Klantenservice telefoonnummer Ziggo bellen

Ziggo storing? Neem contact op met de klantenservice

Geen internet of televisie? Je kunt niet bellen? Dan heb je waarschijnlijk te maken met een Ziggo storing. Schakel hulp in en gebruik het telefoonnummer klantenservice Ziggo. Zij helpen je bij het oplossen van het probleem. Storing? Bel 0906-1850. Wij verbinden je door met de juiste afdeling.

Eenvoudig een storing checken

Omdat Ziggo wekelijks updates en onderhoud uitvoert aan het eigen netwerk, kan het gebeuren dat er storingen optreden. Dit is natuurlijk erg vervelend. Tegenwoordig kunnen we niet meer zonder internet en televisie. Vermoed je dat je last hebt van een storing? Check op de website van Ziggo of er sprake is van een storing of onderhoud in jouw buurt. Vul je postcode in en huisnummer en je weet direct of de storing bij Ziggo bekend is.

Zelf je storing bij Ziggo checken of bel de klantenservice

Is de storing bekend? Je zal dan heel even geduld moeten hebben want in de meeste gevallen zijn storingen bij Ziggo snel verholpen. Geeft het systeem aan dat er geen bekende storing is, dan ligt het waarschijnlijk aan jouw eigen modem en netwerk. Gelukkig zijn dit soort problemen vaak zelf eenvoudig op te lossen. Ook omdat Ziggo een goede klantondersteuning biedt. Zowel telefonisch als via de website.

De storing zelf oplossen

Wanneer er geen storing bekend is bij jou in de buurt, dan is de kans groot dat de storing wordt veroorzaakt door een fout in de eigen router of netwerk. Meestal zijn dit soort mankementen zelf eenvoudig te verhelpen. Het eerste wat je moet doen is het apparatuur herstarten. Vaak zit aan de achterkant van het modem of mediabox een aan-/uit button, maar even de stroom eraf halen is ook voldoende. Gebruik niet de resetknop omdat je daarmee alle instellingen reset. Dit kun je alsnog doen wanneer het herstarten van de apparatuur niet helpt. Zo’n eenvoudige handeling bespaart je een telefoontje naar de klantenservice.

Los dit het probleem niet op?  Dan kun je 1) de klantenservice bellen, of 2) naar de website gaan van Ziggo. Op de website staan veelvoorkomende problemen die je met de helpgids kunt oplossen.

Deze Ziggo storingen kun je zelf oplossen zijn:

  • Internet / Wifi
  • Televisie en radio
  • Bellen

Langer dan 12 uur een storing bij Ziggo?

Ziggo doet er natuurlijk alles aan om storingen zo snel mogelijk op te lossen. Maar heel soms ontstaan er problemen in het netwerk waardoor de storing langer aanblijft. Dan heb je recht op een vergoeding. Deze storingsvergoeding is niet vanzelfsprekend. Hiervoor zal je een formulier moeten invullen. Vervolgens controleert Ziggo of de vergoeding gerechtvaardigd is. Houdt er rekening mee dat een vergoeding wettelijk is vastgesteld op 1/30 van de maandelijkse abonnementskosten per dag. Je hebt er dus recht op! Wanneer deze vergoeding is goedgekeurd dan wordt dit bedrag verrekend op de eerstvolgende factuur.

Telefoonnummer Ziggo klantenservice nodig? Bel 0906-1850

Ondanks deze handige uitleg lukt het je niet om de storing op te lossen? Dan kun je een afspraak maken met een monteur. Bel dan de klantenservice van Ziggo om een afspraak te maken met de monteur. Vaak kunnen zij het probleem snel oplossen.

De klantenservice staat voor je klaar

Je wilt als klant zo snel en vriendelijk mogelijk geholpen worden. Logisch. Daarom besteed Ziggo ruim aandacht aan de kwaliteit van de klantenservice. Daardoor is de klantenservice ook via diverse kanalen goed bereikbaar. Ook al maken klanten steeds meer gebruik van de digitale middelen als WhatsApp, social media en e-mail, veel klanten willen nog steeds bellen met Ziggo. Voor iedereen altijd bereikbaar! Wil je dus een medewerker spreken van de klantenservice? Gebruik dan het telefoonnummer klantenservice Ziggo.