Wanneer je problemen met Telfort Mobiel of Telfort Thuis hebt of je hebt gewoon een vraag, dan kun je het beste direct bellen met Telfort.  De medewerkers van de helpdesk zitten voor je klaar om jou zo goed mogelijk te helpen. Ook wanneer je een nieuw toestel nodig hebt, of een Sim-Only abonnement bel je met de servicemedewerkers van Telfort. Zij weten (bijna) alles van de producten en kunnen jou adviseren bij je keuze.

Bellen met Telfort? Gebruik hiervoor het telefoonnummer klantenservice Telfort: 0906-1850. Je krijgt direct een medewerker aan de lijn.

Telfort Thuis en Mobiel

Telfort is een van de grootste TeleCom aanbieders van Nederland.  Zowel zakelijke als particulieren klanten kunnen bij Telfort terecht. Het aanbod van Telfort bestaat uit:

  • Televisie
  • Internet
  • Bellen
  • Mobiel

Wel maken ze duidelijk onderscheid tussen Telfort Thuis en Telfort Mobiel. Dit betekent dat je kunt kiezen voor de combinatie van televisie, internet en bellen. Maar ook voor mobiele abonnementen heb je vrijheid in de keuze van je abonnement. Je profiteert helemaal als je zowel een combinatie neemt van Telfort Thuis en Telfort Mobiel.

Heb je hulp nodig bij het kiezen van het abonnement dat het beste bij je past? Dan kun je het beste bellen met Telfort. De klantenservice is geopend van 09:00 – 21:00 van maandag tot en met vrijdag. Op zaterdag zijn de heldeskmedewerkers bereikbaar van 10:00 tot 17:00.

Op zoek naar een scherp aanbod? Bel Telfort voor spectaculaire aanbiedingen

Telfort heeft altijd hele scherpe aanbiedingen en zijn daarmee een van de goedkoopste TeleCom aanbieders. Zeker als je kiest voor een combinatiebindel. Wil je voordelig bellen met Telfort, dan kies voor smartpakkers. Je krijgt dan niet het allernieuwste toestel, maar wel een toestel waarmee je heel voordelig kunt bellen.  Wil je meer weten over de allernieuwste aanbiedingen? Kijk dan op de website. Bellen met Telfort kan natuurlijk ook: 0906-1850.

Bellen met Telfort mobiel scheelt in de kosten

Er zijn verschillende mobiele abonnementen waar je uit kunt kiezen. Gebruik je veel MB’s dan kies je voor het grootste abonnement waarbij je maar liefst elke maand 10Gb krijgt. Helemaal mooi is dat wanneer je data overhoudt aan het einde van de maand, je dit meeneemt naar de volgende. Bovendien krijgt je elke maand 150 belminuten. Voor 1 euro per maand extra, bel je zelfs onbeperkt.

Ook bij Telfort Mobiel kun je kiezen voor een abonnement met en zonder toestel. Dus heb je nog een toestel waar je tevreden over bent, dan kies je voor een Sim-Only abonnement.

Kortom, wil je voordelig bellen met Telfort Mobiel? Kijk dan op de website of bel met een van de medewerkers: 0906-1850

Supersnel internet dankzij het 4G netwerk

Als je wilt internetten en bellen met Telfort, dan wil je geen haperingen. Daarom zorgt het uitstekende netwerk dat je altijd goed en snel bereik hebt. Telfort heeft een landelijke 4G dekking via het netwerk van de KPN. Dus waar je ook bent, je kunt er altijd op vertrouwen dat je bereikbaar bent en dat je razendsnel kunt internetten.

Klantenservice nodig? Je wordt direct geholpen door te bellen met Telfort
Je wilt als klant zo goed mogelijk geholpen worden. Logisch. Daarom besteed Telfort ruim aandacht aan de kwaliteit van de klantenservice. Daardoor is de klantenservice ook via diverse kanalen goed bereikbaar. Ook al maken klanten steeds meer gebruik van de digitale middelen als WhatsApp, social media en e-mail, veel klanten willen nog steeds bellen met Telfort. Voor iedereen altijd bereikbaar! Wil je dus een medewerker spreken van de klantenservice? Bel dan 0906-1850.