ING bank klantenservice openingstijden

De klantenservice is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8.00 uur tot 21.00 uur en op zaterdag van 9.00 uur tot 17.00 uur.

ING Bank

ING is een Nederlandse bank en maakt onderdeel uit van de ING Groep. ING bank biedt diensten aan zoals bankieren, beleggen, hypotheken en pensioenen en richt zich op zowel de zakelijke als particuliere markt. Het bedrijf is in 1881 in Nederland opgericht en is inmiddels wereldwijd actief. ING telt ruim 50.000 werknemers, waarvan meer dan 13.000 in Nederland. De naam ING is een afkorting van Internationale Nederlanden Groep.

Het onderdeel ING particulieren heeft een breed scala aan financiële producten: betalen & creditcards, sparen, beleggen, hypotheken, verzekeren en pensioenen. Daarnaast biedt de bank een uitgebreide ondersteuning op mobiel- en internetbankieren. Denk hierbij aan diverse financiële apps en contactloos betalen.

 

Contact opnemen met de klantenservice ING bank

Op de klantenservice ING particulieren kunt u onder andere terecht voor meer informatie omtrent betalen en creditcards, sparen, het openen van een rekening en vestigingen. Binnen deze onderwerpen is een verdeling gemaakt naar o.a. verlies, diefstal en schade. Maar ook kunt u overige bankzaken regelen als bijvoorbeeld bankzaken regelen na een overlijden.

Klanten van ING kunnen via de website ing.nl inloggen om toegang te krijgen tot hun persoonlijke bankgegevens.

Wordt uw vraag op de servicepagina van ING niet beantwoord? Dan zijn er alternatieve mogelijkheden om contact op te nemen met de klantenservice.

U kunt contact opnemen via:

  • Twitter
  • Facebook
  • WhatsApp
  • Community
  • Online chat
  • Telefonisch contact met de klantenservice ING bank

Klantenservice ING ParticulierenBellen met ING bank: 020-2288888

De ratings van onze bezoekers voor ING Bank Particulieren

Als je een probleem hebt met de ING, dan kom je terecht een bureaucratisch web met onoverkomelijke procedures. Meewerken ho maar. De klantenservice is de gesloten poort naar een gerichte oplossing. Zodra ik mijn hypotheek heb overgesloten, zal mijn betaalrekening volgen. Toch jammer ING.

Beoordeeld op 29 mei 2018 door Sabine vd Hoeven

Keurige bank die snel reageert. Ik had een offerte aangevraagd voor een hypotheek en werd snel teruggebeld door iemand van de klantenservice voor nog wat aanvullingen. Binnen 2,5 offerte binnen en een paar weken later alles geregeld met de notaris. Nadat alles rond was werd er een mooi boeket bloemen bezorgd. ING begrijpt wat klantservice is. Bedankt!

Beoordeeld op 19 april 2018 door Danny de Boer

Op een of andere manier heb ik problemen met inloggen. Daarom de klantenservice van de ING bank gebeld. Na een lang gesprek met een dame van de klantenservice zijn we er uiteindelijk niet uitgekomen waar het nu aan lag. Daarom stelde zij voor om de inloggegevens per post toe te sturen omdat dit een hele vreemde situatie was.
Ik wil toch even kwijt dat deze dame mij heel vriendelijk geholpen heeft ook al zijn we er niet uitgekomen waar het probleem nu vandaan kwam. Zulke servicemedewerkers kunnen ze in elk bedrijf wel gebruiken 🙂

Sublieme bank. Ik woon en werk in het buitenland, maar heb altijd de ing gehouden. Ik zit er inmiddels ook al heel wat jaren bij en ik heb niets anders dan complimenten voor hun klantenservice. Juist omdat ik afhankelijk ben van de servicedesk omdat ik in het buitenland woon moeten ze gewoon goed bereikbaar zijn. Laatst had ik mijn huis verkocht en de aflossingsnota was snel geregeld. De app gebruik ik tegenwoordig ook veel. Zeer handig!

Laats heb ik bij de ING bank een kredietaanvraag ingediend. Op basis van mijn salarisstroken brengen ze een lagere offerte uit dat het oorspronkelijke verzoek. Vervolgens hoor ik een week lang niets van ze. Daarna maar eens gebeld met de klantenservice en wordt er alsnog een lagere offerte toegezonden. Een dag later wordt de aanvraag afgewezen. Opnieuw heb ik de ING bank gebeld en werd mij verteld dat de aanvraag wordt afgewezen op basis van de stukken die ik heb aangeleverd. Beetje vreemd. Ze vertelden mij dat ze me nog zouden bellen, maar ik heb niets meer gehoord. Ik ga dus nog even verder kijken naar een andere bank.

Niet blij met deze bank. Als je hulp nodig hebt kun je eindeloos in de wacht staan. Dat vind ik echt niet meer van deze tijd. Zelf vind ik mailen en chatten omslachtig, daarom dat ik altijd bel. Ik wil gewoon een medewerker aan de lijn, maar ik krijg vaak die eeuwige smoes dat het toevallig nu erg druk is. Als je dus een bank met een goede klantenservice zoekt, zoek dan vooral verder. Niet de ING bank dus!

Voor mij is de ING bank een bank zoals het hoort te zijn. Ik ben helemaal tevreden over hun nieuwe online bankieren app. Het is een stuk makkelijker geworden. Het enige wat ik jammer vind, is dat het webcare team niet 24/7 bereikbaar is. Dat zou je toch wel mogen verwachten van zo’n grote internationale bank. Ook bellen met de ING bank is een beetje lastig, want ze zijn telefonisch niet heel goed bereikbaar.

Ook een beoordeling geven?

Let op! Je bezoekt momenteel de website www.KlantenserviceTelefoon.nl. Je rating komt dan ook niet terecht bij ING Bank Particulieren. Hiervoor dien je rechtstreeks contact met ING Bank Particulieren op te nemen.

  • Jouw beoordeling wordt geplaatst op deze website
  • Laat in je beoordeling niet je persoonlijke gegevens achter, zoals je e-mail, telefoonnummer of adres
  • Jouw beoordeling wordt niet doorgestuurd naar ING Bank Particulieren en wordt ook niet gelezen door ING Bank Particulieren.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.