Voor vragen kun je altijd bellen met KPN

Klantenservice telefoonnummer KPN bellen

Wanneer je problemen met hebt met KPN Thuis of KPN Mobiel, dan neem je contact op met de klantenservice. Maar ook als je een vraag hebt,  dan kun je het beste direct bellen met KPN.  De medewerkers van de klantenservice zitten voor je klaar om jou zo goed mogelijk te helpen.

Een storing of een probleem is vervelend en wil je natuurlijk zo snel mogelijk opgelost hebben. Lang wachten aan de telefoon, of de klantenservice helemaal niet kunnen bereiken is dan niet wat je wilt. Daarom is KPN altijd bereikbaar. 24/7. In de weekenden en tijdens feestdagen. Dat noemen wij uitstekende service. Wil je dus bellen met KPN? Gebruik dan het telefoonnummer klantenservice KPN. Je krijgt direct een medewerker aan de lijn.

KPN Thuis en KPN Mobiel

KPN is een van de grootste TeleCom aanbieders van Nederland.  Zowel zakelijke als particulieren klanten kunnen bij KPN terecht. Het aanbod van KPN bestaat uit:

  • Televisie
  • Internet
  • Bellen
  • Mobiel

Onlangs hebben we het pakket aangepast om beter aan te kunnen sluiten op de wensen van klanten. Als eerste provider noemen ze de bundel net meer ‘Alles in 1’, maar Internet en TV. De reden is dat veel klanten geen vaste lijn meer willen hebben en daarvoor dus ook niet hoeven te betalen. Wil je wel ‘Bellen’, dan is dit natuurlijk gewoon mogelijk als optie.

Voor een mobiel abonnement zit je goed bij KPN. Zeker als je het combineert met Internet en TV, want dat levert je veel korting op. Je krijgt korting op bijvoorbeeld data en snelheid. Past een mobiel abonnement toch niet zo goed bij je, dan kun je altijd switchen. Je behoudt namelijk altijd de vrijheid in de keuze van je abonnement.

Heb je hulp nodig bij het kiezen van het abonnement dat het beste bij je past? Bijvoorbeeld: Sim-Only vs. Een bundel met toestel? Dan kun je het beste bellen met KPN. De klantenservice is elke dag geopend. 24/7. Zelfs in het weekend en tijdens feestdagen. Dat is dus 100% bereikbaarheid!

Op zoek naar een scherp aanbod? Bel KPN voor spectaculaire aanbiedingen

KPN heeft altijd hele scherpe aanbiedingen voor zowel KPN Thuis als KPN Mobiel. Zeker als je kiest voor een combinatiebundel ontvang je nog meer voordeel. Dus combineer Internet en Bellen, met Mobiel. Wil je een nieuw model toestel, maar toch niet al teveel betalen? Op de website van KPN vind je ook heel veel ‘refurbished’ toestellen. Nieuwsgierig? Kijk dan op de website om de nieuwste toestellen te ontdekken.

Contact nodig met KPN Klantenservice? Gebruik het telefoonnummer KPN 0906-1850

Bellen met KPN mobiel scheelt in de kosten

Er zijn verschillende mobiele abonnementen waar je uit kunt kiezen. Voor slechts € 20,- per maand heb je onbeperkt bellen en sms-en plus nog eens 10GB aan data. Zo kun je volop genieten van Spotify en YouTube zonder dat je je zorgen hoeft te maken of je nog wel voldoende data hebt. Door te kiezen voor KPN Compleet krijg je nog eens extra voordelen.

Kortom, wil je voordelig bellen met KPN Mobiel? Neem contact op met KPN.

Supersnel internet dankzij het eigen 4G netwerk

Als je wilt internetten en bellen met KPN, dan wil je geen haperingen. Daarom zorgt het uitstekende netwerk dat je altijd goed en snel bereik hebt. KPN heeft een landelijke 4G dekking. Dus waar je ook bent, je kunt er altijd op vertrouwen dat je bereikbaar bent en dat je razendsnel kunt internetten.

Klantenservice nodig? Je wordt direct geholpen door te bellen met KPN

Je wilt als klant zo goed mogelijk geholpen worden. Logisch. Daarom besteed KPN ruim aandacht aan de kwaliteit van de klantenservice. Daardoor is de klantenservice ook via diverse kanalen goed bereikbaar. Ook al maken klanten steeds meer gebruik van de digitale middelen als WhatsApp, social media en e-mail, veel klanten willen nog steeds bellen met KPN. Voor iedereen altijd bereikbaar! Wil je dus een medewerker spreken van de klantenservice? Neem contact op met KPN.