T-mobile Thuis biedt telefonie, televisie en internet

T-Mobile is aanbieder van internet, televisie en telefonie. De organisatie is in 1999 opgericht in Duitsland en maakt onderdeel uit van het Deutsche Telekom-concern. Inmiddels telt de organisatie meer dan 228.000 werknemers over de hele wereld.

Consumenten kunnen bij T-Mobile onder andere terecht voor Ales-in-1 pakketten, glasvezel internet, en interactieve TV. Daarnaast biedt T-Mobile verschillende mobiele abonnementen aan zoals Sim Only en PrePaid. Bij T-Mobile is het tevens mogelijk mobiele abonnementen af te sluiten in combinatie met telefoons van merken zoals Samsung, Apple en Huawei. Wil je meer weten over de mogelijkheden, kijk dan op onze pagina klantenservice telefoonnummer T-Mobile over thuis en mobiele abonnementen.

T-Mobile Thuis: contact opnemen met de klantenservice op meerdere manieren

Wordt uw vraag op de servicepagina van T-Mobile Thuis niet beantwoord? Dan zijn er alternatieve mogelijkheden om contact op te nemen met de klantenservice.

U kunt contact opnemen via:

  • Twitter
  • Facebook
  • Forum
  • Live chat
  • Telefonisch contact met de klantenservice T-Mobile Thuis

Klantenservice T-Mobile ThuisKlantenservice T-mobile Thuis: 0800 0092

De ratings van onze bezoekers voor T-mobile Thuis

Het lijkt wel alsnog er laatst een update heeft plaatsgevonden want mijn internet thuis doet raar. Soms erg traag of geen verbinding. Natuurlijk ook even de klantenservice van T-Mobile gebeld. Ze vertelde mij dat ik mijn router moest resetten. Dat hielp inderdaad. Internet ging weer als een speer. Maar na een paar dagen hetzelfde probleem. Hopelijk wordt het snel opgelost.

Heel blij met t-mobile want ik krijg gratis het sportkanaal erbij. Dus heerlijk psv-ajax kunnen kijken gisteren. Top. behalve dan dat Ajax heeft verloren.

Ik wil even mijn geven over t-mobile. Ik heb tv en bellen. De laatste tijd vond ik mijn rekening zo hoog. Dus heb ik de klantenservice gebeld en kreeg een vriendelijke dame aan de lijn. zonder al te lang te hoeven wachten. Ze heeft het voor mij uitgezocht en wat bleek het zat in de telefoonkosten. Ik had mijn telefoon thuis doorgeschakeld naar mijn mobiel zonder dat ik het wist. Ok het is misschien mijn fout maar zou het niet handig zijn als ze af en toe meer uitleg geven over de factuur. Dan had ik dit eerder gezien. Verder gewoon een hele goed aanbieder

Beoordeeld op 28 augustus 2018 door Amsterdammer

Ik wilde inloggen op My T-Mobile omdat ik een factuur wat aan de hoge kant vond. Echter wist ik mijn wachtwoord niet. Omdat ik het met emailadres van T-Mobile zelf niet gebruik, kon ik ook niet inloggen. Daarom de klantenservice gebeld. Helaas duurde het wel vrij lang voordat ik iemand aan de lijn kreeg (10 minuten), maar ze heeft mij wel direct geholpen waardoor ik weer kon inloggen. Over de producten en abonnementen was ik al tevreden, maar de klantenondersteuning vond in verbazingwekkend goed.

Gewoon prima provider. Mag ook wel eens gezegd worden. Ik heb snel internet thuis. Kan downloaden wat ik wil. Netflix ook zonder haperingen. Dus top!

Beoordeeld op 31 mei 2018 door h van schie

Het wordt tijd dat T-Mobile met een nieuwe tv setup box gaat komen want dat ding is van jaren terug denk ik. Beeldkwaliteit is prima, maar het menu is enorm traag en kan er niet mee opnemen. Ook harddisk kan er op aangesloten worden. En dan betaal je gewoon nog best wel een flink bedrag hier voor. Iets van 45 euro. Hopelijk gaan ze dit apparaat snel vervangen.

