Sarenza: online schoenenwinkel

Sarenza is van oorsprong een Franse online schoenenwinkel en is gevestigd in Parijs. Het bedrijf is in 2005 opgericht en is inmiddels uitgegroeid tot de grootste schoenenwinkel van Frankrijk. De webshop biedt iets meer dan 600 verschillende merken en kledingstijlen. De online schoenenwinkel Sarenza levert aan 26 Europese landen waaronder ook Nederland.

Het aanbod van Sarenza bestaat uit dames-, heren- en kinderschoenen. U vindt er schoenen van merken zoals Adidas Originals, Converse, Kickers, Nike en Tamaris. Daarnaast verkoopt Sarenza tassen en andere accessoires zoals sokken en panty’s.

Sarenza maakt het de online shopper extra makkelijk met de Sarenza App. De mobiele applicatie geeft toegang tot meer dan 50.000 producten. Nadat u zich geregistreerd heeft, kunt u vanaf dat moment met 1 klik uw schoenen, tassen en accessoires bestellen.

Contact opnemen met de klantenservice van Sarenza

De klantenservice van Sarenza biedt op de eigen website een ruime hoeveelheid aan informatie over hun diensten en producten. Op de klantenservicepagina van Sarenza vindt u antwoorden op vragen die gaan over: bestellen & betalen, bezorging, retourneren & ruilen en klachtenregelingen. Ook kunt u hier uw Sarenza-account beheren.

Wordt uw vraag op de servicepagina van Sarenza niet beantwoord? Dan zijn er alternatieve mogelijkheden om contact op te nemen met de klantenservice.

U kunt contact opnemen via:

  • Twitter
  • Facebook
  • Instagram
  • Pinterest
  • YouTube
  • E-mail
  • Telefonisch contact met de klantenservice

Klantenservice SarenzaBellen met Sarenza: 0800 020 59 54

De ratings van onze bezoekers voor Sarenza

Hele mooie Nat&Nin damestas gezien en direct gekocht. Ik kende het merk al en is alleen te krijgen bij Sarenza. Je kan het alleen in Frankrijk kopen en dus bij Sarenza. Ze hebben dus een unieke collectie. Levering duurde wel een paar dagen, maar dan heb je ook een tas waar je mee kunt pronken 🙂

Beoordeeld op 28 mei 2018 door Debbie van der Laan

Dik en dik tevreden over Sarenza. Heel veel mooie schoenen tegen een aantrekkelijke prijs. Laatst een paar schoenen besteld en werden goed bezorgd. Dus gelijk opnieuw een bestelling geplaatst. Ook zonder problemen. Ik denk dat Sarenza een onderdeel is van Zalando. Dus Duitse betrouwbaarheid. Aan mij hebben ze een tevreden klant!

Ik bestel vaak schoenen op de webshop van Sarenza. Ze hebben enorm veel verschillende schoenen en overzichtelijk gepresenteerd. Zoeken op de shop is heel gemakkelijk. Tot nu toe heb ik nooit problemen gehad. Ook niet met retourneren. Dus over de klantenservice kan ik niet veel zeggen, want het gaat tot nu toe altijd nog goed.

Laatst twee paar schoenen besteld, maar ik kreeg maar 1 paar geleverd. Ik heb direct de klantenservice gebeld, mail gestuurd en zelf nog een aangetekende brief moeten sturen mee een kopie van mijn legitimatie. Waarom is nog een groot vraagteken. Al met al een hoop gezeik voordat het probleem uiteindelijk is opgelost. Contact met de medewerkers van Saranza kostte mij enorm veel tijd. De laatste keer dat ik heb besteld bij deze webshop.

Beoordeeld op 1 maart 2018 door Karel v/d Made

Ik ben redelijk positief over de webshop Sarenza. Ze hebben een mooi uitgebreid assortiment en merken die ik niet zou verwachten. Ook de levering met DHL was redelijk snel ondanks dat de spullen uit Frankrijk moeten komen. Helder overzicht met de DHL tracking waardoor ik precies wist over het tijdstip van levering. Ook de klantenservice van Sarenza kon mij snel vertellen over de status van de levering. Alleen het telefoonnummer van Sarenza was een beetje lastig vinden. Prima shop dus!

Ik ben heel erg te spreken over Sarenza. Ze hebben allerlei leuke schoenen voor een leuke prijs. Bestellen gaat gemakkelijk en mijn schoenen werden snel bezorgd. Ook het retourneren was snel en correct. Eigenlijk helemaal geen contact gehad met de klantenservice. Kortom ik ben dik tevreden. Ik heb overigens met creditcard betaald om eventuele problemen te voorkomen. Ze hebben aan mij in ieder geval een nieuwe klant en ik heb direct een paar nieuwe schoenen gekocht.

Mijn bestelling ging helemaal mis. Ik had in december een paar schoenen besteld. Via DHL zouden de producten bezorgen, maar die zijn nooit aangekomen. De track-and-trace gaf aan dat de producten zijn afgeleverd. Helaas niet dus. Ik heb meteen de klantenservice van Saranenza gecontacteerd. Zij zouden gaan informeren bij DHL en mij laten weten wat de status is. Volgens hun was het wel afgeleverd. Hoe kan dat? Dit wordt dus een welles-nietes spel lijkt wel. Ik kan verder ook niets bewijzen. Uiteindelijk hebben ze toegezegd het bedrag terug te storten, maar dit is nu na 5 weken nog steeds niet gebeurd. Ik denk niet dat ik hier nog iets ga bestellen.

Ook een beoordeling geven?

Let op! Je bezoekt momenteel de website www.KlantenserviceTelefoon.nl. Je rating komt dan ook niet terecht bij Sarenza. Hiervoor dien je rechtstreeks contact met Sarenza op te nemen.

  • Jouw beoordeling wordt geplaatst op deze website
  • Laat in je beoordeling niet je persoonlijke gegevens achter, zoals je e-mail, telefoonnummer of adres
  • Jouw beoordeling wordt niet doorgestuurd naar Sarenza en wordt ook niet gelezen door Sarenza.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *