Telefoonnummer Otto: 0900-1901De klantenservice van Otto helpt u met veelgestelde vragen en retourneren van uw aankopen.

Otto: webshop en postorderbedrijf

Otto is van oorsprong een Duits bedrijf. In 1949 introduceerde Werner Otto de eerste catalogus waar men van kon bestellen. In eerste instantie bestond het aanbod alleen uit schoenen, maar al snel groeide het assortiment. Van dames- en herenkleding tot en met huishoudelijk apparatuur.

Otto is onderdeel van Otto Group en is vandaag de dag de op één na grootste organisatie ter wereld op het gebied van homeshopping. Sinds 1979 is Otto werkzaam in Nederland. Inmiddels heeft Otto Group vestigingen over de hele wereld en telt de organisatie ongeveer 50.000 werknemers.

Contact opnemen met Otto

De klantenservice van Otto biedt op de eigen website een ruime hoeveelheid aan informatie over hun diensten en producten. Op de klantenservicepagina van Otto vindt u antwoorden op vragen die gaan over: bestellen, bezorgen & afhalen, retourneren & ruilen, betalen & geldzaken, garantie & reparatie en hoe u uw Otto-account kunt beheren.

Wordt uw vraag op de servicepagina van Otto niet beantwoord? Dan zijn er alternatieve mogelijkheden om contact op te nemen met de klantenservice.

U kunt contact opnemen via:

 

Bellen met Otto: 0900-1901De klantenservice van Otto helpt u met veelgestelde vragen en retourneren van uw aankopen.

De ratings van onze bezoekers voor Otto

Totaal niet te spreken over de klantenservice van Otto en Otto in het algemeen. Begin januari 2019 een hoekbureau besteld. Deze werd na ca. 3 weken in meerdere delen (afleveringen) geleverd. Het blad van het bureau was niet goed (scherpe randen) en direct ook contact opgenomen met de klantenservice. Er zou een nieuw blad worden besteld die binnen 4 weken geleverd zou worden. Echter na 4 weken maar eens gebeld waar het blad bleef, daar ik verder niets meer had vernomen van de Otto. De medewerker van de klantenservice bevestigde mij dat het goed zou komen en dat van een interne bestelling geen bevestiging zou worden gestuurd. Na twee weken nadat ik had gebeld nogmaals contact opgenomen. 6 weken wachten op een blad was toch wel erg veel van het goede. De klantenservice medewerker vertelde dat er iets fout was gegaan en e.e.a. niet goed was doorgezet. Ze zouden het direct in orde maken en het blad zou asap worden geleverd. Na 4 weken weer eens gebeld wat de status was, en helaas was er iets weer niet goed gegaan en was de bestelling ergens blijven hangen in het systeem. Toen maar i.o.m. de klantenservice besloten om het hele bureau terug te sturen. Binnen twee weken nadat het bureau was afgehaald zou het geld (280 euro) worden teruggestort. Echter is het bureau netjes afgehaald en het geld nog niet teruggestort. Je wordt gewoon afgewimpeld bij de klantenservice en het enige dat je te horen krijgt is, sorry meneer we zullen hiervan een melding in het systeem zetten en we zoeken het uit. Nu ineens kan het wel vier weken duren voordat en zending retour wordt gemeld. Otto start een onderzoek bij Post.NL en dat kan enkele dagen duren. Zelf maar even Post.NL gebeld en de zending is op 1 april al vanuit het retourvak naar Otto gestuurd. Dit hoeft dus geen dagen te duren. 1 telefoontje van 5 minuten is voldoende om erachter te komen dat het bureau ergens in het magazijn bij Otto staat. Nu maar verdere juridische stappen ondernemen want dit gaat echt te ver. Na 4 maanden nog steeds geen bureau en geen geld meer. Schandalig gewoon !!!!!

Hele prettige winkelervaring en mooie spullen. Ik koop er al jaren en gaat gelukkig altijd goed. Verder vind ik de winkel heel klantgericht.

Prima!
Ik had een badpak besteld, maar paste niet helemaal. Teruggestuurd en zonder problemen in een andere maat ontvangen. Fijne service!

Beoordeeld op 24 mei 2018 door mevr. van dongen

Mijn ervaringen zijn wisselend. Als ik kleding bestel gaat het meestal goed en ook snel. maar ik heb een keer een kastje gekocht. Toen duurde het veel te lang. Ik werd ook slecht op de hoogte gehouden van de bestelling. Toen ik de klantenservice belde, bleek dat het verkeerd bezorgd was en daarom langer duurde. Nou ja… uiteindelijk is het goed gekomen.

Ik koop altijd bij dezelfde webshops omdat ik weet dat ze betrouwbaar zijn. Dit geldt ook voor Otto. Service is goed en over ruilen doen ze nooit moeilijk. Alleen de prijzen zijn niet altijd even concurrerend. Je moet dus echt op de koopjes letten.

Voor de eerste keer besteld op Otto omdat ik een hele mooie hoekbank zag met 50% korting! Ik heb wel eerst om staaltjes gevraagd en kreeg deze ook netjes geleverd. Ik wilde perse weten hoe de kleur was. Nu nog wachten op de bank zelf want de levertijd is 7 weken. Maar dat is vrij normaal bij meubels. De klantenservice is verder vriendelijk en klantgericht.

Ik heb laatst daar een televisie gekocht. Een mooie deal dacht ik. Afgeprijsd van 499 voor 289 euro. Naderhand kom je erachter dat deze televisie helemaal geen 500 euro kost, maar dat je de tv overal kunt kopen voor 295 euro. Mijn voordeel 6 euro. Ik noem dit pure oplichting en misleiding. Televisie heb ik geannuleerd. De klantenservice vind ik trouwens zeer onbeleefd.

De klantenservice laat nog wel wat te wensen over. Een tijdje terug had ik een ps4 besteld via Otto. Ik kreeg eerst te horen dat nog twee weken langer zou duren dan normaal. Toen heb ergens anders de ps gekocht en dacht dat het geen probleem was bij Otto om mijn geld terug te krijgen. Na veel gebel, is het uiteindelijk gelukt en hebben ze mijn geld teruggestort. Pas na een paar weken kreeg ik pas mijn geld terug. Dat had wel sneller gemogen. Maar ben allang blij dat ik mijn geld weer heb.

Beoordeeld op 14 februari 2018 door mevrouw van ginkel

Ik vind Otto een hele fijne winkel. Ik koop vooral mijn kleding en schoenen daar. Het assortiment is uitgebreid. Veel trendy en moderne producten voor een aantrekkelijke prijs. Daarnaast ook vaak leuke acties waardoor de prijs nog aantrekkelijker wordt. Kortom, ik kan Otto aanbevelen!

Beoordeeld op 2 februari 2018 door mevr. van deurzen

Otto heeft een uitgebreid assortiment en de prijzen zijn goed. Ook vaak leuke aanbiedingen. Alleen de klantenservice vind ik vreselijk. Als ik bel dan krijg ik een servicemedewerker aan de lijn die helemaal niet kundig is en service minded is. Ik koop dus alleen bij Otto als er echt een mooie aanbieding is.

Wat een slechte klantenservice heeft dit bedrijf zeg!! Ik zou zeggen nooit bestellen hier! Laatst bestelde ik hier een rond kleed voor een leuk bedrag in de aanbieding. Krijg ik een vierkant kleed. 🙁 Bel ik op dat het fout is gegaan. Maken ze een retouropdracht en komen ze het artikel ophalen zou je denken. Maar dan brengen ze het nieuwe kleed en nemen ze het oude niet mee. Maar ook dit keer was het niet het goede kleed. Hoe vaak kan het fout gaan zou je zeggen? Blijkt uiteindelijk dat de aanbieding niet goed was. Dus alles lekker teruggestuurd. Uiteindelijk ging het dus wel goed.

Ook een beoordeling geven?

Let op! Je bezoekt momenteel de website www.KlantenserviceTelefoon.nl. Je rating komt dan ook niet terecht bij Otto. Hiervoor dien je rechtstreeks contact met Otto op te nemen.

  • Jouw beoordeling wordt geplaatst op deze website
  • Laat in je beoordeling niet je persoonlijke gegevens achter, zoals je e-mail, telefoonnummer of adres
  • Jouw beoordeling wordt niet doorgestuurd naar Otto en wordt ook niet gelezen door Otto.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *