Klantenservicetelefoon.nl biedt telefonische dienstverlening aan en is gespecialiseerd in telefonische consulten en informatie over Nederlandse bedrijven en klantenservices.
Bereikbaar ma-vrij van 08:00 tot 22:00 uur. Zaterdag van 09:00 tot 20:00 uur en zondag van 10:00 tot 19:00 uur.

Klantenservicetelefoon.nl biedt informatie over telefoonnummers, adressen, zakelijke en financiële gegevens. Bekijk de gegevens van Nederlandse bedrijven onmiddellijk en zonder dat u zich hoeft te registreren. Deze gegevens worden door onze partner eInforma en de KvK geleverd.

Telefono Atención al Cliente, SA.
Klantenservice: +31 (0) 20 5050 500
C / Passeig de Gracia 12, 1
08007 Barcelona Spanje

Doorzichtigheid

Ons strategische plan richt zich erop onze klanten een absolute en onmiddellijke transparante service, kwaliteit en efficiëntie te bieden. We willen dat onze klanten te allen tijde op de hoogte zijn van de service die wij hen kunnen bieden via ons informatienummer dat gespecialiseerd is in bedrijven, alsmede van de kosten van het gesprek dat toegang tot de service verleent.

Kosten

Indien u gebruik maakt van de nummer informatiedienst.

  • €0,90 CPM (incl. 21% BTW)
  • Berekening per seconde.
  • Beltarief gaat in na de tariefmelding tot het einde van het gesprek.
  • De kosten vindt u op de rekening van uw telefoonmaatschappij.
  • Als we u doorverbinden betaalt u €0,90 per minuut tot het gesprek wordt beëindigd.

Spoed

Wij zorgen dat u de gevraagde informatie zo spoedig mogelijk ontvangt. Gaat uw vraag over bedrijven of zelfstandigen, kunnen wij u de informatie direct toesturen, zonder extra kosten voor het gesprek. U hoeft ons alleen maar uw naam op te geven en het e-mailadres waarnaar we de informatie kunnen toesturen.

Effectiviteit

We willen al uw verzoeken om advies beantwoorden. Als we niet over de door u gevraagde informatie beschikken, noteren we uw vraag en bellen we u zo snel mogelijk terug met de gevraagde informatie of wij versturen deze via e-mail.

Persoonlijke aandacht

In overeenstemming met de transparantie van onze service, geven wij onze klanten uitgebreid aandacht tijdens alle gesprekken die wij beantwoorden. We zijn geïnteresseerd in u als vaste klant en willen dat u vertrouwen heeft in onze dienstverlening. Daarom nemen we uitgebreide kwaliteitsmaatregelen: periodiek evalueren we al onze agenten en we verstrekken voortdurend cursussen aan ons team van deskundigen dat deel uitmaakt van ons bedrijf.

Verantwoordelijkheid

We beschikken over een eigen klantenservice, bereikbaar via telefoonnummer 020 5050 500 of e-mailadres info@klantenservicetelefoon.nl.

Aarzel niet om contact met ons op te nemen, wij zullen reageren op alle vragen, twijfels of klachten die u over onze dienstverlening zou kunnen hebben. Uw mening is belangrijk voor ons, we nemen al uw opmerkingen in overweging en horen graag van u om onze service steeds verder te verbeteren.