenservice van T-Mobile Thuis is maandag tot en met vrijdag telefonisch bereikbaar van 08.00 tot 20.00 uur. Op zaterdag kunt u de klantenservice T-Mobile Thuis bellen vanaf 09.00 tot 17.30 uur. Gebruik hiervoor het telefoonnummer T-Mobile.

T-Mobile is aanbieder van internet, televisie en telefonie. De organisatie is in 1999 opgericht in Duitsland en maakt onderdeel uit van het Deutsche Telekom-concern. Inmiddels telt de organisatie meer dan 228.000 werknemers over de hele wereld.

Consumenten kunnen bij T-Mobile onder andere terecht voor Ales-in-1 pakketten, glasvezel internet, en interactieve TV. Daarnaast biedt T-Mobile verschillende mobiele abonnementen aan zoals Sim Only en PrePaid. Bij T-Mobile is het tevens mogelijk mobiele abonnementen af te sluiten in combinatie met telefoons van merken zoals Samsung, Apple en Huawei. Wil je meer weten over de mogelijkheden, kijk dan op onze pagina klantenservice telefoonnummer T-Mobile over thuis en mobiele abonnementen.

Storing mobiel netwerk, wifi of televisie?

Ervaart u een T-Mobile storing? U heeft geen (mobiel) internet of televisie? Vaak kunt u zelf deze problemen verhelpen. Bekijk de oplossingen voordat u de klantenservice belt. Komt u er niet uit? Neem dan contact op met de T-Mobile klantenservice. Zij helpen u verder.

T-Mobile Thuis: contact opnemen met de klantenservice op meerdere manieren

Wilt u klantenondersteuning bij een van de diensten van T-Mobile Thuis? Er zijn verschillende manieren om contact op te nemen met de klantenservice.

Op de pagina klantenservice van T-Mobile Thuis vindt u onder meer antwoorden op vragen die gaan over: Mobiel, televisie, internet, bellen Particulier & Zakelijk en PrePaid.

De onderwerpen worden verdeeld naar Contract & gegevens, Klant worden & blijven, Toestel & sim, Producten & diensten, Factuur & betaling en Installatie.

T-Mobile Thuis contact met de klantenservice? Dan gewoon T-Mobile bellen.

U kunt contact opnemen via:

  • Twitter
  • Facebook
  • Forum
  • Live chat
  • Telefonisch contact met de klantenservice T-Mobile Thuis

Klantenservice T-Mobile ThuisKlantenservice T-mobile Thuis: 0800 0092

De ratings van onze bezoekers voor T-mobile Thuis

Beoordeeld op 3 juni 2022 door Wim Kamps

Slecht is nog veel te veel lof en 1 ster veel te veel. Welk nummer van T-mobile je ook probeert, je krijgt steevast de voice-response ipv een persoon. Met die voice-response kom je niet verder als je geen standaard vraagje hebt. Ik wil mijn nieuwe te bestellen wifi punten naar een postnl service point in de buurt l;aten sturen ipv naar huis omdat ik vaak niet thuis ben, maar de website biedt die optie niet. Je kan wel een ander adres opgeven, maar niet opgeven dat dat andere adres een service point is. Vele vruchteloze pogingen om via die …-voice-response reut uit te leggen wat ik wil of iemand aan de lijn te krijgen die wel Nederlands begrijpt ben ikgeen steek verder want kom ik gewoon niet voorbij die voice-response reut en die begrijpt vaak mn huisnummer niet eens de eerste keer.

Een ster is nog teveel. Waardeloze service, vanaf dag 1 geen werkend internet. Gebeld met de klantservice, gaven aan dat de monteur contact op zou nemen. Na een week nog niets gehoord dus nog een keer gebeld “oh ja ze zijn het vergeten om door te geven, ik kan vandaag nog een afspraak met de monteur inplannen”. Vervolgens de link gekregen om een afspraak in te plannen, maar dat kon pas 2.5! later. Wat dus zou betekenen dat ik op zijn vroegst 3,5 na ingangsdatum van mijn contract internet zou hebben. Toen klantenservice gebeld dat ze het contract konden opzeggen, omdat het nog sneller wat om weer bij een andere provider een contract af te sluiten. Echt ongelooflijk wat een slechte service.

Tja er zijn heel wat slechte ervaringen over dit bedrijf te lezen. Ik denk dat dit voornamelijk komt door de overname van Vodafone. Vodafone was wat dat betreft gewoon prima. Net zoals ze dat ook met mobiele telefonie zijn. Maar als je dan overstapt naar T-mobile dan is het vast even wennen. Ik zelf ben tevreden over de producten. Het is niet heel fancy, maar wel stabiel en ik heb zelf FOX sport waar ik heel blij mee ben. Mijn advies: zorg dat je alles in een keer goed installeert en dat je niet de klantenservice van t-mobile nodig hebt. Want dan kan het uren duren voordat je pas iemand aan de lijn krijgt. Dus verder gewoon prima.

Toch raar dat vaste klanten meer betalen bij t-mobile als nieuwe klanten. Je zou zeggen dat trouwe klanten wel iets extra’s mogen krijgen. En contact opnemen met de klantenservice is ook een drama. Na eindelijk het telefoonnummer van T-mobile te hebben gevonden wordt je elke keer uit de wachtrij gegooid vanwege het handige keuzemenu. Het lijkt wel alsnog elke weg in het keuze menu leidt tot niet niet spreken van een medewerker. Maar wel elke keer betalen. Nadat ik eindelijk de weg heb gevonden naar een medewerker moet ik 30 minuten in de wachtrij staan. Zeer slechte klantenservice dus.

Onbeperkt 4G van T-Mobile. Yeah right! Breek me de bek niet open. Want als je er 5GB doorheen blaast per dag dan gaat ie over z’n nek lijkt wel. En bellen met de klantenservice heeft geen zin want dan sta je uren in de wacht. Dus 1 keer en nooit weer.

Grappig. Op dit soort sites lees je eigenlijk alleen maar kritiek. Ik kan alleen maar met lof spreken over T-Mobile. Ik ervaar een prima service. Ik heb nog niet vaak naar de klantenservice hoeven bellen, dus ik weet niet goed om de wachttijd daar inderdaad soms lang is, zoals hieronder geschetst. Ik heb hele goede dekking en altijd bereik. Storingen zijn echt zeldzaam. En ik betaal voor mij abo maar 32 euro. Dus vind ik enorm meevallen. Kritiek? Nee, nog niet. Maar 5 sterren geef ik nu eenmaal niet zo snel.

Heel blij met t-mobile want ik krijg gratis het sportkanaal erbij. Dus heerlijk psv-ajax kunnen kijken gisteren. Top. behalve dan dat Ajax heeft verloren.

Beoordeeld op 28 augustus 2019 door Amsterdammer

Ik wilde inloggen op My T-Mobile omdat ik een factuur wat aan de hoge kant vond. Echter wist ik mijn wachtwoord niet. Omdat ik het met emailadres van T-Mobile zelf niet gebruik, kon ik ook niet inloggen. Daarom de klantenservice gebeld. Helaas duurde het wel vrij lang voordat ik iemand aan de lijn kreeg (10 minuten), maar ze heeft mij wel direct geholpen waardoor ik weer kon inloggen. Over de producten en abonnementen was ik al tevreden, maar de klantenondersteuning vond in verbazingwekkend goed.

Ik heb nu al voor de 4e keer mijn abonnement verlengd omdat ik heel voordelig een nieuwe iPhone erbij krijg. Altijd bereik. Ook in het buitenland. De laatste keer heb ik in de winkel mijn abonnement verlegd en kon direct mijn nieuwe telefoon meenemen. Dus echt top! Klantenservice ook heel behulpzaam, dus valt niet over te klagen. Het enige is dat er een soort gap zit tussen een 120 min. abo en onbeperkt. Waardoor ik moet upgraden. Maar ok…

Het lijkt wel alsnog er laatst een update heeft plaatsgevonden want mijn internet thuis doet raar. Soms erg traag of geen verbinding. Natuurlijk ook even de klantenservice van T-Mobile gebeld. Ze vertelde mij dat ik mijn router moest resetten. Dat hielp inderdaad. Internet ging weer als een speer. Maar na een paar dagen hetzelfde probleem. Hopelijk wordt het snel opgelost.

