Klantenservice telefoonnummer KPN bellen

Storing bij KPN? Neem contact op met de klantenservice

Ervaar je een storing bij een van de televisie- of internetdiensten van KPN? Gebruik dan het telefoonnummer klantenservice KPN en zij helpen je bij het oplossen van het probleem. Storing? Bel de klantenservice voor hulp.

Controleer of er een storing is bij jou in de buurt

Omdat KPN wekelijks updates en onderhoud uitvoert aan het eigen  digitale netwerk, kan het gebeuren dat er tijdelijke storingen optreden. Dit is natuurlijk erg vervelend, want tegenwoordig zijn we afhankelijk van het internet. Vermoed je dat je last hebt van een storing? Op de website van KPN kun je zelf actuele storingen checken of controleren of er ergens onderhoud wordt gepleegd. Door postcode en huisnummer in te vullen weet je of jouw omgeving last heeft van storing. De KPN storingschecker, controleert zowel de thuisaansluiting als mobiele aansluiting.

Bel bij storingen KPN de klantenservice

Geeft de website van de KPN aan dat er een storing is bij jou in de buurt? Vervelend. Jouw geduld wordt even op de proef gesteld. Meestal hoeft dit niet lang te duren want, storingen worden doorgaans binnen een uur verholpen. Is het een onbekende storing omdat de website geen problemen in jouw buurt heeft gedetecteerd? Dan ligt het vermoedelijk aan jouw eigen modem en/of netwerk. Met de klantenondersteuning van KPN, kun je dit soort problemen vaak zelf oplossen.

Een storing probleemloos zelf oplossen

Wanneer er geen storing bekend is bij jou in de buurt, dan is de kans groot dat de storing wordt veroorzaakt door een fout in de eigen router of netwerk. In dat geval kun je proberen het probleem eerst zelf op te lossen voordat je direct de klantenservice belt. Vaak is een simpele herstart van de router, TV of mobiele telefoon voldoende om het probleem op te lossen.

Heb je alles geprobeerd, maar lukt het niet op de storing zelf op te lossen? Dan kun je a) de klantenservice bellen, of b) de website van KPN bezoeken. Op de website kun je stap-voor-stap problemen en storingen oplossen.

Deze KPN storingen kun je zelf oplossen zijn:

  • Internet en Wifi
  • Televisie
  • Mobiel
  • E-mail
  • Vast bellen

Langer dan 12 uur een storing bij KPN?

KPN doet er natuurlijk alles aan om storingen zo snel mogelijk op te lossen. Maar heel soms ontstaan er problemen in het netwerk waardoor de storing langer aanblijft. Dan heb je recht op een vergoeding. Deze storingsvergoeding is niet vanzelfsprekend. Hiervoor zal je een formulier moeten invullen. Vervolgens controleert KPN of de vergoeding gerechtvaardigd is. Houdt er rekening mee dat een vergoeding wettelijk is vastgesteld op 1/30 van de maandelijkse abonnementskosten per dag. Je hebt er dus recht op! Wanneer deze vergoeding is goedgekeurd dan wordt dit bedrag verrekend op de eerstvolgende factuur.

Telefoonnummer KPN klantenservice nodig?

Ondanks deze handige uitleg lukt het je niet om de storing op te lossen? Dan kun je een afspraak maken met een monteur. Bel dan de klantenservice van KPN om een afspraak te maken met de monteur. Vaak kunnen zij het probleem snel oplossen.

KPN heeft aandacht voor kwaliteit

Je wilt als klant zo snel en vriendelijk mogelijk geholpen worden. Logisch. Daarom besteed KPN ruim aandacht aan de kwaliteit van de klantenservice. Daardoor is de klantenservice ook via diverse kanalen goed bereikbaar. Ook al maken klanten steeds meer gebruik van de digitale middelen als WhatsApp, social media en e-mail, veel klanten willen nog steeds bellen met KPN. Voor iedereen altijd bereikbaar! Wil je dus een medewerker spreken van de klantenservice? Gebruik dan het telefoonnummer klantenservice KPN.