Gebruik het telefoonnummer PostNL als je wilt weten wat de bezorgstatus is van jouw pakketje. Of wanneer je zelf een poststuk wilt versturen. PostNL is de landelijke pakketbezorger voor particuliere en zakelijke bezorgingen door heel Nederland en naar het buitenland. Wil je direct worden doorverbonden met de juiste afdeling? Wij verbinden je door met ons telefoonnummer PostNL doorverbindservice. Je krijgt direct de juiste persoon aan de lijn.

PostNL, voor verzenden en bezorgen

Pakketbezorger PostNL is de oudste en één van de meest gebruikte bezorgdiensten van Nederland. Ze helpen bedrijven en particulieren met het bezorgen en verzenden van poststukken, maar ook nog steeds brieven en kaarten e.d.. Toch vindt er een duidelijke verplaatsing van traditionele post naar pakketbezorging. Wil je meer weten over de bezorgdiensten van PostNL, gebruik het telefoonnummer PostNL om je te laten doorverbinden.

Zakelijke dienstverlening van PostNL

PostNL is er voor bedrijven die geregeld pakketten en overige poststukken willen verzenden. Denk bijvoorbeeld aan webshops. Hiervoor heeft PostNL een complete fulfilment. Want als beginnende ondernemer is het veel gemakkelijker om verzendingen uit te besteden. Je wilt natuurlijk wel zeker zijn van je zaak en risico’s voorkomen. PostNL werkt 100% betrouwbaar vanwege een gerobotiseerde inrichting en digitale systemen. Fulfilment regelt echt alles voor je. Van opslag, inpakken en afleveren. Zo helpen wij je aan tevreden klanten en kun jij je écht focussen op de groei van je webwinkel. Wil je meer weten over de zakelijke dienstverlening van PostNL? Wij helpen je aan het telefoonnummer PostNL zakelijk. Je komt dus direct bij de juiste afdeling terecht.

Klantenservice nodig? Gebruik het telefoonnummer van PostNL

Wil je de mogelijkheden weten van poststukken verzenden? Zowel particulier als zakelijk? Of heb je vragen over de tarieven? Dan wil je het liefst direct de juiste medewerker van de klantenservice spreken. Wij verbinden je door.

Hoe staat het met je verzending?

PostNL doet er alles aan om verzendingen vlekkeloos te laten verlopen. Bovendien is het prettig als je precies weer wanneer de bezorger jouw pakketje komt afleveren. Hiervoor heeft PostNL Track en Trace. Een digitale oplossing die je vertelt wat de status is van de bezorging. Als ontvanger krijg je per e-mail een unieke url waarmee jouw postpakket te traceren is. Altijd up-to-date en wanneer het is afgeleverd is dit ook direct te zien. Mocht het nu zo zijn dat jouw pakketje (nog) niet is afgeleverd, dan kun je natuurlijk altijd een medewerker van de klantenservice spreken. Zij kunnen jou helpen bij het traceren van de zending. Wil je graag nu een medewerker spreken? gebruik het telefoonnummer PostNL om je te laten doorverbinden.

Meer dan alleen postverzending

Naast het verzenden van poststukken en complete fulfilment voor bedrijven, heeft PostNL nog meer te bieden. Zo is er ook een uitgebreide webshop waar je cadeau- en kantoorartikelen vindt.  Unieke producten, speciaal vervaardigd voor PostNL. Over ruilen doet PostNL niet moeilijk. Je kunt de aangekochte producten gratis retourneren. Kijk op de webshop voor het complete assortiment. Klantenservice telefoonnummer PostNL nodig? Bel het telefoonnummer van PostNL.

Telefoonnummer PostNL nodig? 

PostNL plaats klanttevredenheid hoog in het vaandel. Daarom kun je PostNL op verschillende manieren bereiken. In de praktijk blijkt dat de meeste klanten inloggen op het klantportaal. Deze is er voor zowel particulier als zakelijk.

Toch hebben veel klanten liever een medewerker aan de lijn om hun vragen te stellen. De klantenservice medewerkers zijn goed opgeleid en helpen je met al je vragen. En wist je dat de klantenservice alle werkdagen bereikbaar is van 8 uur in de ochtend tot 19:00 ‘s avonds.  Wil je dus iemand spreken van de PostNL klantenservice? Gebruik dan het telefoonnummer klantenservice PostNL.