T-Mobile: biedt u telefonie, televisie en internet

T-Mobile is aanbieder van internet, televisie en telefonie. De organisatie is in 1999 opgericht in Duitsland en maakt onderdeel uit van het Deutsche Telekom-concern. Inmiddels telt de organisatie meer dan 228.000 werknemers over de hele wereld.

Consumenten kunnen bij T-Mobile onder andere terecht voor Ales-in-1 pakketten, glasvezel internet, en interactieve TV. Daarnaast biedt T-Mobile verschillende mobiele abonnementen aan zoals Sim Only en PrePaid. Bij T-Mobile is het tevens mogelijk mobiele abonnementen af te sluiten in combinatie met telefoons van merken zoals Samsung, Apple en Huawei.

Contact opnemen met de klantenservice van T-Mobile

Wordt uw vraag op de servicepagina van T-Mobile niet beantwoord? Dan zijn er alternatieve mogelijkheden om contact op te nemen met de klantenservice.

U kunt contact opnemen via:

  • Twitter
  • Facebook
  • Forum
  • Live chat
  • E-mail
  • Telefonisch contact met de klantenservice

Bellen met T-Mobile: 06 – 2400 1200De klantenservice van T-Mobile helpt u met veelgestelde vragen en retourneren van uw aankopen.

De ratings van onze bezoekers voor T-Mobile

Niets te klagen over T-Mobile. Gewoon Duitse kwaliteit en punktlichkeit . Beter dan Tele2 en goedkoper dan KPN. Snelheid is goed. Prijs is goed. Klantenservice ook goed. Dus…Goed!

Ooit was ik klant van Orange. Maar dat is overgenomen door T-Mobile. Eigenlijk bleef alles hetzelfde. Producten, aanbod, voorwaarden etc. Dus prima. Totdat ik een probleem kreeg en de klantenservice nodig had. Toen ging het mis. Slechte communicatie. Afspraken die niet werden nagekomen. Ben nu bezig om over te stappen naar Vodafone. Krijg meer voor minder! Jammer dat het zo gelopen is met Orange.

Sinds twee maanden heb ik Telfort Alles-in-1 pakket. Ik krijg waarvoor ik betaal. Alles werkt perfect. Televisie en internet lekker snel. Alles was snel geleverd door Telfort en installeren was een fluitje van een cent. Toch had ik bijna geen Telfort genomen vanwege veel slechte reviews. Maar toen ik verder ging lezen zag ik dat bijna alle providers slecht worden beoordeeld. Misschien zijn het juist wel diegene met slechte ervaringen alleen berichten plaatsen. Dan vertekent het beeld. Daarom nu ook maar even de moeite genomen om mijn ervaring te delen.

Super service. Had me toestel op de website besteld en kon m dezelfde dag nog ophalen in de winkel. Bestel via internet. Toen nog ging me toestel kapot en stond er de volgende dag al een bezorger met een nieuw toestel. Dat noem ik klasse!

Beoordeeld op 2 juni 2018 door Janny van Emden

Ik was altijd een tevreden klant, maar nu maken ze het wel heel bont. Ik kreeg een mail om mijn abonnement te verlengen en voor mij was dat zeker interessant. Nadat ik de aanvraag had ingediend kreeg ik te horen dat het niet mogelijk was omdat ik niet door de BKR controle kwam. Dus ze doen mij een persoonlijke aanbieding die niet mogelijk blijkt te zijn. Dat vind ik verre van netjes.

Beoordeeld op 28 mei 2018 door van lierop

Tmobile is echt perfect. Het is beter dan Tele2 en goedkoper dan Kpn en Vodafone. Je moet alleen geen problemen hebben met je telefoon of vragen hebben, want dan kan je lang wachten in de winkel. Als je de klantenservice belt kan je ook lang wachten. Dus abonnement is perfect maar de klantenservice kan beter.

Top provider!! Ik ben al jaren klant en absoluut dik tevreden. Hiervoor heb ik Tele2, KPN en Vodafone gehad. Of het bereik was niet best, of ze hadden geen aantrekkelijke bundel. Tele2 biedt dit wel. Het enige is dat ze wel wat meer helpdeskmedewerkers mogen laten aanschuiven op de klantenservice, want het is altijd lang wachten.

Beoordeeld op 21 maart 2018 door Dave van O.

Ik gebruik al jaren T-Mobile. Goed bereik en prijs valt mee. Ik zie dan ook geen reden om over te stappen. Maar… waar ik mij wel groen & geel aan erger is begrip en medewerking van de klantenservice. Zo probeer ik nog steeds mijn priveabonnement om te zetten naar zakelijk omdat ik onlangs als zelfstandige ben begonnen. Dit schijnt vrij lastig te zijn. Heel bureaucratisch. Alles moet weer opnieuw worden ingevuld alsof ik een nieuwe klant ben. Het hoeft alleen maar van een andere rekening af. Waarom moet dat zo ingewikkeld?

Ook een beoordeling geven?

Let op! Je bezoekt momenteel de website www.KlantenserviceTelefoon.nl. Je rating komt dan ook niet terecht bij T-Mobile. Hiervoor dien je rechtstreeks contact met T-Mobile op te nemen.

  • Jouw beoordeling wordt geplaatst op deze website
  • Laat in je beoordeling niet je persoonlijke gegevens achter, zoals je e-mail, telefoonnummer of adres
  • Jouw beoordeling wordt niet doorgestuurd naar T-Mobile en wordt ook niet gelezen door T-Mobile.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *