Telfort helpdesk, altijd bereikbaar!

Wil je jouw abonnement verlengen of opzeggen? Of ondervind je een probleem? Op deze Telfort Helpdesk pagina vind je antwoorden op de meest gestelde vragen. Staat het gewenste antwoord er niet bij, dan kun je natuurlijk altijd contact opnemen met de Telfort klantenservice.

Persoonlijke klantenondersteuning Telfort

Als klant van Telfort heb je soms hulp nodig en heb je behoefte aan deskundige klantenondersteuning. Om je alvast te op weg te helpen bij jouw vragen hebben we een verzameling gemaakt van meest gestelde vragen die gaan over mobiele abonnementen. Toch kan het voorkomen dat deze niet volledig is omdat bepaalde procedures door Telfort in de tussentijd zijn gewijzigd. Kijk daarom ook altijd op de online klantenservicepagina van Telfort zelf.

De klantenondersteuning is ingedeeld in verschillende categorieën:

  • Mobiel
  • Internet
  • Televisie
  • Vast bellen
  • Alles-in-1

Neem contact op met de Telfort Helpdesk voor uitgebreide klantenondersteuning

Klantenondersteuning voor Telfort Mobiel

Op deze Telfort Helpdesk pagina vind je een selectie van de meest gestelde vragen die gaan over mobiele abonnementen.

Opzeggen mobiel abonnement Telfort

Besluit je om jouw mobiele abonnement op te zeggen omdat je bijvoorbeeld overstapt op een andere provider, dan is er een aantal zaken waar je rekening mee moet houden.

  • Nummerbehoud: je wilt graag het huidige nummer behouden? Informeer vooraf bij je nieuwe provider of dit kan.
  • Combivoordeel: zodra je jouw mobiele abonnement opzegt, kan dit gevolgen hebben voor je combivoordeel. Door meerdere producten af te nemen van Telfort krijg je korting op de bundel.
  • Hoe opzeggen: Er zijn verschillende manieren om je abonnement op te zeggen. Je kunt een brief sturen naar Telfort, Postbus 512, 2400 AM Alphen a/d Rijn. Vermeld hierbij het telefoonnummer waar het om gaat en het klantnummer. Online opzeggen kan ook middels het online opzegformulier. Vind je het makkelijk om te bellen? Je kunt ook je abonnement opzeggen via de klantenservice.

Mobiel abonnement verlengen

Wanneer je tevreden bent over je mobiele abonnement, dan is het logisch om het mobiele abonnement te verlengen. Je bent dan verzekerd dat je gebruik blijft maken van het stabiele en snelle KPN 4G netwerk. Wat het verlengen van je abonnement ook aantrekkelijk maakt is dat je weer uit nieuwe toestellen kunt kiezen.

Dit is waar je rekening mee moet houden bij verlengen

  • Nadat je verlengt kun je per maand opzeggen
  • Kies je niet voor een nieuw toestel, dan betaal je alleen voor het abonnement. Dit scheelt in de kosten.
  • Bij verlengen gaat het abonnement pas in op de datum dat je huidige abonnement afloopt.
  • Ongebruikte data van je abonnement, kun je niet meenemen naar je nieuwe abonnement.

De Telfort Helpdesk is voor elke klantenondersteuning

Voordat je jouw abonnement opzegt of juist gaat verlengen, raden we je aan om de mogelijkheden naast elkaar te leggen. Misschien stap je over omdat je denkt dat een andere provider iets kan bieden wat Telfort ook biedt. Of vergeet je jouw abonnement uit te breiden wanneer je gaat verlengen. Laat je daarom goed adviseren. De Telfort helpdesk is gespecialiseerd in mobiele abonnementen en kan je adviseren over Telfort producten die bij jouw situatie passen. Wil je klantenondersteuning? Neem contact op met de Telfort Helpdesk.

Bel met de Telfort Helpdesk

Je wilt als klant zo snel en vriendelijk mogelijk geholpen worden. Logisch. Daarom besteed Telfort ruim aandacht aan de kwaliteit van de klantenservice. Daardoor is de Telfort klantenservice ook via diverse kanalen goed bereikbaar. Ook al maken klanten steeds meer gebruik van de digitale middelen als WhatsApp, social media en e-mail, veel klanten willen nog steeds bellen met Telfort. Voor iedereen altijd bereikbaar! Wil je dus een medewerker spreken van de klantenservice? Gebruik dan het telefoonnummer Telfort.