Knab: internetbank

Knab is een Nederlandse internetbank. Het bedrijf is onderdeel van AEGON en is in 2012 opgericht. Inmiddels telt Knab al meer dan 100.000 klanten. Knab ontving in 2017 de Opiness Service Award in de categorie banken.

Het aanbod van Knab bestaat uit spaar- en betaaloplossingen, beleggen en hypotheken. Daarnaast biedt Knab ook een crowdfunding platform aan. Hier kunnen ondernemers terecht met hun leenvoorstel, en investeerders krijgen de mogelijkheid om te investeren in startende ondernemingen.

Contact opnemen met de klantenservice van Knab

De website van Knab biedt een ruime hoeveelheid aan informatie omtrent diensten en producten van de organisatie. U kunt er tevens terecht voor veelgestelde vragen. Mocht het antwoord op uw vraag er niet bij staan kunt u via verschillende kanalen in contact komen met Knab.

U kunt contact opnemen via:

  • Twitter
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Google+
  • YouTube
  • Chat
  • WhatsApp
  • E-mail
  • Telefonisch contact met de klantenservice

Bellen met Knab: 020-303 1680

De ratings van onze bezoekers voor Knab

Ik ben geen klant van deze bank. En na mijn contact met de klantenservice ga ik dat zeker ook niet worden. Ik zocht namelijk een geschikte bedrijfsrekening. Omdat ik de antwoorden niet kon vinden op de site (erg onduidelijk allemaal), daarom een medewerker gebeld. Ik vond deze persoon zeer onbehulpzaam en vertelde mij meerdere malen dat het op de website staat. Blijkbaar hebben ze liever geen nieuwe klanten. Ik kijk verder.

Ik ben over het algemeen zeer tevreden. Ze houden mij goed op de hoogte met allerlei belangrijke informatie en ook de service is perfect! Het enige wat ontbreekt bij deze bank is een studentenrekening.

Een jaar geleden ben ik op zoek gegaan naar een geschikte bank om een spaarrekening te openen. Knab had destijds een hele aantrekkelijke rente. Bij mijn vorige bank werd de rente bijna iedere maand verlaagd en ik hoopte dat dit niet bij Knab zou gebeuren. Maar helaas. Ook bij Knab ontkom ik er niet aan en moet ik het steeds met minder rente-inkomsten doen. Dus achteraf had ik niet over hoeven stappen. Verder wel tevreden over de software van de bank. Klantenservice geen ervaring mee, dus daar ga ik dan ook niets over zeggen.

Knab is een bank zoals je een bank wenst. Ik het twee jaar geleden bij Knab een zakelijke rekening geopend als zzp-er. Knab is innovatief. Dat blijkt uit de eenvoudige bediening en nuttige functies in de webomgeving. Daarnaast hebben ze een app dat gebruikersvriendelijker is dan bijvoorbeeld die van concurrenten. De bankkosten zijn bovendien relatief laag. Je krijgt dus veel waar voor je geld. In de twee jaar eenmalig een vraag gehad en deze per mail gesteld aan de klantenservice. Ik kreeg dezelfde dag nog antwoord. Negatieve punten? Ik kan ze niet bedenken.

Bankieren bij Knab is simpel en overzichtelijk. Voor de rest is alles erg netjes uitgelegd en is er een prima klantenservice! ….

Ook een beoordeling geven?

Let op! Je bezoekt momenteel de website www.KlantenserviceTelefoon.nl. Je rating komt dan ook niet terecht bij Knab. Hiervoor dien je rechtstreeks contact met Knab op te nemen.

  • Jouw beoordeling wordt geplaatst op deze website
  • Laat in je beoordeling niet je persoonlijke gegevens achter, zoals je e-mail, telefoonnummer of adres
  • Jouw beoordeling wordt niet doorgestuurd naar Knab en wordt ook niet gelezen door Knab.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *