Klantenservice NS nodig? Bel direct met een medewerkers

Heeft u vragen over uw treinabonnement? Of problemen met de digitale reisplanner en wilt u een medewerker spreken? Gebruik hiervoor het NS klantenservice telefoonnummer 0906-1850.

Tijden & bereikbaarheid NS klantenservice:

U wilt iemand van de NS klantenservice spreken, maar weet niet wat de tijden en bereikbaarheid zijn? De klantenservice van NS heeft ruime openingstijden en is 24 uur per dag, 7 dagen per week per telefoon bereikbaar. Bent u bijvoorbeeld iets vergeten in de trein of wilt u een wijziging doorgeven of wilt u weten hoe u uw geld kunt terugvragen als u vergeten bent uit te checken? De NS klantenservice helpt u graag verder. Gebruik hiervoor het Nederlandse Spoorwegen telefoonnummer 0906-1850.

NS: openbaar vervoer

NS, of Nederlandse Spoorwegen, is een Nederlands spoorwegbedrijf. NS is opgericht in 1938 en tegenwoordig maken meer dan 1 miljoen mensen dagelijks gebruik van de diensten van de Nederlandse Spoorwegen. Het Nederlandse spoorwegnet is één van de meestbereden ter wereld.

De doelen van NS zijn onder andere het op tijd laten rijden van treinen, te voorzien in genoeg en aangenaam materiaal, het aanleveren van de juiste informatie en het aanbieden van behoorlijke opvang tijdens storingen.

Contact opnemen met de klantenservice NS

Bij de NS staat klantvriendelijkheid en behulpzaamheid voorop. Dat merk je zodra je de website van de NS bezoekt. De website van de NS biedt een ruime hoeveelheid aan klant- en reisinformatie. Plan eenvoudig uw reis of pas uw abonnement aan. De klantenservice van de NS probeert het u zo makkelijk mogelijk te maken. U kunt er tevens terecht voor veelgestelde vragen. Natuurlijk staat ook de telefonische helpdesk voor u klaar. Gebruik het onderstaande NS klantenservice telefoonnummer. Vindt u het antwoord niet op de website en wilt u niet bellen? Dan kunt u ook via andere kanalen in contact komen met NS.

Neem contact op met de klantenservice NS via:

  • Twitter
  • Facebook
  • Instagram
  • YouTube
  • LinkedIn

NS klantenservice telefoonnummer

Liever bellen?

Gebruik hiervoor het NS klantenservice telefoonnummer: 030-751 51 55

De ratings van onze bezoekers voor NS Klantenservice

Gisteren werd er een man onwel op het station. Ik hield iemand van het NS personeel aan en binnen zeer korte tijd stonden er drie mensen van de NS om te helpen. Zij deden dat uiterst zorgvuldig en rustig en al heel snel was er een ambulance ter plaatsen. Dus een pluim voor de medewerkers van de NS omdat ze zo snel en rustig handelden. Hopelijk is het voor de meneer ook goed afgelopen.

Supervoordelig reizen. Ik had via AH een kaartje naar Maastricht voor iets van 15 euro. Hoefde maar 1x over te stappen en kwam echt heel ontspannen aan. Ook al verhoogt de NS elke keer de tarieven, als je een beetje oplet dan kan je heel voordelig reizen.

Tijdens een reis werd ik heel onvriendelijk behandeld door een ns medewerker. Mij OV werd ingevorderd omdat de kaart niet te lezen was. Niet dat ik daar iets aan kon doen, maar volgens hem moest ik een nieuwe aanvragen. Ook werd mij verzocht bij de volgende halte uit te stappen. Helemaal vervelend omdat er nog een tegoed op zat. Ik moest dat allemaal maar regelen met de klantenservice. Uiteindelijk gebeld met de klantenservice en zouden ze dat in orde maken voor mij. Blijkbaar moet dat allemaal lang duren, want het is nu al twee weken geleden dat ik gebeld heb.

Het lijkt wel alsof die reisplanner niet helemaal goed werkt. Er stond dat de trein 15.41 vertrekt. Maar toen ik op het perron kwam reed ie net weg. 1 minuut eerder dan dat de reisplanner aangaf. Het zou fijn zijn als treinen op tijd reden. Dus ook niet vroeger. Slechte klantenservice

Ook tevreden. Laatst waren ze aan het spoor bezig en hadden ze bussen ingezet. Gelukkig was die aansluiting goed, hoewel reizen met de bus toch minder is. Het was ook niet echt druk dus dat scheelt. De medewerker van de klantenservice kon mij ook precies vertellen waar de bussen stonden. Goed geregeld!

Sinds de nieuwe dienstregeling duurt mijn reis een stuk langer omdat ik moet wachten op de volgende trein. Nu moet ik 10 minuten in Zwolle wachten terwijl dat voorheen niet zo was. Begrijp niet waarom ze dat gedaan hebben. Slechte klantenservice dus.

Ook een beoordeling geven?

Let op! Je bezoekt momenteel de website www.KlantenserviceTelefoon.nl. Je rating komt dan ook niet terecht bij NS Klantenservice. Hiervoor dien je rechtstreeks contact met NS Klantenservice op te nemen.

  • Jouw beoordeling wordt geplaatst op deze website
  • Laat in je beoordeling niet je persoonlijke gegevens achter, zoals je e-mail, telefoonnummer of adres
  • Jouw beoordeling wordt niet doorgestuurd naar NS Klantenservice en wordt ook niet gelezen door NS Klantenservice.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *