Gebruik het klantenservice telefoonnummer PostNL als je advies nodig, een klacht hebt, of een opmerking of vraagt hebt. De klantenservice van PostNL zit dagelijks voor je klaar om je verder te helpen.  Meer weten over leuke producten uit de webshop? Ook dan kun je bellen naar het klantenservice telefoonnummer PostNL.

De klantenservice van PostNL staat voor je klaar

PostNL is een van de oudste postbezorgers. Daarmee ook uiterst ervaren. Dus wil je zekerheid als het gaat om het versturen of ontvangen van poststukken, dan is PostNL een betrouwbare partners die overal een oplossing voor heeft. Gaat jouw vraag over bezorging? Neem contact op met de klantenservice per telefoonnummer. Maar ook voor adreswijzingen neem je contact op met de klantenservice. Mutaties voeren ze snel door.

Het uitgebreide dienstenpakket van PostNL

Denk je aan pakketjes versturen? Dan denk je waarschijnlijk aan PostNL. Maar PostNL doet meer dan dat. Zo kun je een eigen postbus aanvragen? Dat kan vooral handig zijn voor ondernemers. Maar ook bulkverzendingen en frankeren is een veelgebruikte dienst. Want ook al communiceren we veel online, het verzenden van poststukken en direct mails blijft bestaan.

PostNL is de aangewezen partij als je jouw doelgroep wilt bereiken. Want niet alleen verstuurt PostNL de flyer of folder, ook helpen ze bij de boodschap en je kunt gebruik maken van een bestaand adressenbestand. Zo kun je dus heel gericht de doelgroep bereiken. Wil je nieuwe klanten bereiken, de marketingexperts helpen je bij de externe (offline) communicatie. Neem gerust eens contact op met de klantenservice van PostNL. Of kijk op de website van PostNL.

Klantenservice Telefoonnummer PostNL

PostNL. Ook voor digitale services

Het zal je verbazen, maar PostNL helpt bedrijven ook data oplossingen. En eigenlijk is dat niet zo heel gek, want er is een enorme database van actuele gegevens beschikbaar. Wil je bijvoorbeeld adresgegevens controleren of gegevens aanvullen? Met de API-koppeling integreer je jouw systeem met het systeem van PostNL. Zo beschik je realtime over actuele adresgegevens, zijn je kosten lager en levert deze dataverrijking hogere conversies op.

Informatie opvragen? Klachten? Klantenservice PostNL

Ben je een bedrijf en wil je meer weten over de mogelijkheden van samenwerken? Dan kun je op verschillende manieren contact opnemen met PostNL. Gemakkelijk is het om de website te raadplegen. Daar zijn verschillende mogelijkheden om je klacht of vraag kwijt te kunnen. Maar soms bieden deze online services niet de gewenste opties en is het prettiger om iemand van de klantenservice persoonlijk te spreken. Logisch dat veel mensen dan PostNL bellen. Kun je het telefoonnummer niet vinden en wil je snel iemand van de helpdesk spreken? Bel de klantenservice van PostNL. Je weet dan zeker dat je snel bij de juiste helpdeskmedewerkers terechtkomt.

Medewerker spreken? Gebruik het klantenservice telefoonnummer

PostNL plaats klanttevredenheid hoog in het vaandel. Daarom kun je PostNL op verschillende manieren bereiken. In de praktijk blijkt dat de meeste klanten inloggen op het klantportaal. Deze is er voor zowel particulier als zakelijk.

Toch hebben veel klanten liever een medewerker aan de lijn om hun vragen te stellen. De klantenservice medewerkers zijn goed opgeleid en helpen je met al je vragen. En wist je dat de klantenservice alle werkdagen bereikbaar is van 8 uur in de ochtend tot 19:00 ‘s avonds.  Wil je dus iemand spreken van de PostNL klantenservice? Gebruik dan het telefoonnummer klantenservice PostNL.