KPN helpdesk, altijd bereikbaar!

Klantenservice telefoonnummer KPN bellen

Wil je jouw abonnement verlengen of opzeggen? Of ondervind je een probleem? Op de KPN helpdesk pagina vind je antwoorden op de meest gestelde vragen. Staat het gewenste antwoord er niet bij, dan kun je natuurlijk altijd contact opnemen met de KPN klantenservice.

Klantenondersteuning KPN Persoonlijk

Als particulier vind je voor zowel mobiele als thuisabonnementen op deze pagina zorgvuldige klantenondersteuning. Toch kan het voorkomen dat deze niet volledig is omdat bepaalde procedures door KPN in de tussentijd zijn gewijzigd. Kijk daarom ook altijd op de online klantenservicepagina.

Op de helpdesk-pagina vind je informatie opgedeeld naar verschillende categorieën:

  • Actuele storingen
  • Winkel bij jou in de buurt
  • Zakelijk
  • Administratie
  • Mobiel, Televisie, Internet en Vast bellen

Klantenondersteuning voor KPN Mobiel

Op deze KPN helpdesk pagina vind je een selectie van de meest gestelde vragen die gaan over mobiele abonnementen.

Opzeggen mobiel abonnement KPN

Besluit je om jouw mobiele abonnement op te zeggen omdat je bijvoorbeeld overstapt op een andere provider, dan is er een aantal zaken waar je rekening mee moet houden.

  • Verhuizen: Wanneer je verhuist, wil je geen dag zonder Internet, TV en Bellen. KPN helpt mee en staat garant voor een zorgeloze verhuizing.
  • Combinatievoordeel: zodra je jouw mobiele abonnement opzegt, kan dit gevolgen hebben voor je combivoordeel met de diensten Internet en TV. Door meerdere producten af te nemen van KPN krijg je korting op de bundel.
  • Hoe opzeggen: Er zijn verschillende manieren om je abonnement op te zeggen. Je kunt een brief sturen naar KPN, T.a.v. Opzeggen, Postbus 235, 2400 AE Alphen a/d Rijn. Vermeld hierbij het telefoonnummer waar het om gaat en het klantnummer. Online opzeggen kan ook middels het online opzegformulier. Vind je het makkelijk om te bellen? Je kunt ook je abonnement opzeggen via de klantenservice.

Mobiel abonnement verlengen

Wanneer je tevreden bent over je mobiele abonnement, dan is het logisch om het mobiele abonnement te verlengen. Je bent dan verzekerd dat je gebruik blijft maken van het stabiele en snelle KPN 4G netwerk. Wat het verlengen van je abonnement ook aantrekkelijk maakt is dat je weer uit nieuwe toestellen kunt kiezen. Tenzij je natuurlijk gebruik maakt van een Sim-Only abonnement.

Dit is waar je rekening mee moet houden bij verlengen

  • Nadat je verlengt kun je per maand opzeggen
  • Kies je niet voor een nieuw toestel, dan betaal je alleen voor het abonnement. Dit scheelt in de kosten.
  • Bij verlengen gaat het abonnement pas in op de datum dat je huidige abonnement afloopt.
  • Ongebruikte data van je abonnement, kun je niet meenemen naar je nieuwe abonnement.

Contact nodig met KPN Klantenservice? Gebruik het telefoonnummer KPN 0906-1850

De KPN helpdesk is voor elke klantenondersteuning

Voordat je jouw abonnement opzegt of juist gaat verlengen, raden we je aan om de mogelijkheden naast elkaar te leggen. Misschien stap je over omdat je denkt dat een andere provider iets kan bieden wat KPN ook biedt. Of vergeet je jouw abonnement uit te breiden wanneer je gaat verlengen. Laat je daarom goed adviseren. De KPN helpdesk is gespecialiseerd in mobiele abonnementen en kan je adviseren over alle KPN producten die bij jouw situatie passen. Wil je klantenondersteuning?

Telefoonnummer KPN klantenservice nodig?

Je wilt als klant zo snel en vriendelijk mogelijk geholpen worden. Logisch. Daarom besteed KPN ruim aandacht aan de kwaliteit van de klantenservice. Daardoor is de klantenservice ook via diverse kanalen goed bereikbaar. Ook al maken klanten steeds meer gebruik van de digitale middelen als WhatsApp, social media en e-mail, veel klanten willen nog steeds bellen met KPN. Voor iedereen altijd bereikbaar! Wil je dus een medewerker spreken van de klantenservice? Gebruik het telefoonnummer van de klantenservice.