Al sinds jaar en dag bezorgt PostNL brieven en pakketten in Nederland. Het is een oer-Hollands bedrijf met een lange historie en een beeldmerk dat iedereen herkent.  Zij bezorgen dagelijks pakketten en vijf dagen per  week post. Maar natuurlijk doet PostNL meer dan enkel post bezorgen. Sinds de digitale transitie en de opkomst van vele (kleine) webwinkels is PostNL meer dan een betrouwbare partner, want ze nemen de hele handling over. Ben je zelf ondernemer? Heb je een webshop? Even PostNL bellen om je te laten informeren is een goed idee.

PostNL bellen wanneer je webwinkelier bent

Natuurlijk, iedereen kent de bezorgdienst van brieven en overige poststukken. Maar wist je dat PostNL een betrouwbare partner is voor bedrijven? Of je nu groot, klein of net startend bent, PostNL is de partij die je helpt met als je verzendingen. Dit is vooral ideaal voor kleine webwinkels. Hiervoor zijn er verschillende webwinkels bezorgopties. Bezorgopties waarvan je niet wist dat ze bestonden. Zo kun je de dienst Extra@Home aanbieden. Zware producten die geïnstalleerd moeten worden (denk aan: tuinsets, tv’s en wasmachines) worden door de bezorgdienst uitgevoerd. Een mooie service waarmee je je kunt onderscheiden. Ook bezorgt PostNL boodschappen in opdrachten van verschillende webwinkels.

Wil je meer weten over de uitgebreide dienstverlening van PostNL? Wacht niet langer en kom in contact met de klantenservice. PostNL bellen? Wij helpen je aan het telefoonnummer PostNL voor webwinkeliers. Je komt dus direct bij de juiste afdeling terecht.

PostNL bellen

Klachten? Vragen? Daarvoor bel je PostNL

Wanneer je vragen hebt over de verzending van je pakket, of als je een klacht hebt, dan kun je op verschillende manieren contact opnemen met PostNL. Gemakkelijk is het om de website te raadplegen. Daar zijn verschillende mogelijkheden om je klacht of vraag kwijt te kunnen. Maar soms bieden deze online services niet de gewenste opties en is het prettiger om iemand van de klantenservice persoonlijk te spreken. Logisch dat veel mensen dan PostNL bellen. Kun je het telefoonnummer niet vinden en wil je snel iemand van de helpdesk spreken? Wij verbinden je door. Je weet dan zeker dat je snel bij de juiste helpdeskmedewerkers terechtkomt.

De PostNL webshop. Online of bestellen per telefoon

Niet alleen kun je terecht voor postgerelateerde diensten bij PostNL, er is ook een unieke webshop waar je cadeaus en kantoorartikelen koopt. De webshop is uniek omdat er producten worden verkocht die nergens anders te krijgen zijn. Dus zoek je een bijzonder cadeau? Bezoek de webshop en bestel online. Liever een medewerker aan de lijn? Bel dan het telefoonnummer PostNL, want producten kunnen zowel besteld worden in de shop als via de telefoon.

Klantenservice nodig? Kies dan voor bellen POSTNL

PostNL plaats klanttevredenheid hoog in het vaandel. Daarom kun je PostNL op verschillende manieren bereiken. In de praktijk blijkt dat de meeste klanten inloggen op het klantportaal. Deze is er voor zowel particulier als zakelijk.

Toch hebben veel klanten liever een medewerker aan de lijn om hun vragen te stellen. De klantenservice medewerkers zijn goed opgeleid en helpen je met al je vragen. En wist je dat de klantenservice alle werkdagen bereikbaar is van 8 uur in de ochtend tot 19:00 ‘s avonds.  Wil je dus iemand spreken van de PostNL klantenservice? Gebruik dan het telefoonnummer klantenservice PostNL.