Gebruik telefoonnummer KPN bij hulp abonnementen

Wil je een nieuw abonnement afsluiten? Gebruik dan het telefoonnummer KPN en kom direct in contact met een medewerker van de klantenservice. Deze goed opgeleide medewerkers van het servicecenter zitten elke dag voor je klaar om jou te helpen met je vragen. Ook als je hulp nodig hebt bij het kiezen van een abonnement Internet & TV, dan kunnen de medewerkers jou adviseren aan de hand van jouw persoonlijke gebruik.

Contact opnemen met KPN voor ondersteuning? Gebruik het telefoonnummer klantenservice KPN. Je krijgt direct een medewerker te spreken.

Jouw abonnement zelf samenstellen

KPN is afgestapt van het Alles-in-1 abonnement. Dit is vervangen door Internet & TV. Zij hebben hiervoor gekozen omdat de vraag  naar bellen op een vaste lijn is afgenomen. Maar Vast Bellen kun je nog wel als optie toevoegen als je toch een vaste lijn wilt hebben. En zo heeft KPN nog veel meer opties waaruit je kunt kiezen. Bijvoorbeeld sneller internet, of kiezen uit verschillende tv zenders.

Al deze mogelijkheden maken het daardoor wat lastig kiezen. Heb je dus hulp nodig bij het kiezen van een abonnement dat is afgestemd op jouw persoonlijke behoeften en voorkeuren? Gebruik dat het telefoonnummer KPN klantenservice.

4 verschillende KPN pakketten

Bij KPN kies je uit 4 verschillende pakketten, ofwel abonnementen. Bij het meest voordelige pakket beschik je alleen over internet en is TV niet inbegrepen. Wil je meer? Dan kies je voor Internet & TV Basis of Internet & TV. Deze beide pakketten zijn hetzelfde, behalve de internetsnelheid. Wil je het meest uitgebreide pakket, dan kies je voor Internet & TV 4K. Je krijgt dan de hoogste snelheid (150 mbit/s).

Besluit je een van deze pakketten te bestellen, dan kun je dit verder uitbreiden met TV-Zenderpakketten, Spotify en Vast Bellen. Heb je al een mobiel abonnement bij KPN, dan profiteer je van nog meer voordelen. Hulp nodig? Gebruik dat het telefoonnummer KPN klantenservice.

Contact nodig met KPN Klantenservice? Gebruik het telefoonnummer KPN 0906-1850

KPN: Ook voor mobiele abonnementen

Naast Internet & TV, kun je ook terecht van mobiele abonnementen van KPN. Je kunt kiezen uit een abonnement in combinatie met een toestel, of je kiest voor Sim Only.

Telefoon en abonnement

Wil je een spiksplinternieuw toestel? En een abonnement dat past bij jouw internet- en belgedrag? Dan kun je kiezen uit enorm veel modellen en bundels. Bel je veel? Of ben je grootgebruiker van Spotify en YouTube? Dan kies je voor een toestel met goede speakers en een snel internetabonnement. Bij KPN hoeft dat niet veel te kosten en je kunt jouw abonnement altijd  upgraden en downgraden. Zo krijg je altijd een mobiel abonnement dat past bij jouw telefoongebruik. Bekijk de mogelijkheden op de website.

Sim-Only abonnement

Wil je liever geen toestel? Dan kies je voor een Sim-Only abonnement. Je bent dan nog voordeliger uit. Ben je een enorme muziekliefhebber? Dan zit je bij KPN helemaal goed, want je krijgt korting op je Spotify Premium abonnement. Bovendien kun je met extra bundels internetten en bellen uitbreiden. Ook handig als je naar het buitenland gaat.

Meer weten over alle mogelijkheden? Kijk dan op de website of gebruik het telefoonnummer KPN om in contact te komen met een servicemedewerker.

Telefoonnummer KPN klantenservice nodig?

Je wilt als klant zo snel en vriendelijk mogelijk geholpen worden. Logisch. Daarom besteed KPN ruim aandacht aan de kwaliteit van de klantenservice. Daardoor is de klantenservice ook via diverse kanalen goed bereikbaar. Ook al maken klanten steeds meer gebruik van de digitale middelen als WhatsApp, social media en e-mail, veel klanten willen nog steeds bellen met KPN. Voor iedereen altijd bereikbaar! Wil je dus een medewerker spreken van de klantenservice? Gebruik dan het telefoonnummer KPN.