Contact Telfort. Gewoon online of per telefoon

Voor ondersteuning, vragen of klachten, belt u met de klantenservice van Telfort. De klantenservice is maandag tot en met vrijdag telefonisch bereikbaar van 09.00 tot 21.00 uur. Op zaterdag kunt u Telfort bellen vanaf 10.00 tot 17.00 uur. Op zon- en feestdagen is de klantenservice gesloten. Wilt u direct contact met een van de servicemedewerkers? Gebruik hiervoor het telefoonnummer klantenservice Telfort.

Bent u uw telefoon verloren of is deze gestolen? Voor het blokkeren van uw mobiele telefoon zijn de medewerkers van Telfort 24 per dag bereikbaar op het klantenservice telefoonnummer 0900-9596. Voor vragen m.b.t. Telfort Interactieve TV kunt u op zon- en feestdagen contact opnemen van 10.00 tot 17.00 uur. Hiervoor gebruikt u het telefoonnummer Telfort.

Bellen vanuit het buitenland naar Telfort? Vanuit het buitenland kunt u bellen met Telfort op telefoonnummer: +31 88 7650 200. Voor het bellen naar dit nummer gelden de tarieven voor bellen in het buitenland.

Over Telfort

Telfort is een Nederlandse bedrijf en tevens dochteronderneming van KPN. Deze telecomprovider is in 1996 opgericht als aanbieder van vaste telefonie. In 1998 introduceerde Telfort haar mobiele telefonie aanbod. Later in 2007 kwam hier nog internet bij en in 2011 interactieve televisie.

Het productaanbod van Telfort bestaat tegenwoordig uit de categorieën Mobiel en Internet, Interactieve televisie & Bellen. Telfort biedt onder andere Sim Only-, telefoon- en prepaid abonnementen. Door al deze diensten als bundel aan te bieden, kunnen consumenten Mobiel en Thuis combineren waardoor ze lagere abonnementsgelden betalen. CombiVoordeel heet dat. Wil je meer weten over toestellen en mobiele abonnementen, kijk dan op de pagina klantenservice telefoonnummer Telfort.

Contact met de klantenservice Telfort

Heeft u problemen met uw mobiel, internet, TV of vast bellen? Gebruik het telefoonnumer klantenservice Telfort voor direct contact met een helpdeskmedewerker. Daarnaast is de klantenservice van Telfort bereikbaar via meerdere online kanalen. Ook bij een storing van Telfort neemt u contact op met de klantenservice.

Telfort online klantenservice

Veel informatie over problemen met producten, diensten en storingen vindt u op de website in het gedeelte online klantenservice. De meest voorkomende vragen worden hier beantwoord. Wilt u zo snel mogelijk antwoord op uw vraag? Bezoek de online klantenservice.

Op onze pagina Telfort Helpdesk vind u de meest gestelde vragen die gaan over mobiele abonnementen. Kunt u desondanks niet het antwoord vinden op uw vraag in dit deel van de online klantenservice? Dan biedt Telfort meerdere mogelijkheden om contact te hebben met een servicemedewerker.

U kunt contact opnemen via:

  • Twitter
  • Facebook
  • Instagram
  • Forum
  • Blog
  • Telefonisch contact met de klantenservice

Telefoonnummer klantenservice Telfort

Telefoonnummer klantenservice Telfort: 0900-9596

De ratings van onze bezoekers voor Telfort

Tijdje terug ben ik overgestapt van Ziggo naar Telfort thuis. Ik dacht een mooie aanbieding te kunnen pakken en ze zijn ook iets voordeliger. Ook al vind ik Telfort niet heel slecht, maar ik mis wel de handige app van Ziggo. Verder vind ik Telfort niet onderscheidend. Hopelijk dat zijn samen met KPN de krachten gaan bundelen en dat ze Ziggo kunnen gaan overtreffen. Ik kijk het nog even aan en als het niet beter wordt stap ik weer over naar Ziggo.

Ik heb al een tijdje last van een slechte wifi verbinding. Deze valt elke keer weg. Dan moet ik een tijdje wachten. Of anders de router opnieuw opstarten. Elke dag heb ik er last van. Toen ik iemand aan de lijn kreeg van de klantenservice vroeg ik of ik het abonnement kon opzeggen. Maar dat kan blijkbaar niet want dan moet je betalen. Dus niet echt klantvriendelijk.

Eigenlijk wel tevreden over telfort, maar laatste tijd ligt het internet er redelijk vaak uit. En als je dan de klantenservice belt, kan je een nummertje trekken want ze zijn gewoon heel slecht bereikbaar. Ze gaan nu samen verder met de KPN die ook niet echt bekend staat om een goede klantenservice. Hopelijk wordt binnenkort alles beter.

Ik ben onlangs overgestapt van Ziggo naar Telfort. Ik had per ongeluk een opnamebundel erbij genomen, wat ik niet wilde dus. Gebeld met de klantenservice en zonder problemen werd dit stopgezet. Dat vind ik netjes. Het enige wat ik niet netjes vind is dat de prijs van het abonnement omhoog gaat en dat ze FOX schrappen. Dus je betaalt meer, maar je krijgt minder.

Telfort komt zn afspraken niet na. Ik heb een verhuizing doorgegeven en krijg ik vlak vooraf een mail waarin ze zeggen dat de monteur niet kan langskomen en dat ik een nieuwe afspraak moet maken. Onbetrouwbare partij zonder zich in te leven in hun klanten.

Al heel lang hebben wij een probleem met onze wifi. Dan doet ie het en dan valt ie weer even weg. Een paar maanden terug een nieuw kastje kregen die door de monteur werd geïnstalleerd. Maar helaas loste dat ons probleem niet op. Dan weer bellen met de klantenservice, maar niemand lijkt de oplossing te hebben. Daarna weer een monteur langs en die begreep het ook niet. Al met al blijft dit probleem doorsukkelen. Ik zit echt met mijn handen in het haar. Wat moet ik doen? Overstappen maar ben ik bang.

Al 16 jaar ben ik klant van Telfort. Een trouwe klant dus. Maar ik garandeer jullie dat daar verandering in komt. Want als ik een probleem heb en bel met de klantenservice word ik niet eens herkent als trouwe klant, maar gewoon een nummertje. Ik neem aan dat Telfort toch een slim systeem heeft en dat ze kunnen zien dat ik al jaren trouw mij abonnementsgeld betaal. Maar dit wordt niet beloond. Ik word gewoon onvriendelijk geholpen en het lost mij probleem niet op. Echt diep triest.

Ik had een abonnement voor glasvezel afgesloten. Althans, dat dacht ik. Maar blijkt dat hier geen aansluiting is. Maar gelukkig waren de mensen op de helpdesk zo vriendelijk om mij te helpen om toch het juiste abonnement af te sluiten. Nu helemaal tevreden. Dank daarvoor!

Telfort is echt wel een goede provider. Ik betaal weinig en ik krijg nog veel extra ook. Ik heb gratis fox sport :). Ik begrijp dat als het niet werkt het vervelend is, maar daar heb ik gelukkig geen last van.

Ik heb eigenlijk geen beoordeling, maar een vraag. Ik ben geen klant van telfort maar wil wel overstappen omdat ze goedkoper zijn dan Ziggo. alleen hebben ze ook ci+module? Dat heeft Ziggo wel en dat is enorm handig.

Sinds de laatste update van het modem is het elke keer zo dat ik het modem moet resetten. Soms zelfs dagen geen internet. En als ik de helpdesk bel, dan sturen ze een monteur die een dag te laat komt. Beetje drama zo…

Bij verandering van een start datum van een contract met een fout van Telfort, 9 euro kwijt aan wachttijd en tweemaal opgeven van mijn gegevens ondanks dat je het bij aanvang al telefonisch moet doorgeven.

Ik ben klant bij Telfort met telefoon en internet mar als klant 9 euro te moeten betalen voor het rechtzetten van een fout in het nieuwe contract is belachelijk.

Beoordeeld op 8 januari 2019 door Van der Steen

Onlangs ben ik overgestapt en bijzonder tevreden. De reden van overstappen was de prijs. Ik betaal voor Alles-in-1 slechts 30 euro (aanbieding). Het internet abonnement belooft 50Mb/s, maar dit wordt ruimschoots gehaald. Tot nu toe geen storingen gehad en dus nog geen ervaring met de klantenservice. Ook erg tevreden over het zenderaanbod en de kwaliteit van de uitzending. Ik raad Telfort aan.

hele slechte klantenservice. ik weet dat telfort goedkoop is en dat je niet veel hoeft te verwachten, maar ik heb steeds storing en weet niet hoe ik dat moet oplossen. als je belt moet je heel lang wachten. en soms lijkt het wel of ze mij internet geblokeert hebben.

Redelijk tevreden. Het abonnement wat ik heb is niet supersnel, maar wel lekker voordelig. Netflix, gamen etc…. het werkt eigenlijk allemaal prima. Wel een paar keer storingen gehad en dat duurt het redelijk lang voordat het is opgelost. Als je dan de klantenservice probeert te bereiken, dan is dat last. Chatbutton kon ik niet vinden. En bellen met de klantenservice schiet ook niet echt op. Conclusie: als het werkt een hele fijne provider tegen een lage prijs. Alleen die storingen moeten ze nog iets aan doen.

Internet goed. Maar tv is soms echt een drama. Ik moet regelmatig het kastje van de tv uitzetten en restarten. Klantenservice is slecht bereikbaar. 3 sterren omdat het ok is als het werkt. Hopelijk in de toekomst een update voor dat kastje.

Voordelig en prima dienstverlening

Net overgestapt van KPN naar Telfort. Tot nu toe lijkt alles goed op orde. Spullen netjes binnen de afgesproken tijd geleverd en alles aan kunnen sluiten. TV goed. Internet lekker snel. So far, so good. Alles hetzelfde als de KPN alleen goedkoper. Tevreden.

De klantenservice laat te wensen over. Het lijkt wel alsof ze nooit opnemen. Dan maar mailen, maar dan krijg je altijd van die standaard berichten terug waarvan je de oplossing zelf ook wel had kunnen bedenken. Overigens ben ik wel tevreden over de producten, want de prijs is goed en ik heb net zoveel zenders als bij de KPN. Maar de telefoon opnemen is blijkbaar ook een kunst. Daarom 3 sterren.

Ik ben eigenlijk best tevreden over Telfort. De producten zijn voor mij goed genoeg. Ik hoef niet het beste van het beste en dan hoef je dus ook niet de hoogste prijs te betalen. Verder ben ik erg tevreden over de klantenservice. Ik heb een paar keer een probleem gehad met wifi, maar werd altijd vriendelijke en snel geholpen. Medewerkers zijn goed op de hoogte van procedures en de producten. Ik raad Telfort dus aan!

Ik begrijp echt niet waarom sommige mensen zo klagen. Wil je een goedkoop abonnement, ja dan moet je bij Telfort zijn. Maar mensen verwachten direct dat ze voor een dubbeltje op de eerste rij zitten. Ik zit al 3 jaar bij telfort en heb eigenlijk geen klachten. Heel soms een storing en dan weet je dat je even geduld moet hebben. Bellen met de klantenservice heeft dan geen zin, want dan sta je uren in de wacht. Als je kijkt op de website allestoringen.nl dan weet direct wat er aan de hand is. Meestal lossen ze het heel snel op. Wil je dus een goedkoop abonnement dan is Telfort een goed keus!

Telfort bellen en internet is tot nu toe nog geen plezierige ervaring. Elke keer per maand valt de tv-verbinding uit en moet ik opnieuw resetten. Dan moet ik ook de router opnieuw opstarten. Het gebeurt regelmatig dat ik dan weer een programma voor de helft zie. Als het werkt is internet overigens wel gewoon snel. Klantenservice bellen heeft geen zin. Je staat uren in de wacht. Kortom, er valt nog heel wat te verbeteren bij Telfort.

Ik heb al zeven jaar een abonnement bij Telfort en ben eigenlijk dik tevreden. De pluspunten zijn: goed bereik en niet duur. Het nadeel is dat ze niet alle soorten en merken van telefoons hebben. Ik wilde bijvoorbeeld een Sony Xperia XZ2 compact, maar die hebben ze niet. Wel een wat ouder variant. Dus wil je de laatste toestellen, dan moet je niet bij Telfort zijn. Maar ok, dit zie je dan ook weer terug in de prijs. Over de klantenservice kan ik niet veel zeggen want ik heb ze niet nodig of ik stap gewoon even de winkel binnen.

Vriendelijke medewerker aan de telefoon. Ik wist niet hoe ik in het buitenland moest appen en werd heel vriendelijk en rustig geholpen.

Beoordeeld op 28 augustus 2018 door Dhr. K. Rietkerk

Een gemiddeld aanbod van diensten. Maar daar is de prijs ook naar. Dus prijs/waarde verhouding prima. Als zakelijk gebruiker was ik meer gewend, maar sinds ik gestopt ben hoef ik niet meer zo’n uitgebreid mobiel abonnement met enorm veel data. Dus voor wie snelheid en data niet het allerbelangrijkste is, dan is Telfort een voordelige aanbieder!

Beoordeeld op 23 augustus 2018 door Katja de Boer

Ik begrijp niet waar al die slechte ervaringen vandaan komen. Ik ben al 7 jaar klant van Telfort. Eigenlijk heb ik nooit last van storingen oid. Je hebt voor weinig gewoon snel internet thuis. De klantenservice heb ik nooit hoeven bellen, want je regelt het gewoon allemaal online. Dus een positieve waardering mag dus ook wel eens!

Ik probeer van me abonnement af te komen omdat ik van me werkgever een telefoon heb. Internet en zo wil ik wel houden. Maar als ik de klantenservice bel dan krijg ik ze niet aan de lijn. Opzeggen is blijkbaar erg lastig. Verder wel goed.

Je moet gewoon slim kiezen. Ik alleen mijn telefoon bij Telfort. Internet en tv bij ziggo. Gewoon omdat die kwaliteit beter is. Maar dat kan liggen aan waar ik woon. En qua prijs maakt het niets uit.

Telfort levert prima producten alleen bij de klantenservice gaat er nogal eens wat fout. Maar dat lijkt overal wel zo te zijn. Of het gaat te goed met dit soort bedrijven waardoor ze laks worden of ze kunnen geen goed personeel krijgen. Laat een verhuizing doorgegeven. Je raadt het al. Ging natuurlijk helemaal mis.

Producten goed. Klantenservice niet te bereiken. Echt een drama want het wachten kost mij veel tijd. Waar is het oude vertrouwde contactformulier gebleven???

Beoordeeld op 12 juli 2018 door Kees van Aalst

Telfort heeft de slechtste klantenservice die ik ook heb meegemaakt. Ze zijn helemaal niet klantvriendelijk en denken niet mee. Als je wilt opzeggen dan heb je echt een probleem. Behulpzaam? Dat woord kennen ze niet bij Telfort. De medewerkers lezen gewoon hun script op en doen wat ze worden opgedragen. Totaal niet flexibel.

Ik ben dik tevreden over de prijs kwaliteit verhouding. Sinds twee maanden heb ik nu alles in 1. Dus televisie, internet en bellen. Alles was vlot geregeld en zonder gedoe. Voldoende zenders en internet is voor mij snel genoeg. Wat wil je nog meer. Ik begrijp gewoon niet waar zoveel mensen toch klagen. Maar ok, ik heb ook nog geen problemen gehad en nog geen klantenservice hoeven spreken. Dus misschien ligt het daar aan.

Al jaren trouwe klant van Telfort. Supertevreden over de dekking. Alleen laatst kreeg ik een voorstel om te verlengen en wat bleek. De bundel was minder gunstig dan wat had ik. Dus gelijk gebeld met de klantenservice om te horen waarom dit zo was. Ze zouden mij terug bellen. Dat is dus nooit meer gebeurd. Ze zijn goed dekking en verkopen van hun producten, maar hun klantenservice is niet best!

Beoordeeld op 6 juni 2018 door Peter van Loon

Bij Telfort zit er iets niet helemaal goed vermoed ik. Reclames top! Producten en diensten ook weinig op aan te merken. Het enige is dat verkopers van de klantenservice dingen vertellen die niet waar zijn. Toen ik twijfelde over een abonnement zei de jongen aan de lijn dat ik mijn abonnement na elke maand kan opzeggen. Dus toch afgesloten. Blijkt later dat dit pas geldt na het eerste jaar. Dus vind ik wel misleidend.

Elke maand valt wel een keer mijn internetverbinding weg. Soms wel eens 30 minuten geen internet. Omdat ik ZZP-er ben is dat voor mij natuurlijk extra vervelend. Ik heb al een paar keer contact gehad met de klantenservice, maar die komen elke keer met lapmiddeltjes. Nu ook nog eens een brief ontvangen dat de prijzen weer omhoog gaan. Ik hoop dat ze toch eerst gaan zorgen dat ik weer normaal internet heb. Maar weer eens bellen.

Ik had al een abonnement bij Telfort. Bellen en internet. Maar heb daar nu TV en mobiel bij. Ik heb niets te klagen over TV en bellen, dan alleen dat het terugkijken een beetje onhandig is. Verder is Telfort de goedkoopste (misschien niet de snelste), maar ik ben er blij mee. Zolang je de klantenservice niet nodig hebt, is het goed. Want dat duurt wel erg lang.

Mijn eerste rekening viel hoger uit dan ik verwachte terwijl ik niet meer had gebeld. Verder prima ontvangst via het KPN netwerk, maar ik heb voor Telfort gekozen vanwege de goedkope prijs. Nu zijn ze dus toch duurder. Klantenservice trouwens slecht bereikbaar.

Beoordeeld op 24 mei 2018 door Janneke de Vries

Ik heb mij laten verleiden om voor een voordelig abonnement te gaan bij Telfort. Na 3 maanden ging mijn telefoon kapot. Zomaar. Startte niet meer op. In eerste instantie nam ik contact op met de klantenservice maar die vertelden mij dat ik terug moest naar de winkel. In de winkel konden of wilden ze mij niet helpen. Ook het aangesloten reparatiebedrijf deed niet. Ik kreeg mijn telefoon weer toegestuurd zoals ik had aangeleverd. Kapot dus. Geen Telfort meer voor mij.

Ik ben eigenlijk best wel tevreden over Telfort. Ik heb eigenlijk nooit last van storingen. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Ik kijk probleemloos naar Netflix. Wil je dus een provider tegen een laagste prijs, kijk dan eens bij Telfort.

Beoordeeld op 25 april 2018 door Hans v. E.

Bij mij ging het helemaal mis toen ik meer aansluitingen liet installeren. Aansluitpunten liepen door elkaar. En ook op de facturen ging dit mis. Het was bovendien erg lastig om dit fatsoenlijk uit te leggen aan de klantenservicemedewerker. Die kon mij in het begin niet verder helpen. Pas na een tweede poging (en een andere persoon) werd er wat aan gedaan. Kortom, behoorlijke opstartproblemen, maar het schijnt nu te werken. Oh ja, de commercials vind ik overigens wel hilarisch.

Zolang alles werkt dan is Telfort prima. Het internet is snel en daar hoor je mij dan ook niet over klagen. Het ging pas mis toen ik mijn verhuizing ging doorgeven aan Telfort. Ik kreeg netjes op tijd een brief van Telfort dat ik mijn oude modem kon aansluiten op het nieuwe adres. Nadat ik was verhuis bleek het modem helemaal niet te werken. Ik heb gebeld met de klantenservice en kreeg te horen dat er een monteur zou langskomen. Na twee weken nog steeds geen monteur gezien of gehoord. Nog maar een keer gebeld. Iemand zou mij terugbellen om een afspraak te maken… Je raad het al. Weer niet teruggebeld. Ik ben benieuwd hoe en wanneer ze mijn probleem nu eens gaan oplossen. Dit loopt nu al 3 weken zo.

Wat een schandalige service bij telfort. Ik beveel Telfort dan ook bij niemand aan. Echt superslechte service als je een probleem hebt. Eerst zeggen ze dat je geen draden door je huis hoeft te leggen,en dan krijg je na veel moeite gratis draadloze ontvangers. De telefoon heeft het weken niet gedaan. Het ligt niet bij hun zeggen ze, uiteindelijk is er een medewerker die het op kan lossen. Vervolgens doet mijn email het maanden niet. Dan vertellen ze mij dat zij het niet hoeven op te lossen, terwijl een monteur van Telfort het heeft geïnstalleerd. Ik ga kijken hoe ik weer terug kan naar mijn oude provider, want dit gaat niet werken zo.

Wat ik goed vindt is de prijs. maar de kwaliteit van het modem ben ik niet tevreden over en gaat gauw kapot. Jammer.

Ben tevreden over de support. Had een vraag over het verlengen van mijn abonnement. Snel geholpen. Verder nooit problemen en heb altijd verbinding en geen storingen.

Gelukkig goede ervaring met Telfort. Nooit echt problemen gehad. Altijd verbinding en altijd lage kosten. Ik heeb het abonnement 3 jaar geleden afgesloten en altijd door laten lopen. Met de klantenservice eigenlijk niet echt ervaring mee. Ik gebruik de app van telfort. Gewoon tevreden dus.

Ik heb al een paar dagen last van storing met mijn TV. Nu al 4 dagen met Telfort aan de telefoon. Maar het probleem is nog steeds niet opgelost. Paar keer tijdens mijn gesprek met de helpdeskmedewerker werd het gesprek afgebroken. Kon ik weer opnieuw bellen. En extra belkosten dus. Echt niet te geloven. Ik denk erover om naar een andere provider te gaan.

snelle service:)

Ook een beoordeling geven?

Let op! Je bezoekt momenteel de website www.KlantenserviceTelefoon.nl. Je rating komt dan ook niet terecht bij Telfort. Hiervoor dien je rechtstreeks contact met Telfort op te nemen.

  • Jouw beoordeling wordt geplaatst op deze website
  • Laat in je beoordeling niet je persoonlijke gegevens achter, zoals je e-mail, telefoonnummer of adres
  • Jouw beoordeling wordt niet doorgestuurd naar Telfort en wordt ook niet gelezen door Telfort.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *