Vragen over vaste telefonie?:

Voor een vraag over vaste telefonie kunt u bellen met de klantenservice van maandag tot en met zaterdag tussen 09.00 tot 17.00 uur.

Tele2: aanbieder van televisie, internet en telefonie

Tele2 is oorspronkelijk een Zweedse aanbieder van televisie, internet en telefonie. Het bedrijf is in 1993 opgericht in Zweden, en is inmiddels in meer dan tien landen actief. Tele2 telt in totaal ruim 30 miljoen klanten.

Naast internet, bellen en televisie beschikt Tele2 ook over een ruim aanbod van mobiele abonnenementen. Een mobiel abonnement bij Tele2 kan in combinatie met toestellen van merken zoals Apple, Samsung, en Huawei.

Contact opnemen met de klantenservice van Tele2

De website van Tele2 biedt een ruime hoeveelheid aan informatie omtrent diensten en producten van de organisatie. U kunt er tevens terecht voor veelgestelde vragen. Mocht het antwoord op uw vraag er niet bij staan kunt u via verschillende kanalen in contact komen met Tele2.

U kunt contact opnemen via:

  • Twitter
  • Facebook
  • Forum
  • Chat
  • Telefonisch contact met de klantenservice

Bellen met Tele2: 020-7544444

De ratings van onze bezoekers voor Tele2

Neem mijn advies ter harte… Begin niet aan Tele2. De kwaliteit ben ik niet over te spreken en de klantenservice is niks. Ze zijn niet bereikbaar en als je dan toch iemand aan de lijn krijgt, dan is het een hoop onzin die ze uitkramen. Net als hun belachelijk domme commercial. En de rekeningen die ze sturen zijn ook hoger dan ik had gedacht. Wegblijven bij dit bedrijf.

Door een fout in het systeem is mijn abonnement plots opgehouden. Geen nummer meer. Niet kunnen bellen. Niet bereikbaar. Volgens een persoon van klantenservice gaan ze dit asap oplossen. Nu al een dag dit probleem. Hopelijk fixen ze dit vandaag of morgen. Meer mensen die dit hebben meegemaakt?

Tevreden! Het levert wat ik er van verwachte. Ik ben een tijdje terug overgestapt van KPN naar Tele2. Alles verliep soepel. De overstap verliep vlekkeloos en ik kon mijn nummer behouden. Verder is de prijs aantrekkelijk en heb ik overal bereik. Super app! En het bellen met de klantenservice i.v.m. een vraag die ik had over mijn rekening. Ik werd vriendelijke geholpen. Ik beveel Tele2 absoluut aan.

Tijdje terug een prepaid simkaart gekocht, maar bleek niet te werken. Toen ik de klantenservice van Tele2 belde kreeg ik te horen dat dit nummer al ooit eerder was gebruikt. Daarom kon ik de kaart niet registreren. Ik wilde mijn geld terug, maar omdat ik de aankoop van het kaartje niet kon bewijzen kon dat niet. Ik begrijp hier niets van en dat dit sowieso kan. Ongelofelijk slecht.

Slechte service. Slecht bedrijf. Ook al zijn ze misschien de helft goedkoper. De kwaliteit is dat ook. Ik ga weer terug naar Vodafone.

Ook een beoordeling geven?

Let op! Je bezoekt momenteel de website www.KlantenserviceTelefoon.nl. Je rating komt dan ook niet terecht bij Tele2. Hiervoor dien je rechtstreeks contact met Tele2 op te nemen.

  • Jouw beoordeling wordt geplaatst op deze website
  • Laat in je beoordeling niet je persoonlijke gegevens achter, zoals je e-mail, telefoonnummer of adres
  • Jouw beoordeling wordt niet doorgestuurd naar Tele2 en wordt ook niet gelezen door Tele2.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *