Spaar voor rewards met Flying Blue

Ontdek samen met Flying Blue de wereld. Terwijl u reist en de wereld ontdekt, spaart u intussen voor rewards die u weer kunt gebruiken voor uw volgende reizen. Het loyaliteitsprogramma’s voor echt reizigers, of u nu een wereldreiziger bent of een echte zakenman – of vrouw die de wereld rondreist voor werk. Iedere klant begint bij Flying Blue als Explorer. Bij elk hoger level krijgt u meerdere voordelen en aanbiedingen. Ga voor een Premium lidmaatschap bij Flying Blue en geniet van de beste deals.

Besteed uw Miles aan vluchten en aan boord van uw vlucht

Maak gebruik van het kosteloze loyaliteitsprogramma van meerdere luchtvaartmaatschappijen als KLM, Kenya Airways en Air France en spaar Miles. Deze Miles kunt u besteden aan vluchten, maar ook aan upgrades aan boord van uw vlucht. Denk aan zitplaats upgrades met meer beenruimte, aan heerlijke maaltijden of speciale aanbiedingen voor de in-flight entertainment. Daarnaast werkt Flying Blue met vele partners. U kunt ook uw Miles gebruiken om een auto te huren, een hotelovernachting te boeken of te shoppen bij uw favoriete winkels.

Contact met Flying Blue

Met vragen, wensen of problemen kunt u altijd terecht bij de Flying Blue klantenservice. Een team van de beste klantenservice medewerkers zit van voor u klaar van zaterdag tot en met dinsdag van 08.00 tot 20.00 en op donderdag van 08.00 tot 17.30. U kunt telefonisch een medewerker spreken op het nummer +31 204747747. U kunt er ook voor kiezen om een e-mail te sturen. Dit kan door in te loggen op de Flying Blue website of app. U kunt via een knop op uw account een e-mail sturen.

Overige contactmogelijkheden

Facebook: https://www.facebook.com/flyingblueofficial/

Instagram: https://www.instagram.com/flyingblue/?hl=nl

Twitter: https://twitter.com/flyingbluenews

De ratings van onze bezoekers voor Flying Blue klantenservice

Beoordeeld op 15 februari 2023 door G.J.M. Ebbers

Regelmatig boek ik tickets voor reizen buiten Europa. Zo ik nu – voor oktober 2023 en 3 personen. De website haperde, aksepteerde geen aanvraag voor 3 tegelijk en om dit voor elkaar te krijgen had ik veel beltijd nodig: startte om 08.15 en was rond om 23.35. De Engelstalige dame kreeg het niet voor elkaar ook mijn gereserveerde/betaalde stoelen te checken en verwees mij naar Flying Blue de volgende ochtend o, 8,00 uur.
OK – gedaan. Het was rond om 09.45. Ook aanzienlijke tijd en alleen gelukt omdat de medewerker zo aardig was mij een dienst te bewijzen.
Ik was dus een hele avond en een deel van de ochtend kwijt voor boeken van 3 tickets.

Beoordeeld op 30 mei 2022 door Kees Marges

Ik zoek al erg lang naar een direct e-mail adres van FB/KLM. Nergens te vinden.
Ik wil graag weten waarom mijn echtgenote niet meer als lid van FB genoteerd staan en mijn zoon en ik wel. Ik heb nooit een wijziging aangebracht.

Beoordeeld op 23 april 2022 door Prof.Dr.Jan E Veldman

Vloog recent business class met KLM Amsterdam-Warsaw vv.Rol stoel afhankelijk.Heen reis prima .Terug reis een ramp.Bij aankomst op Schiphol netjes opgehaald uit het vliegtuig en vervolgens gedropped op het platform.De dame,die me begeleide verliet mij daar met nog een passagier onder vgl.omstandigheden met de mede deling,” mijn collega komt U zo halen”.Meer dan een half uur later,terwijl mijn chauffeur wachte.Een schande! Regel het beter.

Ook een beoordeling geven?

Let op! Je bezoekt momenteel de website www.KlantenserviceTelefoon.nl. Je rating komt dan ook niet terecht bij Flying Blue klantenservice. Hiervoor dien je rechtstreeks contact met Flying Blue klantenservice op te nemen.

  • Jouw beoordeling wordt geplaatst op deze website
  • Laat in je beoordeling niet je persoonlijke gegevens achter, zoals je e-mail, telefoonnummer of adres
  • Jouw beoordeling wordt niet doorgestuurd naar Flying Blue klantenservice en wordt ook niet gelezen door Flying Blue klantenservice.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *