Last van storing? Neem contact op met de klantenservice

T-Mobile staat bekend om het meest betrouwbare mobiele netwerk van Nederland. Maar een storing is natuurlijk nooit helemaal uit te sluiten. Ervaar je een storing bij het mobiele netwerk, of een van de televisie- of internetdiensten van T-Mobile? Gebruik dan het telefoonnummer klantenservice T-Mobile en zij helpen je bij het oplossen van het probleem. Storing? Bel de klantenservice van T-Mobile.

Storingen van het mobiele netwerk T-Mobile

T-Mobile werkt continue aan het verbeteren van het mobiele netwerk. Dit kan soms leiden tot een storing. Heb je een verminderde dekking? Controleer dan altijd eerst of je op je mobiel bereik hebt. Je kunt ook altijd even op de storingskaart van T-Mobile kijken om te zien of er een storing bij jou in de buurt is.

Waarom een storing T-Mobile melden?

Omdat T-Mobile wekelijks updates en onderhoud uitvoert aan het eigen netwerk, kan het gebeuren dat er storingen optreden. Dit is natuurlijk erg vervelend omdat we tegenwoordig niet meer zonder (mobiel) internet en televisie kunnen. Vermoed je dat je last hebt van een storing? Controleer op de website van T-Mobile of er sprake is van een storing of onderhoud in jouw buurt.

Storing t-mobile

Storing T-Mobile Klantenservice

Is de storing bekend? Dan zal jouw geduld even op de proef worden gesteld. Meestal worden storingen binnen een uur verholpen. Is de storing niet bekend? Dan kan het zijn dat het probleem van de storing aan jouw eigen modem en/of netwerk ligt. Je kunt dan zelf de storing oplossen.

Zelf de internetstoring oplossen

Wanneer er geen storing bekend is bij jou in de buurt, dan is de kans groot dat de storing wordt veroorzaakt door een fout in de eigen router of netwerk. In dat geval kun je het probleem zelf oplossen. Vaak is een simpele herstart van de router, TV of mobiele telefoon voldoende om het probleem op te lossen. Deze eenvoudige handeling bespaart je een telefoontje naar de klantenservice.

Mocht het probleem zich blijven voordoen? Dan kun je 1) de klantenservice bellen, of 2) naar de website gaan van T-Mobile. Op de website staat een slim stappenplan om zelf de storing op te lossen.

Deze T-Mobile storingen kun je zelf oplossen zijn:

  • Internet
  • TV
  • WiFi
  • E-mail
  • Vast Bellen

Langer dan 12 uur een storing bij T-Mobile?

T-Mobile doet er natuurlijk alles aan om storingen zo snel mogelijk op te lossen. Maar heel soms ontstaan er problemen in het netwerk waardoor de storing langer aanblijft. Dan heb je recht op een vergoeding. Deze storingsvergoeding is niet vanzelfsprekend. Hiervoor zal je een formulier moeten invullen. Vervolgens controleert T-Mobile of de vergoeding gerechtvaardigd is. Houdt er rekening mee dat een vergoeding wettelijk is vastgesteld op 1/30 van de maandelijkse abonnementskosten per dag. Je hebt er dus recht op! Wanneer deze vergoeding is goedgekeurd dan wordt dit bedrag verrekend op de eerstvolgende factuur.

Telefoonnummer T-Mobile klantenservice nodig?

Ondanks deze handige uitleg lukt het je niet om de storing op te lossen? Dan kun je een afspraak maken met een monteur. Bel dan de klantenservice van T-Mobile om een afspraak te maken met de monteur. Vaak kunnen zij het probleem snel oplossen.

 

Kies voor kwaliteit. Kies voor T-Mobile

Het mobiele netwerk van T-Mobile is voor de 4e keer op rij als beste getest. Daarnaast is het gekozen als het snelste netwerk. Kortom, T-Mobile staat bekend als een betrouwbaar en degelijk netwerk.

Maar mocht je onverhoopt toch last van een storing krijgen, dan wil je als klant zo snel en vriendelijk mogelijk geholpen worden. Logisch. Daarom besteed T-Mobile ook ruim aandacht aan de kwaliteit van de klantenservice. Daardoor is de klantenservice ook via diverse kanalen goed bereikbaar. Ook al maken klanten steeds meer gebruik van de digitale middelen als WhatsApp, social media en e-mail, veel klanten willen nog steeds bellen met T-Mobile. Voor iedereen altijd bereikbaar! Wil je dus een medewerker spreken van de klantenservice? Gebruik dan het telefoonnummer klantenservice T-Mobile.