Beoordeeld op 24 mei 2018 door D. de Bie

Echt 100% niks mis met T-Mobiel Thuis. Ik wil het dus iedereen aanbevelen. Waarom? Ik heb nooit, maar dan ook nooit storing. Snel wifi internet. Bellen is gratis. Heel veel zenders. En tegen een lager tarief dan anderen aanbieden. Het enige minpuntje is dat mijn tv-box weinig mogelijkheden heeft en dat het menu erg traag is. Terugkijken kan, maar niet alle zenders. Opnemen lukt niet. Omdat ik eigenlijk toch alleen maar NPO kijkt en weinig is dit voor mij niet boeiend. Geen reden om over te stappen dus.

Tja er zijn heel wat slechte ervaringen over dit bedrijf te lezen. Ik denk dat dit voornamelijk komt door de overname van Vodafone. Vodafone was wat dat betreft gewoon prima. Net zoals ze dat ook met mobiele telefonie zijn. Maar als je dan overstapt naar T-mobile dan is het vast even wennen. Ik zelf ben tevreden over de producten. Het is niet heel fancy, maar wel stabiel en ik heb zelf FOX sport waar ik heel blij mee ben. Mijn advies: zorg dat je alles in een keer goed installeert en dat je niet de klantenservice van t-mobile nodig hebt. Want dan kan het uren duren voordat je pas iemand aan de lijn krijgt. Dus verder gewoon prima.

Toch raar dat vaste klanten meer betalen bij t-mobile als nieuwe klanten. Je zou zeggen dat trouwe klanten wel iets extra’s mogen krijgen. En contact opnemen met de klantenservice is ook een drama. Na eindelijk het telefoonnummer van T-mobile te hebben gevonden wordt je elke keer uit de wachtrij gegooid vanwege het handige keuzemenu. Het lijkt wel alsnog elke weg in het keuze menu leidt tot niet niet spreken van een medewerker. Maar wel elke keer betalen. Nadat ik eindelijk de weg heb gevonden naar een medewerker moet ik 30 minuten in de wachtrij staan. Zeer slechte klantenservice dus.

Onbeperkt 4G van T-Mobile. Yeah right! Breek me de bek niet open. Want als je er 5GB doorheen blaast per dag dan gaat ie over z’n nek lijkt wel. En bellen met de klantenservice heeft geen zin want dan sta je uren in de wacht. Dus 1 keer en nooit weer.

Ik heb sinds vorig jaar T-mobile thuis. Al vanaf de eerste dag heb ik al spijt dat ik voor hun heb gekozen. Het internet is traag en valt telkens weg. Zelfs in de woonkamer terwijl ik dan 5 meter van de modem zit. Als ik de klantenservice bel, dan ben ik zo 30 minuten verder zonder dat ik geholpen ben. Schiet niet op. En als ik ze aan de lijn heb vragen ze of ik een speedtest wil doen. Elke keer met dezelfde resultaten. Ook dit schiet letterlijk niet op. Nu ben ik inmiddels 14 dagen met ze bezig waarin ze blijven vragen naar een speedtest. Laat ze nu gewoon iemand langs komen om het op te lossen!!!

Echt de slechtste klantenservice die ik heb meegemaakt. Ik heb nog geen moment gehad zonder problemen sinds mijn overstap. Ik zit nu 5 dagen zonder internet en elke dag kan ik weer een half uur wachten aan de lijn om vervolgens weer een bulls**t verhaal aan te horen van de klantenservice. Elke keer bedenken ze weer een nieuwe oplossingen wat uiteindelijk niet werkt. Geen idee hoe dit verder moet.

Ook een beoordeling geven?

Let op! Je bezoekt momenteel de website www.KlantenserviceTelefoon.nl. Je rating komt dan ook niet terecht bij T-mobile Thuis. Hiervoor dien je rechtstreeks contact met T-mobile Thuis op te nemen.

  • Jouw beoordeling wordt geplaatst op deze website
  • Laat in je beoordeling niet je persoonlijke gegevens achter, zoals je e-mail, telefoonnummer of adres
  • Jouw beoordeling wordt niet doorgestuurd naar T-mobile Thuis en wordt ook niet gelezen door T-mobile Thuis.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *