De Ziggo helpdesk staat elke dag voor je klaar!

Klantenservice telefoonnummer Ziggo bellen

Wil je jouw abonnement verlengen of opzeggen? Of ondervind je een probleem? Op deze Ziggo Helpdesk pagina vind je antwoorden op de meest gestelde vragen. Staat het gewenste antwoord er niet bij, dan kun je natuurlijk altijd contact opnemen met de Ziggo klantenservice.

Klantenondersteuning Ziggo Privé

Als particulier vind je voor zowel mobiele als thuisabonnementen op deze pagina zorgvuldige klantenondersteuning. Toch kan het voorkomen dat deze niet volledig is omdat bepaalde procedures door Ziggo in de tussentijd zijn gewijzigd. Kijk daarom ook altijd voor de meest actuele informatie op de online klantenservicepagina van Ziggo zelf. Je kunt er tevens zien hoeveel wachtenden er voor je zijn.

De klantenondersteuning is ingedeeld in verschillende categorieën:

  • Installeren van je producten
  • Storingen
  • Vragen over facturen
  • Vragen over je abonnement
  • Alles-in-1 producten

Klantenondersteuning voor Vodafone mobiel

Omdat Ziggo niet zelf mobiele diensten levert, maar dit samen doet met Vodafone, kun je met vragen terecht op de website van Vodafone zelf. Wat wel handig is, is dat je inlogt met een en hetzelfde login voor beide klantenportals. Hiervoor zal je beiden abonnementen (Ziggo en Vodafone) eerst moeten samenvoegen. Stapsgewijs word je hierbij geholpen. Heel makkelijk dus!

Opzeggen van je mobiele abonnement

Besluit je om jouw mobiele abonnement op te zeggen omdat je bijvoorbeeld overstapt op een andere provider, dan is er een aantal zaken waar je rekening mee moet houden.

  • Nummerbehoud: je wilt graag het huidige nummer behouden? Informeer vooraf bij je nieuwe provider of dit kan.
  • Combinatievoordeel: zodra je jouw mobiele abonnement opzegt, kan dit gevolgen hebben voor je combinatievoordeel. Want door Ziggo en Vodafone te combineren krijg je veel voordeel. Bijvoorbeeld extra dataverkeer. Dit zal wegvallen als je overstapt naar een andere provider.
  • Hoe opzeggen: Er zijn verschillende manieren om je abonnement op te zeggen, maar de makkelijkste manier is om dit online te doen. Gelukkig doet Vodafone hierover niet moeilijk en kun je dit eenvoudig zelf online regelen. Vind je het makkelijk om te bellen? Je kunt ook je abonnement opzeggen via de klantenservice.

Mobiel abonnement verlengen

Wanneer je tevreden bent over je mobiele abonnement, dan is het logisch om het mobiele abonnement te verlengen. Je bent dan verzekerd dat je gebruik blijft maken van het stabiele en snelle Vodafone 4G netwerk. Wat het verlengen van je abonnement ook aantrekkelijk maakt is dat je weer uit nieuwe toestellen kunt kiezen of je besluit je toestel te houden en stapt over op Sim-Only.

Dit is waar je rekening mee moet houden bij verlengen

  • Nadat je verlengt kun je per maand opzeggen
  • Kies je niet voor een nieuw toestel, dan betaal je alleen voor het Sim-Only abonnement. Dit scheelt in de kosten.
  • Bij verlengen gaat het abonnement pas in op de datum dat je huidige abonnement afloopt.
  • Ongebruikte data van je abonnement, kun je niet meenemen naar je nieuwe abonnement.

De Ziggo helpdesk is voor elke klantenondersteuning

Voordat je jouw abonnement opzegt of juist gaat verlengen, raden we je aan om de mogelijkheden naast elkaar te leggen. Misschien stap je over omdat je denkt dat een andere provider iets kan bieden wat Vodafone/Ziggo ook biedt. Of vergeet je jouw abonnement aan te passen aan jouw verbruik wanneer je gaat verlengen. Hiervoor staan op de website van Vodafone slimme tools die jou adviseren over jouw nieuwe abonnement aan de hand van je huidige verbruik. Laat je daarom goed adviseren. De Ziggo/Vodafone helpdesk is gespecialiseerd in mobiele abonnementen, maar kan je uiteraard ook adviseren over alle overige Ziggo producten. Wil je klantenondersteuning? Neem contact op met de Ziggo Helpdesk.

Telefoonnummer Ziggo helpdesk nodig?

Je wilt als klant zo snel en vriendelijk mogelijk geholpen worden. Logisch. Daarom besteed Ziggo ruim aandacht aan de kwaliteit van de klantenservice. Daardoor is de klantenservice ook via diverse kanalen goed bereikbaar. Ook al maken klanten steeds meer gebruik van de digitale middelen als WhatsApp, social media en e-mail, veel klanten willen nog steeds bellen met Ziggo. Voor iedereen altijd bereikbaar! Wil je dus een medewerker spreken van de klantenservice? Gebruik dan het telefoonnummer Ziggo.