De klantenservice van Ziggo is dagelijks van 08.00 uur tot 22.00 uur per telefoon bereikbaar. Voor meer contact mogelijkheden met de klantenservice van Ziggo bezoek deze pagina Vaste telefonie klanten bellen gratis naar 1200

Ziggo: televisie, internet & telefonie

Ziggo is een Nederlandse aanbieder van televisie, internet & telefonie. De organisatie is ontstaan in 2008, nadat @Home & Casema besloten samen verder te gaan onder de naam Ziggo. Sinds augustus 2016 is Ziggo gefuseerd met Vodafone en samen beschikken ze over ruim 50% van de markt.

Consumenten kunnen bij Vodafone terecht voor onder andere internet, televisie, en telefonie. Ziggo biedt ook meerdere combinaties van producten mogelijk waaronder verschillende Alles-in-1 pakketten zoals ‘Start’, ‘Complete’ en ‘Max’.

Contact opnemen met de klantenservice van Ziggo

De website van Ziggo biedt een ruime hoeveelheid aan informatie omtrent diensten en producten van de organisatie. U kunt er tevens terecht voor veelgestelde vragen. Mocht het antwoord op uw vraag er niet bij staan kunt u via verschillende kanalen in contact komen met Ziggo.

U kunt contact opnemen via:

  • Twitter
  • Facebook
  • Ziggo Community
  • Online contactformulier
  • Telefonisch contact met de klantenservice

Bellen met Ziggo: 0900-1884

De ratings van onze bezoekers voor Ziggo

Niks mis met Ziggo. Ik zit bij Ziggo toen het nog Casema heete en in al die jaren heb ik maar een paar problemen gehad. Het werd altijd netjes opgelost. Heel af en toe moet ik de modem resetten omdat ie het signaal niet goed pakt. Maar ja dat heb je soms ook met je computer. Mensen stellen gewoon te hogen eisen en dan het eerste wat ze doen is klagen op sites als dit. Wat je moet doen is de klantenservice bellen in plaats van klagen denk ik dan. Misschien is Ziggo niet de goedkoopste maar over het algemeen krijg je wel waar voor je geld.

Top provider! Super snel internet tegen een hele nette prijs. Na ja… ok iets duurder dan een ander misschien, maar je krijgt er ook veel voor terug. Stel je dus eisen aan je tv en internet, dan is Ziggo gewoon een goede keus. Ik ben vooral erg blij met Ziggo Sport

Beoordeeld op 4 september 2018 door Van Straaten

Nog niet zo lang geleden overgetapt van Telfort naar Ziggo. Internet is op zich prima en daar zijn we tevreden over, maar tv kijken is minder goed. Heel vaak moeten we de box resetten en bovendien maken ze veel herrie. Menu is van de box is traag en niet handig. Hopelijk wordt het komend jaar beter, want anders ga ik weer terug naar Telfort.

Pfff. Wat een drama. Landelijke storing die maar niet te verhelpen lijkt! Bellen met de klantenservice hoef je niet te proberen nu natuurlijk want iedereen heeft last van die storing. De telefoon staat daar roodgloeiend. Hopelijk komen ze met een flinke compensatie.

Laatst een nieuw alle-in-1 pakket besteld bij Ziggo. Het verbaasde mij hoe snel dit geregeld was en ook werkte. Wel viel in de eerste week nadat het was aangesloten de wifi vaak weg. Aansluiten van de smart-tv ging gelukkig wel in een keer goed. Het enige wat ik niet begrijp is dat mijn Sony Xperia Z2 compact niet wil verbinden met het wireless netwerk. Ik heb de klantenservice hierover gebeld en die begrepen het ook niet . Ik vermoed dat het aan het toestel ligt en niet aan de Wifi want verder kunnen alle apparaten gewoon verbinden.

De internetverbinding is stabiel. Dus goed. Wel afgelopen jaar wat meer storing gehad. Maar dat hadden ze gecompenseerd. Dus vind ik heel netjes opgelost. Wat wel jammer is dat je verplicht bent om tv af te nemen bij een pakket. Ik vind ze wel wat duur in vergelijking met andere aanbieders, maar aan het einde van het contract komen ze wel met een mooi aanbieding. De klantenservice vind ik overigens vriendelijk, deskundig en goed bereikbaar.

Heb je een probleem omdat tv niet lekker werkt en je belt doodleuk de klantenservice, zeggen ze dat ik beter kan upgraden naar een betere kabelontvanger. Met andere woorden, wat ik eerst had blijkt niet goed te zijn? En ik maar elke maand de volle pond betalen? kan niet waar zijn toch?

Beoordeeld op 31 mei 2018 door Van Biezen

Ik werd laatst gebeld door iemand van de klantenservice over een prijsverhoging. Vreemd want ik heb een abonnement dus ik begrijp helemaal niet waar dat vandaan komt. De dame aan de telefoon kon dat ook niet onderbouwen. Vervolgens heb ik opnieuw gebeld en mijn beklag gedaan. Blijkbaar was men nu bereid om iets aan de prijs te doen. Dus klagen wordt beloond bij Ziggo. Vreemde gang van doen.

Echt dik tevreden met T-Mobile. Ik heb het in combinatie met Vodafone mobiel, maar omdat deze partijen samenwerken krijg je veel voordeel. Zo heb ik gratis FOX sport en kijk ik alle wedstrijden van de eredivisie. Mijn mobiele bundel is 8Gb en alles bij elkaar betaal ik iets van € 70,-. En nooit storing. Dus als je mij vraagt hoe hun klantenservice is, dan moet ik het antwoord schuldig blijven 🙂

Beoordeeld op 22 mei 2018 door M. vd Zande

Redelijk tevreden. Laatste tijd redelijk vaak last van storing. Dus ik kan regelmatig weer even allestoringen.nl checken en ja hoor. Dit gebeurt echt te vaak als je het vergelijkt met andere aanbieders. Klantenservice bel ik al niet meer want dat is zonde van mijn tijd. Die mensen kunnen er toch niets aan doen want ze weten al dat er storing is.

Ik heb ooit gekozen voor upc wat nu ziggo heet. In het begin toen ze omgingen, had ik een beetje last internet dat niet altijd goed werkte, maar daarna is het eigenlijk altijd goed. Ook ben ik tevreden met het zenderaanbod van ziggo. Ik weet dat ze wat duurder zijn dan die andere providers, maar het aanbod is ook ruimte. Ik betaal nu 62,50 euro, maar heb wel 200mb internet. Over de klantenservice van ziggo kan ik niet veel zeggen ,want ik heb ze nooit nodig gehad. Ik zeg: ga voor ziggo!

Beste, Ziggo heeft besloten om analoge televisie af te schaffen en nog alleen nog maar digitale televisie aan te bieden. Ik heb twee televisie die analoog zijn en niet digitaal kunnen. Ze kunnen er wel een kastje bij doen, maar dat is voor 1 televisie. Die andere moet je er los bij aanschaffen. Dus omdat zij dit besluiten moet ik extra kosten maken. Of een kastje kopen of een digitale televisie. En er valt niets tegen te doen. Ook de mevrouw van de klantenservice kon geen oplossing bedenken. Ik overweeg om over te stappen.

Wat een gedoe bij Ziggo. Mij internet doet het niet en de klantenservice is nauwelijks bereikbaar. Ik sta er uren in de wacht.

Het lijkt wel alsof ik de helft krijg van mijn abonnement. Ik betaal voor 200mb internet, maar dat wordt verre van gehaald. Ook van de televisiezender ontvang ik minder dan helft. Dus een avondje tv kijken is niet echt relaxt. Zodra mijn abonnement is afgelopen stap ik zeker over. En bellen met de helpdesk heeft toch weinig zin. Die mensen van de klantenservice vertellen elke keer dat het aan de kabels ligt. Ze vertelde mij zelfs dat mijn sony tv verouderd is en dat het daaraan ligt. Iemand suggesties?

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik erg tevreden ben over Ziggo. Toen ik overging van Vodafone naar Ziggo kwam de monteur bij mij langs en heeft het allemaal direct goed aansloten. Ik ben erg tevreden over de televisiekanalen en ook internet doet het altijd bij mij. Laatst had ik wel een dingetje over de factuur. Maar ik kreeg een hele vriendelijke klantenservice aan de telefoon die het mij direct konden uitleggen. Dus weer goed geholpen door Ziggo. Voorlopig zie ik dus geen reden om over te stappen. Gr. Annette

Ik heb Ziggo moeten bellen voor een storing die meer dan 2 maanden duurde. Uiteindelijk is dit gelukkig wel opgelost, er is weer wifi in het huis en nu zelfs in de tuin. Lof voor de klantenservice van Ziggo.

Sinds een half jaar ervaar ik problemen met alle zenders van Ziggo. Elke keer 20 tot 30 storingen op een dag waarbij het beeld wegvalt. Ik krijg een foutmelding: E37-32. Zo wordt het niet echt mogelijk om fatsoenlijk TV te kijken. En de klantenservice ben ik ook niet tevreden over. Elke keer als ik ze aan de lijn heb doen ze overkomen dat het aan mij ligt. Het ligt aan de bekabeling volgens hun. Maar als ik wil dat ze het verhelpen moet ik zelf voor de kabels en voorrijkosten betalen. Ik heb al 4 keer de kabels gecontroleerd door ze o.a. te testen bij een kennis van mij. Die kabels zijn gewoon goed. Ik heb meerdere keren gevraagd of ze kunnen helpen, maar dat willen ze alleen tegen betaling. Ik overweeg naar een andere provider te gaan want dit werkt niet.

Ik ben matig enthousiast. Op zich een mooi pakket van kanalen, maar online kijken lijkt niet altijd te werken. Laatst wilde ik SBS6 online kijken op mijn tablet, maar kreeg steeds errors. Vooruit en achteruit spoelen bleek ook niet mogelijk te zijn. Dit is natuurlijk een zeer slechte zaak als je niet kan navigeren. Hopelijk met een update snel verholpen want anders moet ik toch contact opnemen met de klantenservice waar ik liever geen zin in heb.

Ook een beoordeling geven?

Let op! Je bezoekt momenteel de website www.KlantenserviceTelefoon.nl. Je rating komt dan ook niet terecht bij Ziggo. Hiervoor dien je rechtstreeks contact met Ziggo op te nemen.

  • Jouw beoordeling wordt geplaatst op deze website
  • Laat in je beoordeling niet je persoonlijke gegevens achter, zoals je e-mail, telefoonnummer of adres
  • Jouw beoordeling wordt niet doorgestuurd naar Ziggo en wordt ook niet gelezen door Ziggo.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *