De beste kwaliteit koffiebonen met Nespresso

Nespresso heeft een van ‘s werelds meest bekende koffie capsules. Daarbij hoort een koffiezetsysteem dat Nespresso ook verkoopt. Het bedrijf is ontwikkeld door Nestlé en de winkels van Nespresso zijn inmiddels te vinden in ruim 40 landen. Nespresso stelt de kwaliteit van de koffiebonen, de boeren en het milieu op nummer één. Vandaar dat het bedrijf een kwaliteitsprogramma heeft ontwikkeld in samenwerking met de Rainforest Alliance. Dit programma traint onder andere om koffieboeren koffiebonen van een betere kwaliteit te kweken. Daarvoor krijgen ze dan ook een hogere prijs waarmee ze zichzelf en hun familie beter kunnen onderhouden.

De unieke karakteristieke smaak van Nespresso

De koffiebonen van Nespresso komen onder andere van plantages in Colombia, Costa Rica, Ethiopië en Brazilië. Het nauwkeurige proces van plukken, wassen, sorteren en drogen zorgt ervoor dat de koffie van Nespresso haar unieke karakteristieke smaak krijgt. Nespresso biedt maar liefst 28 verschillende koffievariëteiten aan. Deze koffiebonen, capsules en koffiezetapparaten kunt u kopen in de winkels of webshop van Nespresso. Plaats uw bestelling en zo zit u nooit meer zonder uw favoriete koffie van Nespresso.

Contact met Nespresso

Zit u met een bepaalde vraag of opmerking? Neem dan eenvoudig contact op met de klantenservice van Nespresso. Dit kan telefonisch of online. Het telefoonnummer 0800-0222320 kunt u volledig gratis bellen. De klantenservice medewerkers zitten 7 dagen per week voor u klaar tussen 08.00 en 20.00. Online kunt u ervoor kiezen om met de klantenservice te praten via de online chat of via een van de sociale mediakanalen. De online chat is te vinden op de website waar u eerst moet inloggen.

Overige contactmogelijkheden

Adres: Nespresso Nederland, Afdeling Consumentenservice, Stroombaan 14, 1181 VX Amstelveen

Facebook: https://www.facebook.com/nespresso.nederland

Instagram: https://www.instagram.com/nespresso.nl/

Twitter: https://twitter.com/nespressonl

De ratings van onze bezoekers voor Nespresso

Beoordeeld op 4 juni 2022 door Harry Lievaart

We bestellen regelmatig 300 cups bij u. Maar om in te loggen lukt me niet
dan wordt me steeds gevraagd of ik een Robot ben.
Nou sorry dat ben ik niet maar ik wil simpel inloggen.

Ook een beoordeling geven?

Let op! Je bezoekt momenteel de website www.KlantenserviceTelefoon.nl. Je rating komt dan ook niet terecht bij Nespresso. Hiervoor dien je rechtstreeks contact met Nespresso op te nemen.

  • Jouw beoordeling wordt geplaatst op deze website
  • Laat in je beoordeling niet je persoonlijke gegevens achter, zoals je e-mail, telefoonnummer of adres
  • Jouw beoordeling wordt niet doorgestuurd naar Nespresso en wordt ook niet gelezen door Nespresso.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *