De klantenservice Esprit is van maandag tot en met zaterdag telefonisch bereikbaar van 08.00 tot 22.00 uur. Op zondag is de klantenondersteuning gesloten.

Bellen met Esprit is eenvoudig. U krijgt een keuzemenu voor diverse opties. Hieronder hebben we het menu voor u uitgewerkt.

Keuzemenu klantenservice Esprit

Gesproken stuk:

Hallo en welkom bij Esprit.

1

Druk op 1 als u vragen heeft over onze online shop

Tekst:

Een ogenblik geduld a.u.b. Wij staan u zo dadelijk te woord. Houd alvast uw klant-opdracht en factuurnummer bij de hand.

2

Bij vragen over Esprit Friends toets 2

Openingstijden klantenondersteuning:

De klantenservice is op werkdagen van maandag tot zaterdag van 08.00 tot 22.00 uur per telefoon bereikbaar.

Esprit: kleding, schoenen en accessoires

Esprit is een internationaal kledingmerk opgericht in 1968 en heeft haar twee hoofdkantoren in Kowloon, Hong Kong en Ratingen, Duitsland. Het merk is onderdeel van Esprit Holdings en werkt met twee merken: Esprit en edc. Het kledingmerk is te koop in meer dan 40 landen, verspreid over de hele wereld. De kledingverkoop gebeurt via 900 filialen en nog eens ruim 6.000 verkooppunten. De resterende verkoop vindt online plaats.

Het merk Esprit is bedacht door Susie en Doug Tompkins in San Fransisco en de kleding is dan ook veelal geïnspireerd op de Californische levensstijl. De eerste productlijnen bestond voornamelijk uit casual- en sportkleding voor zowel mannen als vrouwen.

Inmiddels is de shop flink gegroeid. Naast kleding voor mannen en vrouwen wordt er een aparte lijn uitgebracht voor jongens, meiden en baby’s. Ook schoenen, lingerie en accessoires  worden verkocht. Een aparte ‘home’ collectie biedt mooie items voor de badkamer, slaapkamer keuken en woonkamer. Daarnaast kunt u online inspiratie opdoen in de zogenaamde ‘lookbooks’.  Shopt u online bij Esprit? Dan kunt u zelfs winkelen op thema. Van businesskleding tot bruiloft & feesten.

Verzending slechts € 0,99 en gratis retour

Het kledingmerk is te vinden in vele winkels in de buurt. Ook grote online webwinkels, zoals Zalando, heeft een mooie Esprit collectie! Winkelt u liever vanuit de luie stoel? Dan biedt de webshop de meest nieuwe collectie. De verzending bedraagt slechts 99 ct en retourneren is gratis. Wilt u genieten van extra korting? Kies dan voor een aanmelding bij ‘Esprit Friends’. Bij iedere aankoop spaart u e-points. Deze kunnen worden ingewisseld voor korting. Ook bij inschrijving van de Esprit nieuwsbrief krijgt u 10% korting op een volgende aankoop. Kijk voor meer informatie op de Esprit klantenservice & contact pagina.

Contact opnemen met de klantenservice van Esprit

De klantenservice van Esprit biedt op de eigen website een ruime hoeveelheid aan informatie over hun diensten en producten. Op de info en contactpagina van de online shop vindt u antwoorden op vragen die gaan over: bestellingen, leveringen, retouren, betaling, waardebonnen, Esprit Friends en zelfs onderhoudstips. Ook kunt u op de website uw eigen account beheren. Heeft u vragen? Bel dan de klantenservice Esprit.

Naast bellen met Esprit kunt u op vele andere manieren in contact komen met de online kledingwinkel. Bekijk onderstaande alternatieve mogelijkheden om contact op te nemen met de klantenservice.

  • Twitter
  • Facebook
  • Pinterest
  • Instagram
  • Google+
  • YouTube
  • Snapchat
  • E-mail
  • Chat
  • Telefonisch contact met de klantenservice

Klantenservice EspritBellen met Esprit: 070 4 99 00 52

De ratings van onze bezoekers voor Esprit

Uitstekende klantenservice. Laatst had ik een hemdje retour gedaan, maar was eigenlijk al buiten de retourdatum. Toch hebben ze dit geaccepteerd en kreeg ik netjes mijn geld terug. Verder mooie kleding, goede prijzen en dus ook super service!

Beoordeeld op 28 mei 2018 door Ellen van Schie

Leuke webshop met mooie kleding. Zelf ben ik lid van Esprit friend club waardoor ik altijd 3% korting krijg. Spulletjes worden snel geleverd zonder problemen. Eigenlijk nooit de klantenservice nodig gehad.

Altijd al fan geweest van Esprit. Mooie trendy en vrolijke kleding tegen een eerlijke prijs. Meestal koop ik in de winkel, maar ook wel eens online. Prima en nette bezorging.

Ik ben al jaren klant van Esprit. Ik vind het echt een SUPER bedrijf! De kwaliteit van de kleding is super en gaat echt wel een tijd mee. En over smaak valt natuurlijk te twisten, maar ik hou van hun stijl. Ook de klantenservice is 100% klantvriendelijk. Alleen het telefoonnummer van Esprit vond ik wat lastig vinder. Verder top!

Beoordeeld op 6 maart 2018 door Esther v.d G.

Ben tevreden over het bestellen bij Esprit. Gemakkelijk voor mezelf en mijn zoon. Heb 1 keer een foute maat ontvangen en de klantenservice benaderd. Werd vriendelijk geholpen en kreeg het juiste item toegestuurd. Moest wel vooraf betalen, iets minder. werd wel netjes verrekend. Punten sparen is ook prima. Krgijg regelmatig een overzicht via e-mail en mogelijkheden voor extra kortingen.

Zeer slechte klantenservice. Ik word als klant niet serieus genomen. Er was mij een korting toegezegd door een medewerker van de klantenservice. Deze korting hebben ze zelfs nog bevestigd per e-mail. Alleen was de korting was door een fout van de servicemedewerker niet berekend. Meerdere keren contact opgenomen met de klantenservice, maar deze konden niks voor mij betekenen. Daar zijn ze toch voor? Het is duidelijk dat Esprit nog veel moet leren op het gebied van klantvriendelijkheid en communicatie.

Super winkel!! Reeds jaren klant: veel keuze, gemakkelijk bestellen, kiezen, passen, retourneren en betalen. Levertijd is op zich prima, als je er maar rekening mee houd. Maximaal 1 week. Ik koop zowel in stad als online.

Prima webwinkel met leuke betaalbare kleding. De verzending duurt wat langer dan bij andere webwinkels, tenzij je bereid bent om extra te betalen voor expressverzending. Terugsturen is wel gratis. Over de klantenservice kan ik niet veel zeggen, want daar heb ik niet mee te maken gehad. Gewoon goede winkel.

Ik bestel nu ongeveer 2 jaar mijn jeans broeken bij Esprit. Bij mijn laatste bestelling was een broek kleiner dan ik had opgegeven, terwijl een andere broek wel de goede maat had. Dit kan natuurlijk een keertje gebeuren. Alleen toen ik de broek opnieuw ging bestellen (nadat ik de eerste broek retour had gestuurd) kreeg ik weer de verkeerde maat. Sterker nog de broek leek al eerder verkocht te zijn. Vol met kreukels. Ik heb gelijk contact opgenomen met de klantenservice. Ik heb alles haarfijn uitgelegd. Maar wat ik heel bijzonder vond was dat ik toch alles nog een keer op een apart formulier moest vermelden en dit bij de retourzending moest doen en opnieuw de bestelling moest plaatsen. Ik kon weer voor de 3e keer voorschieten. Na 2 dagen kreeg ik bericht dat ik mijn geld terug zou krijgen en dat de goede broek toegestuurd zou worden. Gelukkig hebben zie hier aan voldoen. Dus over het algemeen vind ik de kwaliteit goed van Esprit m.b.t. de producten, maar de klantenservice mag nog wel wat verbeteren. Daarom 3 sterren.

Onlangs wat kleding besteld bij de webshop van Esprit. Ze leveren snel en ook de klantenservice van Esprit is erg vriendelijk. Alles is duidelijk en makkelijk retourproces. Na mijn bestelling bedacht ik mij dat ik nog met mijn oude adres is het systeem stond. Dus gelijk gebeld met de klantenservice en zij hebben het nog voor verzending aangepast. Het ging dus gelukkig in een keer goed. Alleen had ik pech met de kwaliteit van een broek. De stof bij de knie scheurde al op de eerste dag. Via de chat contact gehad en de klacht is direct opgepakt. Dus al met al een prima ervaring.

Ook een beoordeling geven?

Let op! Je bezoekt momenteel de website www.KlantenserviceTelefoon.nl. Je rating komt dan ook niet terecht bij Esprit. Hiervoor dien je rechtstreeks contact met Esprit op te nemen.

  • Jouw beoordeling wordt geplaatst op deze website
  • Laat in je beoordeling niet je persoonlijke gegevens achter, zoals je e-mail, telefoonnummer of adres
  • Jouw beoordeling wordt niet doorgestuurd naar Esprit en wordt ook niet gelezen door Esprit.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *