Nuon: energieproducten en -leverancier

Nuon is een Nederlandse energieproducent en -leverancier en onderdeel van het Europese Vattenfall. Zij leveren en produceren elektriciteit, gas en energie-gerelateerde producten. Nuon is in 1994 ontstaan na een fusie van de PGEM en het PEB Friesland, met de Zuid-Gelderse Nutsbedrijven (ZGN) en de Veluwse Nutsbedrijven (VNB).

Enkele jaren later werd Nuon uitgebreid met Energie Noord West dat de energielevering en -distributie in Noord-Holland verzorgde.

Nuon streeft ernaar om energie betaalbaar te houden en zo duurzaam mogelijk. Dit betekent dat Nuon groene energie produceert uit duurzame bronnen als wind en zon.

Nuon levert energie aan meer dan twee miljoen Nederlandse huishoudens en 40.000 (groot)zakelijke afnemers. Bij Nuon werken bijna 4.800 medewerkers waarvan iets meer dan 1.000 werkzaam zijn bij dochteronderneming Feenstra.

Contact buiten openingstijden:

Belt u buiten openingstijden op dit telefoonnummer dan kunt een bericht achterlaten met een tijdstip waarop Nuon u het beste kan terugbellen.

Buitenland:

Verblijft u in het buitenland en wilt u telefonisch contact opnemen met Nuon? Belt u dan het telefoonnummer :+ 31 26 845 02 71

Energieproducten van NUON

NUON is meer dan alleen een energieleverancier. Naast stroom en gas, levert nu ook stadswarmte en kun je terecht voor duurzame producten als isolatie, zonnepanelen en CV-ketels. Hiervoor zijn er verschillende pakketten waar je als consument uit kunt kiezen. Wil je precies hoe je op een duurzame manier kunt bijdragen aan een schoner milieu? En besparen op energiekosten? Gebruik het telefoonnummer NUON of bezoek de website.

Mijn Nuon

Klanten van Nuon kunnen ook inloggen op het klantportaal ‘Mijn Nuon‘. Met dit persoonlijke account kunnen klanten wijzigingen doorvoeren en gebruikersgegevens opvragen. Zo is het mogelijk om verhuizingen door te geven, voorschotten te wijzigen en meterstanden door te geven.

Wordt uw vraag op de servicepagina van Nuon niet beantwoord? Dan zijn er alternatieve mogelijkheden om contact op te nemen met de klantenservice. Je kunt natuurlijk altijd NUON bellen, maar er zijn nog meer methoden.

U kunt contact opnemen via:

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Online contactformulier
    • Telefonisch contact met de klantenservice
    • Klantenservice Nuon

Klantenservice Nuon bellen: 0900 0808

Klantenservice Nuon

De ratings van onze bezoekers voor NUON

Groene energie vind ik belangrijk. Dat is de reden dat ik heb gekozen voor NUON. En voorlopig blijf ik ook bij ze. Ik overweeg nu ook zonnepanelen af te nemen van ze. En verder hebben ze gewoon een hele vriendelijke klantenservice. Niks mis mee.

Beoordeeld op 20 september 2018 door Karel van Straaten

Sinds twee jaar stijgt mijn energierekening zonder een duidelijke reden. Hiervoor was ik nog samen met iemand, maar nu voer ik het huishouden alleen. Het maandbedrag is bijna met € 100,- gestegen terwijl ik juist maatregelen heb genomen om de energie te beperken. Nadat ik de klantenservice heb gebeld, zouden ze mijn energieverbruik monitoren. Helaas niks meer vernomen. Binnenkort maar uitkijken naar een andere energieleverancier ben ik bang.

Er gaat helaas veel mis bij Nuon. Ik heb jaren bij Nuon gezeten ondanks dat ik niet tevreden was. Maar overstappen leek ingewikkeld en hield mij tegen. Uiteindelijk dit jaar overgestapt op een andere leverancier. Niet dat ze nu enorm goedkoper zijn, maar het contact met bijvoorbeeld de klantenservice loopt een stuk soepeler. Ook vind ik de website beter en krijg ik het gevoel dat ze transparanter zijn.

Met NUON is niks mis. Gewoon goede service en klantenservice komt afspraken na. Maar ik ben wel overgestapt onlangs omdat de korting bij de andere leverancier hoger was. Sowieso is overstappen tussen leveranciers best eenvoudig en als je goed oplet profiteer je zo van leuke kortingen. Dus als NUON weer een mooie aanbieding heeft de volgende keer, kom ik zeker terug 🙂

Een forse nabetaling van mijn eindafrekening. Elke keer loop ik bij nuon weer tegen verrassingen aan. En wordt van kastje naar de muur gestuurd.

Beoordeeld op 22 mei 2018 door Van buuren

Mooi verhalen en beloftes, maar uiteindelijk zijn ze gewoon duur. En stroom is stroom, toch? Dus ik ga volgend jaar weer kijken waar het goedkoper kan.

Ook een beoordeling geven?

Let op! Je bezoekt momenteel de website www.KlantenserviceTelefoon.nl. Je rating komt dan ook niet terecht bij NUON. Hiervoor dien je rechtstreeks contact met NUON op te nemen.

  • Jouw beoordeling wordt geplaatst op deze website
  • Laat in je beoordeling niet je persoonlijke gegevens achter, zoals je e-mail, telefoonnummer of adres
  • Jouw beoordeling wordt niet doorgestuurd naar NUON en wordt ook niet gelezen door NUON.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.