Voor vragen m.b.t. Telfort Interactieve TV kunt u op zon- en feestdagen contact opnemen van 10.00 tot 17.00 uur. Hiervoor gebruikt u het telefoonnummer Telfort.

Bent u uw telefoon verloren of is deze gestolen? Voor het blokkeren van uw mobiele telefoon zijn de medewerkers van Telfort 24 per dag bereikbaar op het klantenservice telefoonnummer 0900-9596.

Bellen vanuit het buitenland naar Telfort? Vanuit het buitenland kunt u bellen met Telfort op telefoonnummer: +31 88 7650 200. Voor het bellen naar dit nummer gelden de tarieven voor bellen in het buitenland.

Over Telfort

Telfort is een Nederlandse bedrijf en tevens dochteronderneming van KPN. Deze telecomprovider is in 1996 opgericht als aanbieder van vaste telefonie. In 1998 introduceerde Telfort haar mobiele telefonie aanbod. Later in 2007 kwam hier nog internet bij en in 2011 interactieve televisie.

Het productaanbod van Telfort bestaat tegenwoordig uit de categorieën Mobiel en Internet, Interactieve televisie & Bellen. Telfort biedt onder andere Sim Only-, telefoon- en prepaid abonnementen. Door al deze diensten als bundel aan te bieden, kunnen consumenten Mobiel en Thuis combineren waardoor ze lagere abonnementsgelden betalen. CombiVoordeel heet dat. Wil je meer weten over toestellen en mobiele abonnementen, kijk dan op de pagina klantenservice telefoonnummer Telfort.

Contact met de klantenservice Telfort

Heeft u problemen met uw mobiel, internet, TV of vast bellen? Gebruik het telefoonnumer klantenservice Telfort voor direct contact met een helpdeskmedewerker. Daarnaast is de klantenservice van Telfort bereikbaar via meerdere online kanalen. Ook bij storingen neemt u contact op met de klantenservice.

Telfort online klantenservice

Veel informatie over problemen met producten, diensten en storingen vindt u op de website in het gedeelte online klantenservice. De meest voorkomende vragen worden hier beantwoord. Wilt u zo snel mogelijk antwoord op uw vraag? Bezoek de online klantenservice.

Op onze pagina Telfort Helpdesk vind u de meest gestelde vragen die gaan over mobiele abonnementen. Kunt u desondanks niet het antwoord vinden op uw vraag in dit deel van de online klantenservice? Dan biedt Telfort meerdere mogelijkheden om contact te hebben met een servicemedewerker.

U kunt contact opnemen via:

  • Twitter
  • Facebook
  • Instagram
  • Forum
  • Blog
  • Telefonisch contact met de klantenservice

Telefoonnummer klantenservice Telfort

Telefoonnummer klantenservice Telfort: 0900-9596

De ratings van onze bezoekers voor Telfort

Ik begrijp echt niet waarom sommige mensen zo klagen. Wil je een goedkoop abonnement, ja dan moet je bij Telfort zijn. Maar mensen verwachten direct dat ze voor een dubbeltje op de eerste rij zitten. Ik zit al 3 jaar bij telfort en heb eigenlijk geen klachten. Heel soms een storing en dan weet je dat je even geduld moet hebben. Bellen met de klantenservice heeft dan geen zin, want dan sta je uren in de wacht. Als je kijkt op de website allestoringen.nl dan weet direct wat er aan de hand is. Meestal lossen ze het heel snel op. Wil je dus een goedkoop abonnement dan is Telfort een goed keus!

Telfort bellen en internet is tot nu toe nog geen plezierige ervaring. Elke keer per maand valt de tv-verbinding uit en moet ik opnieuw resetten. Dan moet ik ook de router opnieuw opstarten. Het gebeurt regelmatig dat ik dan weer een programma voor de helft zie. Als het werkt is internet overigens wel gewoon snel. Klantenservice bellen heeft geen zin. Je staat uren in de wacht. Kortom, er valt nog heel wat te verbeteren bij Telfort.

Ik heb al zeven jaar een abonnement bij Telfort en ben eigenlijk dik tevreden. De pluspunten zijn: goed bereik en niet duur. Het nadeel is dat ze niet alle soorten en merken van telefoons hebben. Ik wilde bijvoorbeeld een Sony Xperia XZ2 compact, maar die hebben ze niet. Wel een wat ouder variant. Dus wil je de laatste toestellen, dan moet je niet bij Telfort zijn. Maar ok, dit zie je dan ook weer terug in de prijs. Over de klantenservice kan ik niet veel zeggen want ik heb ze niet nodig of ik stap gewoon even de winkel binnen.

Vriendelijke medewerker aan de telefoon. Ik wist niet hoe ik in het buitenland moest appen en werd heel vriendelijk en rustig geholpen.

Beoordeeld op 28 augustus 2018 door Dhr. K. Rietkerk

Een gemiddeld aanbod van diensten. Maar daar is de prijs ook naar. Dus prijs/waarde verhouding prima. Als zakelijk gebruiker was ik meer gewend, maar sinds ik gestopt ben hoef ik niet meer zo’n uitgebreid mobiel abonnement met enorm veel data. Dus voor wie snelheid en data niet het allerbelangrijkste is, dan is Telfort een voordelige aanbieder!

Beoordeeld op 23 augustus 2018 door Katja de Boer

Ik begrijp niet waar al die slechte ervaringen vandaan komen. Ik ben al 7 jaar klant van Telfort. Eigenlijk heb ik nooit last van storingen oid. Je hebt voor weinig gewoon snel internet thuis. De klantenservice heb ik nooit hoeven bellen, want je regelt het gewoon allemaal online. Dus een positieve waardering mag dus ook wel eens!

Ik probeer van me abonnement af te komen omdat ik van me werkgever een telefoon heb. Internet en zo wil ik wel houden. Maar als ik de klantenservice bel dan krijg ik ze niet aan de lijn. Opzeggen is blijkbaar erg lastig. Verder wel goed.

Je moet gewoon slim kiezen. Ik alleen mijn telefoon bij Telfort. Internet en tv bij ziggo. Gewoon omdat die kwaliteit beter is. Maar dat kan liggen aan waar ik woon. En qua prijs maakt het niets uit.

Telfort levert prima producten alleen bij de klantenservice gaat er nogal eens wat fout. Maar dat lijkt overal wel zo te zijn. Of het gaat te goed met dit soort bedrijven waardoor ze laks worden of ze kunnen geen goed personeel krijgen. Laat een verhuizing doorgegeven. Je raadt het al. Ging natuurlijk helemaal mis.

Producten goed. Klantenservice niet te bereiken. Echt een drama want het wachten kost mij veel tijd. Waar is het oude vertrouwde contactformulier gebleven???

Beoordeeld op 12 juli 2018 door Kees van Aalst

Telfort heeft de slechtste klantenservice die ik ook heb meegemaakt. Ze zijn helemaal niet klantvriendelijk en denken niet mee. Als je wilt opzeggen dan heb je echt een probleem. Behulpzaam? Dat woord kennen ze niet bij Telfort. De medewerkers lezen gewoon hun script op en doen wat ze worden opgedragen. Totaal niet flexibel.

Ik ben dik tevreden over de prijs kwaliteit verhouding. Sinds twee maanden heb ik nu alles in 1. Dus televisie, internet en bellen. Alles was vlot geregeld en zonder gedoe. Voldoende zenders en internet is voor mij snel genoeg. Wat wil je nog meer. Ik begrijp gewoon niet waar zoveel mensen toch klagen. Maar ok, ik heb ook nog geen problemen gehad en nog geen klantenservice hoeven spreken. Dus misschien ligt het daar aan.

Al jaren trouwe klant van Telfort. Supertevreden over de dekking. Alleen laatst kreeg ik een voorstel om te verlengen en wat bleek. De bundel was minder gunstig dan wat had ik. Dus gelijk gebeld met de klantenservice om te horen waarom dit zo was. Ze zouden mij terug bellen. Dat is dus nooit meer gebeurd. Ze zijn goed dekking en verkopen van hun producten, maar hun klantenservice is niet best!

Beoordeeld op 6 juni 2018 door Peter van Loon

Bij Telfort zit er iets niet helemaal goed vermoed ik. Reclames top! Producten en diensten ook weinig op aan te merken. Het enige is dat verkopers van de klantenservice dingen vertellen die niet waar zijn. Toen ik twijfelde over een abonnement zei de jongen aan de lijn dat ik mijn abonnement na elke maand kan opzeggen. Dus toch afgesloten. Blijkt later dat dit pas geldt na het eerste jaar. Dus vind ik wel misleidend.

Elke maand valt wel een keer mijn internetverbinding weg. Soms wel eens 30 minuten geen internet. Omdat ik ZZP-er ben is dat voor mij natuurlijk extra vervelend. Ik heb al een paar keer contact gehad met de klantenservice, maar die komen elke keer met lapmiddeltjes. Nu ook nog eens een brief ontvangen dat de prijzen weer omhoog gaan. Ik hoop dat ze toch eerst gaan zorgen dat ik weer normaal internet heb. Maar weer eens bellen.

Ik had al een abonnement bij Telfort. Bellen en internet. Maar heb daar nu TV en mobiel bij. Ik heb niets te klagen over TV en bellen, dan alleen dat het terugkijken een beetje onhandig is. Verder is Telfort de goedkoopste (misschien niet de snelste), maar ik ben er blij mee. Zolang je de klantenservice niet nodig hebt, is het goed. Want dat duurt wel erg lang.

Mijn eerste rekening viel hoger uit dan ik verwachte terwijl ik niet meer had gebeld. Verder prima ontvangst via het KPN netwerk, maar ik heb voor Telfort gekozen vanwege de goedkope prijs. Nu zijn ze dus toch duurder. Klantenservice trouwens slecht bereikbaar.

Beoordeeld op 24 mei 2018 door Janneke de Vries

Ik heb mij laten verleiden om voor een voordelig abonnement te gaan bij Telfort. Na 3 maanden ging mijn telefoon kapot. Zomaar. Startte niet meer op. In eerste instantie nam ik contact op met de klantenservice maar die vertelden mij dat ik terug moest naar de winkel. In de winkel konden of wilden ze mij niet helpen. Ook het aangesloten reparatiebedrijf deed niet. Ik kreeg mijn telefoon weer toegestuurd zoals ik had aangeleverd. Kapot dus. Geen Telfort meer voor mij.

Ik ben eigenlijk best wel tevreden over Telfort. Ik heb eigenlijk nooit last van storingen. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Ik kijk probleemloos naar Netflix. Wil je dus een provider tegen een laagste prijs, kijk dan eens bij Telfort.

Beoordeeld op 25 april 2018 door Hans v. E.

Bij mij ging het helemaal mis toen ik meer aansluitingen liet installeren. Aansluitpunten liepen door elkaar. En ook op de facturen ging dit mis. Het was bovendien erg lastig om dit fatsoenlijk uit te leggen aan de klantenservicemedewerker. Die kon mij in het begin niet verder helpen. Pas na een tweede poging (en een andere persoon) werd er wat aan gedaan. Kortom, behoorlijke opstartproblemen, maar het schijnt nu te werken. Oh ja, de commercials vind ik overigens wel hilarisch.

Zolang alles werkt dan is Telfort prima. Het internet is snel en daar hoor je mij dan ook niet over klagen. Het ging pas mis toen ik mijn verhuizing ging doorgeven aan Telfort. Ik kreeg netjes op tijd een brief van Telfort dat ik mijn oude modem kon aansluiten op het nieuwe adres. Nadat ik was verhuis bleek het modem helemaal niet te werken. Ik heb gebeld met de klantenservice en kreeg te horen dat er een monteur zou langskomen. Na twee weken nog steeds geen monteur gezien of gehoord. Nog maar een keer gebeld. Iemand zou mij terugbellen om een afspraak te maken… Je raad het al. Weer niet teruggebeld. Ik ben benieuwd hoe en wanneer ze mijn probleem nu eens gaan oplossen. Dit loopt nu al 3 weken zo.

Wat een schandalige service bij telfort. Ik beveel Telfort dan ook bij niemand aan. Echt superslechte service als je een probleem hebt. Eerst zeggen ze dat je geen draden door je huis hoeft te leggen,en dan krijg je na veel moeite gratis draadloze ontvangers. De telefoon heeft het weken niet gedaan. Het ligt niet bij hun zeggen ze, uiteindelijk is er een medewerker die het op kan lossen. Vervolgens doet mijn email het maanden niet. Dan vertellen ze mij dat zij het niet hoeven op te lossen, terwijl een monteur van Telfort het heeft geïnstalleerd. Ik ga kijken hoe ik weer terug kan naar mijn oude provider, want dit gaat niet werken zo.

Wat ik goed vindt is de prijs. maar de kwaliteit van het modem ben ik niet tevreden over en gaat gauw kapot. Jammer.

Ben tevreden over de support. Had een vraag over het verlengen van mijn abonnement. Snel geholpen. Verder nooit problemen en heb altijd verbinding en geen storingen.

Gelukkig goede ervaring met Telfort. Nooit echt problemen gehad. Altijd verbinding en altijd lage kosten. Ik heeb het abonnement 3 jaar geleden afgesloten en altijd door laten lopen. Met de klantenservice eigenlijk niet echt ervaring mee. Ik gebruik de app van telfort. Gewoon tevreden dus.

Ik heb al een paar dagen last van storing met mijn TV. Nu al 4 dagen met Telfort aan de telefoon. Maar het probleem is nog steeds niet opgelost. Paar keer tijdens mijn gesprek met de helpdeskmedewerker werd het gesprek afgebroken. Kon ik weer opnieuw bellen. En extra belkosten dus. Echt niet te geloven. Ik denk erover om naar een andere provider te gaan.

snelle service:)

Ook een beoordeling geven?

Let op! Je bezoekt momenteel de website www.KlantenserviceTelefoon.nl. Je rating komt dan ook niet terecht bij Telfort. Hiervoor dien je rechtstreeks contact met Telfort op te nemen.

  • Jouw beoordeling wordt geplaatst op deze website
  • Laat in je beoordeling niet je persoonlijke gegevens achter, zoals je e-mail, telefoonnummer of adres
  • Jouw beoordeling wordt niet doorgestuurd naar Telfort en wordt ook niet gelezen door Telfort.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *