De klantenservice van Ziggo is dagelijks van 08.00 uur tot 22.00 uur per telefoon bereikbaar. Voor meer contact mogelijkheden met de klantenservice van Ziggo bezoek deze pagina Vaste telefonie klanten bellen gratis naar 1200.
Hoe contact opnemen met Ziggo Klantenservice
Contact opnemen met Ziggo vanuit het buitenland?
Dit doe je door te bellen met Ziggo naar +31 881 212 817. Je krijgt dan direct een medewerker van de klantenservice aan lijn. Je betaalt hiervoor het buitenlandtarief van je telefonieprovider. Ook wanneer u en klacht heeft of interesse heeft in een van de producten van Ziggo belt op de klantenservice. Wij zorgen ervoor dat u snel bij de juiste helpdeskmedewerker terechtkomt die u verder helpt.
Ook voor vragen of problemen met spoed is de klantenservice het eerste aanspreekpunt. Ben u bijvoorbeeld uw telefoon verloren? Of vermoed u dat u slachtoffer bent geworden van phishing? Neem dan direct contact op met de klantenservice van Ziggo online of per telefoon. Gebruik hiervoor het telefoonnummer Ziggo. U wordt direct geholpen.
Over Ziggo – Alles-in-1 Provider
Ziggo is een Nederlandse aanbieder van televisie, internet & telefonie. De organisatie is ontstaan in 2008, nadat @Home & Casema besloten samen verder te gaan onder de naam Ziggo. Sinds augustus 2016 is Ziggo gefuseerd met Vodafone en samen beschikken ze over ruim 50% van de markt. Ziggo probeert zich te onderscheiden door het snelste internet aan te bieden, gebruiksgemak via verschillende apps, unieke zenders (o.a. Ziggo Sport) en veel gratis extra’s voor combinatieklanten (Vodafone en Ziggo).
Consumenten kunnen bij Vodafone terecht voor onder andere internet, televisie, en telefonie. Ziggo biedt ook meerdere combinaties van producten mogelijk waaronder verschillende Alles-in-1 pakketten zoals ‘Start’, ‘Complete’ en ‘Max’. Wil je meer weten over de pakketmogelijkheden? Kijk dan op de pagina klantenservice telefoonnummer Ziggo.
Online service van Ziggo of per telefoon
De website van Ziggo biedt een ruime hoeveelheid aan informatie omtrent diensten en producten van de organisatie. Ook om storingen te checken gaat u naar de website van Ziggo. U kunt er tevens terecht voor veelgestelde vragen. Mocht het antwoord op uw vraag er niet bij staan kunt u via verschillende kanalen in contact komen met Ziggo.
Ziggo online klantenservice
Veel informatie over problemen met producten, diensten en storingen vindt u op de website in het gedeelte online klantenservice. De meest voorkomende vragen worden hier beantwoord. Wilt u zo snel mogelijk antwoord op uw vraag? Bezoek de online klantenservice.
Op onze pagina Ziggo Helpdesk vind u de meest gestelde vragen die gaan over mobiele abonnementen. Kunt u desondanks niet het antwoord vinden op uw vraag in dit deel van de online klantenservice? Dan biedt Ziggo meerdere mogelijkheden om contact te hebben met een servicemedewerker.
U kunt contact opnemen via:
- Forum
- Blog
- Telefonisch contact met de klantenservice
De ratings van onze bezoekers voor Ziggo
Ook een beoordeling geven?
Let op! Je bezoekt momenteel de website www.KlantenserviceTelefoon.nl. Je rating komt dan ook niet terecht bij Ziggo. Hiervoor dien je rechtstreeks contact met Ziggo op te nemen.