Ik wil even mijn geven over t-mobile. Ik heb tv en bellen. De laatste tijd vond ik mijn rekening zo hoog. Dus heb ik de klantenservice gebeld en kreeg een vriendelijke dame aan de lijn. zonder al te lang te hoeven wachten. Ze heeft het voor mij uitgezocht en wat bleek het zat in de telefoonkosten. Ik had mijn telefoon thuis doorgeschakeld naar mijn mobiel zonder dat ik het wist. Ok het is misschien mijn fout maar zou het niet handig zijn als ze af en toe meer uitleg geven over de factuur. Dan had ik dit eerder gezien. Verder gewoon een hele goed aanbieder

Gewoon prima provider. Mag ook wel eens gezegd worden. Ik heb snel internet thuis. Kan downloaden wat ik wil. Netflix ook zonder haperingen. Dus top!

Beoordeeld op 31 mei 2018 door h van schie

Het wordt tijd dat T-Mobile met een nieuwe tv setup box gaat komen want dat ding is van jaren terug denk ik. Beeldkwaliteit is prima, maar het menu is enorm traag en kan er niet mee opnemen. Ook harddisk kan er op aangesloten worden. En dan betaal je gewoon nog best wel een flink bedrag hier voor. Iets van 45 euro. Hopelijk gaan ze dit apparaat snel vervangen.

Beoordeeld op 24 mei 2018 door D. de Bie

Echt 100% niks mis met T-Mobiel Thuis. Ik wil het dus iedereen aanbevelen. Waarom? Ik heb nooit, maar dan ook nooit storing. Snel wifi internet. Bellen is gratis. Heel veel zenders. En tegen een lager tarief dan anderen aanbieden. Het enige minpuntje is dat mijn tv-box weinig mogelijkheden heeft en dat het menu erg traag is. Terugkijken kan, maar niet alle zenders. Opnemen lukt niet. Omdat ik eigenlijk toch alleen maar NPO kijkt en weinig is dit voor mij niet boeiend. Geen reden om over te stappen dus.

Ik heb sinds vorig jaar T-mobile thuis. Al vanaf de eerste dag heb ik al spijt dat ik voor hun heb gekozen. Het internet is traag en valt telkens weg. Zelfs in de woonkamer terwijl ik dan 5 meter van de modem zit. Als ik de klantenservice bel, dan ben ik zo 30 minuten verder zonder dat ik geholpen ben. Schiet niet op. En als ik ze aan de lijn heb vragen ze of ik een speedtest wil doen. Elke keer met dezelfde resultaten. Ook dit schiet letterlijk niet op. Nu ben ik inmiddels 14 dagen met ze bezig waarin ze blijven vragen naar een speedtest. Laat ze nu gewoon iemand langs komen om het op te lossen!!!

Echt de slechtste klantenservice die ik heb meegemaakt. Ik heb nog geen moment gehad zonder problemen sinds mijn overstap. Ik zit nu 5 dagen zonder internet en elke dag kan ik weer een half uur wachten aan de lijn om vervolgens weer een bulls**t verhaal aan te horen van de klantenservice. Elke keer bedenken ze weer een nieuwe oplossingen wat uiteindelijk niet werkt. Geen idee hoe dit verder moet.

Ook een beoordeling geven?

Let op! Je bezoekt momenteel de website www.KlantenserviceTelefoon.nl. Je rating komt dan ook niet terecht bij T-mobile Thuis. Hiervoor dien je rechtstreeks contact met T-mobile Thuis op te nemen.

  • Jouw beoordeling wordt geplaatst op deze website
  • Laat in je beoordeling niet je persoonlijke gegevens achter, zoals je e-mail, telefoonnummer of adres
  • Jouw beoordeling wordt niet doorgestuurd naar T-mobile Thuis en wordt ook niet gelezen door T-mobile Thuis.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *