Telefoonnummer Ziggo nodig?
Ondervind je een storing, heb je vragen of wil je een nieuw abonnement afsluiten? Gebruik dan het telefoonnummer Ziggo en kom direct in contact met een medewerker van de klantenservice. Deze goed opgeleide medewerkers van de helpdesk zitten elke dag voor je klaar om jou te helpen met je
vragen. Ook wanneer je niet precies weer welk abonnement je moet afsluiten, dan kunnen de medewerkers jou adviseren bij een abonnement dat het beste past bij jouw dagelijkse telefoongebruik.
Contact opnemen met de klantenservice van Ziggo? Gebruik het telefoonnummer Ziggo. Je krijgt direct een medewerker te spreken.
Kies jouw Alles-in-1 abonnement
Net als de meeste telecom aanbieders, biedt Ziggo abonnementen aan voor zowel thuis als mobiel. Hoewel mobiele abonnementen verlopen via Vodafone, de partner van Ziggo. Door Ziggo en Vodafone te combineren wordt jouw abonnement stukken voordeliger. Voordeliger dan de meeste andere aanbieders zonder dat het ten koste gaat van de kwaliteit. Ziggo biedt 3 verschillende pakketten: START, COMPLETE en MAX. Omdat internet via de kabel is, zijn de snelheden zeer hoog en uiterst stabiel.
Bovendien krijg je bij ook nog eens een enorm aanbod van zenders. Combineer je Vodafone en Ziggo, dan profiteer je van extra zenders. Sowieso krijg je standaard Ziggo Sport. Zo hoef je belangrijke sportevenementen nooit meer te missen. Kies je voor het meest uitgebreide pakket, dan heb je ook nog een bellen erbij.
Naast de combinatievoordelen bij Ziggo en Vodafone als veel gratis zenders, krijgt ook jouw mobiele abonnement een upgrade. Je krijgt maar liefst 5Gb aan dataverkeer er gratis bij. Wil je dus het meest voordelige Alles-in-1 pakket, dan kies je voor Ziggo/Vodafone? Je ontvangt dan de bundel:
- Televisie
- Internet
- Bellen
- Mobiel (via Vodafone)
Heb je hulp nodig bij het kiezen van het abonnement dat het beste bij je past? Gebruik het telefoonnummer klantenservice Ziggo. De klantenservice is elke dag geopende van 08:00 tot 22:00 uur. Deze openingstijden gelden ook op zaterdag en op zon- en feestdagen.
Gebruik het telefoonnummer Ziggo voor de scherpte aanbiedingen
Ziggo heeft altijd hele interessante aanbiedingen voor iedereen die niet te veel wilt betalen. Je betaalt dus een scherpe prijs, zonder dat je hoeft in te leveren op bereik of snelheid. Wil je bijvoorbeeld een voordelig abonnement maar is het allernieuwste toestel voor jou geen vereiste? Kies dan voor een Sim-Only abonnement. Wil je meer weten over de meest voordelige aanbiedingen? Kijk dan op de website. Gebruik het telefoonnummer van Ziggo.
Kies het mobiele abonnement dat bij jou past
Er zijn vele mobiele abonnementen waar je uit kunt kiezen bij Ziggo. Bel je veel? Of ben je grootgebruiker van Spotify en YouTube? Dan kun je vast wel een stevig mobiel abonnement gebruiken. Gelukkig hoeft dat bij Ziggo/Vodafone niet veel te kosten en zijn er mogelijkheden om te kunnen upgraden en downgraden. Zo krijg je dus altijd een mobiel abonnement dat past bij jouw telefoongebruik. Bekijk de mogelijkheden van mobiele abonnementen op de website.
TV kijken en internetten via de kabel
Wist je dat Ziggo de enige kabelaanbieder is in Nederland? En dat biedt voordelen. Want internet via de kabel is een stuk sneller dan via de telefoonlijn. Bovendien is het nog stabieler ook. Natuurlijk is internet via glasvezel nog sneller, maar dit is dan ook stuk duurder, terwijl dit soort snelheden meestal overbodig zijn. Wil je dus zorgeloos kunnen internetten zonder dat je last hebt van storingen? Dan kies je voor internet via Ziggo.
Een tweede voordeel is dat je ook televisie kijkt via de kabel. Digitaal! Waar andere aanbieder televisie aanbieden via het internet, kan dat via Ziggo gewoon via de kabel. Nog scherper beeld? Neem dat de CI+ module en je bent verlost van een extra ‘kastje + afstandbediening’. Televisie kijken doe je gewoon met de afstandbediening van de televisie. Wel zo prettig!
Meer weten over alle mogelijkheden? Kijk dan op de website of gebruik het telefoonnummer Ziggo om in contact te komen met een servicemedewerker.
Telefoonnummer Ziggo klantenservice nodig?
Je wilt als klant zo snel en vriendelijk mogelijk geholpen worden. Logisch. Daarom besteed Ziggo ruim aandacht aan de kwaliteit van de klantenservice. Daardoor is de klantenservice ook via diverse kanalen goed bereikbaar. Ook al maken klanten steeds meer gebruik van de digitale middelen als WhatsApp, social media en e-mail, veel klanten willen nog steeds bellen met Ziggo. Voor iedereen altijd bereikbaar! Wil je dus een medewerker spreken van de klantenservice? Gebruik dan het telefoonnummer Ziggo.